Gå til innhold

NÅ! - eller aldri..


Gjest Zizzy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg går ut fra at 7,3 er totalt og ikke på en uke? Har jo sett at du går på EasyLife, men selv der klarer man vel ikke så mye på en uke... Eller??? Ære være deg for at du orker det! Har noen damer på jobben som har gått på tilsvarende, jeg skjønner ikke hvordan folk orker å gå på måltidserstattere - sikkert fordi jeg er altfor glad i mat! *ler* Vi er jo alle forskjellig og heldigvis for det, men hatten av fra meg ihvertfall! :)/> Og godt at du har kommet i gang med litt trening og - når man kommer til et punkt der man begynner å se resultater av treningen blir det ekstra kjekt! De styrkeøvelsene klarer du plutselig. Selv slet jeg voldsomt med teknikken på knebøy, men plutselig løsnet det og nå går det så det suser. Men du kommer aldri til å se meg stå og vente på trappen på at treningssenteret skal åpne... Greit, senteret mitt er døgnåpent, men du skjønner hva jeg mener... ;)/>

 

Ja Krusmynte, det er totalt ja, både i kg og i cm.

Jeg er veeeeldig glad for at de første 2 ukene går mot slutten nå - nå er jeg nemlig klar for mat!!! Er sulten hele tiden!! Det hjelper jo ikke akkurat å lage god mat til familien og så bare få ha seg en shake liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja Krusmynte, det er totalt ja, både i kg og i cm.

Jeg er veeeeldig glad for at de første 2 ukene går mot slutten nå - nå er jeg nemlig klar for mat!!! Er sulten hele tiden!! Det hjelper jo ikke akkurat å lage god mat til familien og så bare få ha seg en shake liksom..

 

stå på dette fikser du!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er råflink!! Det krever vanvittig viljestyrke og disiplin å holde seg på en sånn kur i 14 dager, Jeg skjønner at du syns det er skikkelig kjipt med måltidserstattere, men for et sinnsykt resultat du har oppnådd! Kjempeimponerende at du klarte å styre unna godteri og brus når du hadde det i huset, for det er virkelig ingen lett sak. Jeg velger bevisst å ikkje ha det i hus, fordi jeg vet ikkje om jeg hadde klart å stå imot.

 

Stå på videre, dette klarer du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow for et resultat! Har ingen problemer med å se at shaker er nokså trist i lengden. Men resultatene taler for seg :)

 

Kjenner flere som har gått på EasyLife med superresultater. Det er vel fort over året siden hun ene gikk på det og er fremdeles slank og fin :) så det er verdt det for de som holder ut shanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette her får jeg bare IKKE til å stemme;

Ned - 1,4 kg og - 28 cm denne uken!

Skulle trodd jeg var blitt en strek, når jeg tilsammen har mistet 40 cm!! Men det er jeg jo ikke...

Noen som har opplevd noe liknende? Jeg har jo målt hele kroppen da, fra hals til legg, men allikevel.. Høres ikke troverdig ut, men jeg har målt flere ganger! Og antall kilo og cm står iallefall ikke i samsvar med hverandre..

(Alle mål kan leses på http://maximammaen.blogspot.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkje vært flink til å bruke målebånd selv, så har ikkje så mye egen erfaring. Men det høres ut som kroppssammensetninga di endrer seg, fra fett til muskler og da kan man gå mye inn av cm, uten at vekta nødvendigvis går ned veldig mye. Muskler veier mer enn fett og dette vil også føre til høyere forbrenning som vil gi utslag på vekta etterhvert:) Dette er kjempebra resultater du kan være stolt av :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat :)

Har lurt litt selv på sammenhengen mellom kg og cm. Noen ganger tar jeg av en god del kg og ingen cm, mens andre ganger viser vekten kanskje bare 200 g ned og målebåndet viser at det er forsvunnet mange cm på bare en uke.

Har tenkt litt sånn som melody sier at man bygger gjerne litt muskler og kroppen minsker i cm uten at vekta viser så mye ned som cm skulle tilsi.

 

Synes du er kjempe flink, keep up the god work :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig sliten idag!

Var ute i jobbsammengeng hele dagen og ettermiddagen i går og forening på kvelden. Så jeg var ute av huset fra kl. 08.00 til over midnatt! Får vel "betalt" for dette idag, med en sliten kropp og en temmelig trøtt og surt humør..

