Gå til innhold

Slank i løpet av 2013


Gjest Brutva
 Share

Anbefalte innlegg

Hei på deg parion :) Gratulerer med flott resultat første uke :D

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Jeg ligger fortsatt med influensa... Blæ, ingen mosjon og maten blir så som så.. jaja.. Positive tanker.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Nå sitter jeg her med min store kopp kaffe, P3 på radioen og snart klar for å begynne med dagens leseøkt. Formen er mye bedre, kom meg ut på tur i går. I dag skal jeg komme meg på trening :)

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiing i kveld og er veldig spent. Har fått trent lite (dvs. ingen ting..) denne uken, men har forsøkt å bruke beina mer. Frister ikke så veldig i denne kulda! Føler også at jeg spiser og spiser - men det er vel kanskje "meningen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linasa88

God bedring brutava :) Bra resultater parion :) Bare og fortsette...

Her står vekta stille plutselig, etter -4 kilo på 2 uker... 4 uka nå...

Men har gått ned i cm! :-D Neste veie/måle dato for meg er på torsdag.. :)

 

Har vært flink og trent stort sett 6 dager i uka, kun 1 hviledag i helga! Bare 10 dager igjen av kickstarten min med 30 days of shreed... Da skal jeg gå over på ''no more trouble zones''. Gruer meg igrunn, ettersom denne treninga jeg driver med nå sliter meg nok ut, hehe... :P

 

Hvordan går det med dere andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på noen dager nå. Siste resultat viste 0,4 kg opp. Mensen dukka opp dagen etter, så jeg tipper det er en sammenheng der, i tillegg hadde jeg på meg en del mer klær enn vanlig. Vekta hjemme viser 91,5 kg, men den kan jo ikke sammenlignes med "kursvekta" egentlig. Snart ny kurskveld, ser fram til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært inne her. Ble en dårlig start på året, viste seg at jeg hadde fått hoftebetennelse og nesten-lyskestrekk, så fikk treningsforbud til jeg ikke har vondt lenger. Nå klarer jeg i det minste å gå til og fra universitetet uten å slepe benet etter meg, men kan fortsatt ikke trene...og jeg som hadde så mange planer! Har likevel gått ned ca 2 kg, til 57,6, og et par cm, totalt 17,5 cm. Har klart å holde kostholdet ganske greit til tross for mye besøk og mange kaféturer. Men spiser kanskje litt for lite nå, matlysten er liksom ikke helt den samme uten treninga. Håper jeg snart er i gang igjen! Men er i det hele tatt fornøyd med at jeg har klart å gå ned på tross av null trening.

Når det gjelder mensen har jeg selv merket at jeg vanligvis veier ca ett kilo mer den uka, så ville ikke tatt det altfor tungt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte resultater parion, gratulerer :D

Linasa, er jo mye bedre å se at cm går ned, betyr jo bare at kroppen krymper! :D

Huff og huff, Amilia. Syns synd på deg. Håper betennelsen forsvinner fort :)

 

Her går det egentlig ganske fint. Har blitt mange turer ute i naturen, men kom meg på treningssenteret i dag. Kroppen føles fortsatt tung/vond, men nå har jeg vært syk lenge nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiing i går, -1 kg. Ligger nå på 92,6 kg. Tre kurskvelder igjen, og selv om jeg tvilte på å havne på 80-tallet i løpet av de 8 ukene ser det absolutt ut som om det er mulig! :D Målet fram til sommeren er å kommer "tilbake til start", dvs. 80 kg.

 

Jeg merker at jeg har en helt annen innstilling nå enn tidligere, det er nok fordi jeg har verdens beste samarbeidspartner hjemme. Tidligere har jeg stått alene i det hele, nå er det godt å ha noen jeg kan diskutere hva som havner i handlevogna med, hvilke middager vi skal ha, inngå kompromisser med og dele sorger og gleder med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest MammaGrethe89

Hei alle sammen :)/>/>/>

Endelig er modusen inne for seriøs slanking! Det går mot lysere tider, sommer og BIKINI!!! :ph34r:/>/>/>

Skal melde meg på nettbasert kurs her inne! 20 kg. Må bort, hlest så fort som mulig, men såklart ikke så fort at kroppen ikke henger med :D/>/>/>/>/

 

[Men ønsker å vita hva dere spiser til frokost/lunsj/middag? Er litt kresen av meg, så er ikke hva som helst som går ned :)/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest lilletrilletrillet

Merker at jeg ikke har vært særlig snill med dette forumet i det siste.

 

men legger ut en link til min blogg vist noen lurer på hvordan det går :)/>

 

www.morgningdetox.blogg.no

 

 

min blogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...