Gå til innhold

Jeg gikk opp 200 gram :(


Gjest petite fleur
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest petite fleur

Begynte på GR-kurs for 4 uker siden. Har vært, om jeg får si det selv, superflink. Ligger på mellom 12 - 20 trimpoeng hver uke. Klarer å spise så mye som jeg skal nesten hver dag. Har ikke rørt kaker, sjokolade eller potegull på 4 uker. Har nesten alltid over 7 i kostholdsscore. Første uka gikk jeg ned 1,6 kg (storfornøyd!), andre uka 400 gram, tredje uka 900 gram og nå i dag gikk jeg OPP 200 gram. Jeg er 168 høy og 87 kg, så det er nok å ta av. Kjenner at motivasjon svikter under beina på meg nå... Hadde regnet med å gå ned nesten 4 kg til nå. Noen gode tips? Kursleder sier jeg bare skal fortsette som jeg gjør, og det skal jeg. Noen som har vært i samme båt, som det løsnet for? :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke være mensen som er på tur? Ganske vanlig å gå opp 1-2 kg da ;)

Ellers kan det være væske i kroppen av andre årsaker. Litt for mye salt, stress, eller at magen ikke er tømt.

Hender ofte at vekta stopper litt opp en uke innimellom hos meg også, men så går det fint nedover igjen etter 1-2 uker bare man står på og er tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petite fleur

Det kan vel ikke være mensen som er på tur? Ganske vanlig å gå opp 1-2 kg da ;)/>

Ellers kan det være væske i kroppen av andre årsaker. Litt for mye salt, stress, eller at magen ikke er tømt.

Hender ofte at vekta stopper litt opp en uke innimellom hos meg også, men så går det fint nedover igjen etter 1-2 uker bare man står på og er tålmodig.

 

Har ikke mensen pga p-sprøyte :) Men har stresset mye siste uka ja, jeg leste til eksamen hele uka og hadde muntlig på mandag - og jeg var så nervøs de 3-4 siste dagene før eksamen at det gjorde fysisk vondt i magen (liker ikke muntlig, er mer sånn skriftlig eksamens-menneske) :-) Får håpe det bare var det! Takk for oppmuntrende svar, Snupsipups :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mensen pga p-sprøyte :)/> Men har stresset mye siste uka ja, jeg leste til eksamen hele uka og hadde muntlig på mandag - og jeg var så nervøs de 3-4 siste dagene før eksamen at det gjorde fysisk vondt i magen (liker ikke muntlig, er mer sånn skriftlig eksamens-menneske) :-) Får håpe det bare var det! Takk for oppmuntrende svar, Snupsipups :)/>

 

De første ukene av min slanke krig gikk jeg ned 2 kilo, opp 1, ned litt, opp litt før kroppen stabiliserte seg, og etter det har det rast av nesten 1 kilo hver uke, noen ganger 2... Høres veldig bra ut det du gjør, jeg gjør omtrent det samme og har kvittet meg med 14 kilo på 16 uker, stå på! Dette greier du!! Men må ærlig innrømme at jeg blir like skuffa og mister motivasjonen når man går opp en dag, men det beste med det er at man ofte går ned dobbelt så mye neste veie dag, så lenge du følger planen din:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...