 

I ettermiddag er det fotballtrening for Lillebror. Så skal jeg på kurs før jeg skal i ukens 2. forening. Og akkurat nå har jeg hverken lyst til noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

4. kurskveld igår. Det betyr 3 uker på pulver og vann!

3 uker UTEN en dråpe Pepsi Max!

3 uker UTEN en eneste sjokoladebit!

3 uker UTEN melk i kaffen!

 

Resultat: -10 kilo!!

Haha, for en lykkefølelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Halvannen uke har gått siden sist oppdatering, og på de dagene har det skjedd mer enn på én måned, iallefall hva slankingen angår..

Opp 3 kilo etter et etegilde, men så heldigvis ned igjen.

Jeg har drukket alt for mye Pepsi Max og ikke trent ren eneste gang etter den der fæle yogalates'en!!

Totalt er jeg i - 12 kg på 5 uker nå og - 51 cm regnet ut fra hele kroppen.

Før- og nå bilder ligger ute på bloggen min, ta gjerne en titt der (http://maximammaen.blogspot.no), selv om jeg selv ikke ser de store endringene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen- SJ

Hei!!

 

Så hyggelig at du er innom tråden min og legger igjen "spor" der!!

Som jeg kan lese av det du skriver, så vet du jo selv hvor skoen trykker ift vektnedgangen din!!

12 kg må jo syns på kroppen. Jeg har selv passert 13 kg nå, og får kommentarer på det!

Når man selv vet hva man har gjort "feil" er det også enklere å korrigere det!!

 

Lykke til videre!!

Ha en flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! -13 kg i går på 6.kurskveld. I dag virkelig føler jeg at jeg ser det tydelig :-) Har fortsatt mye mage og enda 37 kg igjen, men idag kjente jeg meg glad og fornøyd altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen så hardt det er å være på slank!!

Nå har jeg stått og bakt på pizzaboller både denne helgen og forrige helg. Sist helg kom jeg meg igjennom uten å røre hverken pizzaboller, frukt, kaker, is, smågodt eller popcorn!

Men i går raknet det...

Etter å ha hørt hvor nyyyyydelige pizzabollene var både fredag og lørdag sist helg, klarte jeg ikke å dy meg da jeg stod å bakte de samme pizzabollene i går.. 2 nystekte pizzaboller spiste jeg, før fornuften tok over. Og de smakte himmelsk!! (Bilder ligger på bloggen)

Enda en dag ned selskap og fristelser i kø..

Her er det ikke snakk om pizzaboller, men om koldtbord og kakebord så langt øyet kan se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Noen ganger er det hardt ja! Skikkelig! Fristelsene står ofte i kø rundt deg, og ofte ønsker man jo å kjenne litt på smaken. Det skal neimen ikke være lett. Jeg jobber med "alt med måte"-innstillingen min. Jeg er så redd for å miste kontrollen, og hive innpå til jeg blir kvalm og uvel, og at resultatet blir at jeg legger på meg igjen. Mitt verste mareritt.

 

Men, en dag av gangen! Dager, uker og måneder kan fly avsted og gå bra, men så kommer det en dag, eller kanskje mindre, bare et lite øyeblikk, der man mister fokuset eller kontrollen, og det er det man husker og fokuserer på. Vi får huske å tenke på det vi har oppnådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oioi, det har visst blitt en stund siden jeg har skrevet noe på tråden min her, eller vært inne på forumet generelt. Det har vært noen nedturer, men heldigvis mest oppturer!

Forrige helg var et etegilde. Denne helgen har bestått av mange dårlige valg.. Ganske irriterende, når alarmklokkene går i hodet og kroppen fortsetter å hive innpå alt den kommer over...

 

I morges når jeg veide meg var jeg nede i -19,4. Skal ikke forundre meg om jeg har gått opp litt eter alle kaloriene idag. Men nå er jeg iallefall under 110 kg og det har jeg vel ikke vært på ca 6 år :) I dag er det 2 måneder siden jeg begynte å slanke meg DENNE gangen, og forhåpentligvis blir det siste gang jeg slanker meg!!

 

Bilder ligger på bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...