Gå til innhold

Ned 20-30 kg, lørdag 25.2.2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Ja nå kjenner jeg at motivasjonen begynner å komme tilbake. I dag veide jeg 92,6 kilo. Forrrige mandag veide jeg 94,6 kilo. Jeg har funnet ut hva jeg gjorde galt. Jeg spiste for lite. Men nå er det slutt på det. Nå skal jeg spise 1600kalorier om dagen. Tirsdag er min veiedag og da veier jeg sikkert mere enn i dag. Kan noen svare på hvorfor man går opp etter en helg da jeg veier mindre både på lørdag og søndag. Lurer på om jeg skal legge veiedagen min til lørdager da jeg veier mindre enn i uka. Vet det høres merkelig ut men sånn er det.

Ønsker alle gamle og nye deltagere en riktig god lørdag.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikk; Vet ikke hvorfor du veier med på tirsdag enn du gjør gjennom helgen, men hvis det er sånn at du spiser noe salt i løpet av helgen, så tar det en dag eller to får det binder seg i kroppen og vises som mer vekt. Det er rart, hele den greia med vekt og kropp syns jeg. Sist mandag veide jeg 83,6 kg, dagen etter, på tirsdag, veide jeg 82,6, en kg mindre! Disse dagene som nå har gått, har jeg ikke klart å være nede i 82,6 eller mindre, men lagt rundt 83. Hadde blitt kjempeglad om veiedagen min på mandag vil vise enda nærmere 82,6. Hadde jo tenkt å komme under det, men ser dårlig ut! Det er jo heller ikke meningen at man skal veie seg hver dag, for vekta går opp og ned igjennom uka, alt ettersom hva man spiser, hvor mye vann man drikker, om man trimmer, når på døgnet man har spist, drukket, trimmet, osv.

Nå føler jeg også at magen "strutter" mer enn den har gjort, akkurat som om beltet er strammere. og jeg som har vært så flink! Jeg tør nesten ikke måle meg, det er sikkert noen cm ut, i stedet for stillstand - som det har vært noen måneder, eller inn som jeg ønsker meg så veldig.

 

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg veier meg konsekvent bare en gang i uka. På det viset slipper jeg disse evinnelige opp og nedturene gjennom uka. Tror det kan ta motet fra en.

Jeg har veiedag mandager, og aner ikke om jeg da veier mere enn feks. lørdag.

Da har jeg kun forrige mandag å forholde meg til.

Hittil har jeg bare gått nedover, selvom det ikke har vært så mye bestandig.

 

Dette var bare et lite tips fra meg. :(

 

Fortsatt god helg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...