Gå til innhold

Spille Squash


Gjest Chrix
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg liker godt å spille squash, men det blir så altfor sjeldent og mest på grunn av at jeg trenger en å spille med.

 

Jeg er over nybegynner, men ingen racer. Hvis du vil spille så har jeg to rackerter, du trenger innesko som ikke sverter og så deler vi på baneleie. Vi kan gjerne være tre, så får en pause mellom settene. (evt fler så leier vi flere baner) Jeg kan reglene (grunnleggende i allefall) så du må gjerne prøve dette for første gang, men du må være innstilt på å bevege deg litt. Hvis dere har sjekket trimpoeng på Squash så brenner vi 440 kal på 30 min :D

 

Jeg holder til i Oslo, så det blir her i byn med meg. Men hvis endre vil samles andre steder i landet så er jo det flott - la oss bli spreke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hei!

 

Har vært litt inaktiv på forumet da jeg ikke fant så mye motivasjon her en stund. Er veldig gjerne med på å teste ut nye treningsformer. Testet litt klatring tidligere i vinter, men krever litt det og :P

 

Squash har jeg kun testet på videregående (noe som begynner å bli noen år siden), men vil veldig gjerne prøve igjen så lenge du ikke har for høye forventinger til ferdigheter. Jeg klarer å slå ballen og løpe så tror ikke jeg er helt krise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...