Gå til innhold

Klesskap-tragedien


Gjest Tistelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjenner meg så godt igjen! Jeg også har klær i alle størrelser. For 4 år siden brukte jeg størrelse 26! i bukser, gjerne også 25, nå har jeg klart å komme med ned fra 33 til 32. Jeg ønsker på sikt å komme meg ned i str 36-38 på klær, men i første omgang ønsker jeg faktisk å komme dit hvor jeg er komfortabel med å i det hele tatt handle klær til meg selv.. :unsure: HATER rett og slett å gå i klesbutikken nå.. :(

 

Vi får motivere hverandre! :D Jeg hadde også nesten 25 kg å ta av når jeg begynte 1.jan, nå har jeg tatt av 4.3 kg, så nå har jeg "bare" 20.5 kg igjen! :P Men jeg har som første store delmål å nå 69.8 kg, og håper å nå det før mars er omme. :)

 

Heier på deg! Dette kommer du til å klare! :D Om du vil kan du gjerne komme å rapportere ukentlig inne hos oss på "Slankestart 1. januar 2013". Vi er en trivelig liten gjeng der inne :)

 

Let the slimming beginn!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg for 3 år siden :) Etter tre barn hadde jeg 11kg akkumulert vekt fra de to første pluss 11kg fra sistemann. De første 8-10kg hadde gått av seg selv så begynte slitet... Begynte forsiktig mens jeg ammet men var først etterpå at det gikk an å la være å spise. Så for 2,5 år siden begynte jeg så smått og for ett år siden la jeg virkelig inn 3.giret. Nå har jeg 10kg igjen og er kvitt alt fra 3.svangerskap og litt til. Jeg har jobbet meg nedover størrelsene i skapet og etterhvert som det har blitt for stort/utslitt har jeg kastet og gitt bort klærne og nå er det bare et par tre plagg igjen som ikke sitter perfekt. :lol:/>

Men jeg SKAL i mål til sommeren og kjøper av prinsipp ikke klær nå! Det jeg har får heller gå oftere i vaskemaskinen fram til da. Gå gjerne inn på trådene mine helt fra starten og se oversikt over vektnedgang som inspirasjon ;)/> Lykke til dette klarer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei!

Kjenner meg så godt igjen! Jeg også har klær i alle størrelser. For 4 år siden brukte jeg størrelse 26! i bukser, gjerne også 25, nå har jeg klart å komme med ned fra 33 til 32. Jeg ønsker på sikt å komme meg ned i str 36-38 på klær, men i første omgang ønsker jeg faktisk å komme dit hvor jeg er komfortabel med å i det hele tatt handle klær til meg selv.. :unsure:/> HATER rett og slett å gå i klesbutikken nå.. :(/>

 

Vi får motivere hverandre! :D/> Jeg hadde også nesten 25 kg å ta av når jeg begynte 1.jan, nå har jeg tatt av 4.3 kg, så nå har jeg "bare" 20.5 kg igjen! :P/> Men jeg har som første store delmål å nå 69.8 kg, og håper å nå det før mars er omme. :)/>

 

Heier på deg! Dette kommer du til å klare! :D/> Om du vil kan du gjerne komme å rapportere ukentlig inne hos oss på "Slankestart 1. januar 2013". Vi er en trivelig liten gjeng der inne :)/>

 

Let the slimming beginn!! :D/>

 

Heihei! Jeg hater også å gå i klesbutikker, vet at fasongen blir "telt" og jeg er misfornøyd uansett, altså fint lite klær til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Høres ut som meg for 3 år siden :)/> Etter tre barn hadde jeg 11kg akkumulert vekt fra de to første pluss 11kg fra sistemann. De første 8-10kg hadde gått av seg selv så begynte slitet... Begynte forsiktig mens jeg ammet men var først etterpå at det gikk an å la være å spise. Så for 2,5 år siden begynte jeg så smått og for ett år siden la jeg virkelig inn 3.giret. Nå har jeg 10kg igjen og er kvitt alt fra 3.svangerskap og litt til. Jeg har jobbet meg nedover størrelsene i skapet og etterhvert som det har blitt for stort/utslitt har jeg kastet og gitt bort klærne og nå er det bare et par tre plagg igjen som ikke sitter perfekt. :lol:/>/>

Men jeg SKAL i mål til sommeren og kjøper av prinsipp ikke klær nå! Det jeg har får heller gå oftere i vaskemaskinen fram til da. Gå gjerne inn på trådene mine helt fra starten og se oversikt over vektnedgang som inspirasjon ;)/>/> Lykke til dette klarer dere!

Du er kjempeflink!! Jeg vil gå ned en del før sommeren også, skal antageligvis i bryllup og har en ett par flotte kjoler i skapet som passer om ca 10 kg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Huska at all nedgang er positiv. Jeg vet at det er lett å bli skuffa, blir det selv når jeg ikke går ned det jeg forventer. Allikevel er det viktig å være fornøyd med det man har fått til. Jeg har hatt to uker i løpet av dette kurset hvor jeg ikke har gått ned mer en 400 og 200 gram, men andre uker hvor jeg har gått ned over 1 kg. Sluttsummen har blitt bra. Dersom jeg går ned 500 gram denne uka har jeg gått ned 800 gram i snitt, og det skal jeg være fornøyd med. Du vil sikkert få uker hvor du går ned mer enn andre som drar opp snittet.

 

Tenk positivt, og se på om du bør gjøre endringer for å bli mer fornøyd med resultatet. Jeg synes det er til stor hjelp å føre en rigid kaloridagbok. Det tar litt tid, men jeg har god kontroll på at jeg ikke spiser for mye i forhold til det jeg skal. Det er utrolig lite som skal til for at inntaket blir for høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...