Gjest Chrix Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei. Jeg liker godt å spille squash, men det blir så altfor sjeldent og mest på grunn av at jeg trenger en å spille med. Jeg er over nybegynner, men ingen racer. Hvis du vil spille så har jeg to rackerter, du trenger innesko som ikke sverter og så deler vi på baneleie. Vi kan gjerne være tre, så får en pause mellom settene. (evt fler så leier vi flere baner) Jeg kan reglene (grunnleggende i allefall) så du må gjerne prøve dette for første gang, men du må være innstilt på å bevege deg litt. Hvis dere har sjekket trimpoeng på Squash så brenner vi 440 kal på 30 min Jeg holder til i Oslo, så det blir her i byn med meg. Men hvis endre vil samles andre steder i landet så er jo det flott - la oss bli spreke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hei. Synd du ikke får med deg noen, for dette er moro. Jeg bor for langt unna til å bli med deg og sliter med armene/Skuldrene, så har ikke spilt på mange år. Lykke til i ditt søk etter flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Chrix Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja, det virker ikke som det var så stor stemning for dette på forumet blant de som bor i nærheten av meg. Men da får jeg starte bedriftssquash eller noe i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ralleby Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Hei! Har vært litt inaktiv på forumet da jeg ikke fant så mye motivasjon her en stund. Er veldig gjerne med på å teste ut nye treningsformer. Testet litt klatring tidligere i vinter, men krever litt det og Squash har jeg kun testet på videregående (noe som begynner å bli noen år siden), men vil veldig gjerne prøve igjen så lenge du ikke har for høye forventinger til ferdigheter. Jeg klarer å slå ballen og løpe så tror ikke jeg er helt krise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå