Gå til innhold

I dag er dagen :-) målet er 10 kilo til juni! Hvem er med?


Gjest Sylfideiwishtobe
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest cathrine1988

hei jeg vil også være med. jeg er 25 år 170cm høy og veier 70,6kg.

jeg vil gå ned 10 kg til sommeren altså mål 60kg.

 

for ett år siden veiet jeg 85kg, jeg meldte meg inn på roede kurs gikk to stk å i juli var jeg 20 kg lettere altså 65kg. har gått opp 5 kg:(

målet har alltid vert 60kg så nå skal jeg klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan finne utav hvor mange kalorier du trenger ved å bruke kalkulatoren på nhi sine sider.

Du mater inn høyde, vekt,alder, aktivitet også forteller de deg hvor mye du trenger for ikke å gå opp eller ned i vekt.

Deretter trekker man bare fra 500 kal da skal man gå ned ca 0,5-1 kg i uken.

 

Tok dag to av 30 day shred i går og de første dagene på slankern går som en drøm uten småspising og søtsug. Neste uke ser jeg mørkt på kjenner meg selv såpass at jeg vet uke to er uken der man vil slakke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg litt mer tid til å presentere meg :lol:/>

 

Jeg er en dame på 38 år.. trener aktivt med to hunder(konkurrerer), og det gir mæ et aktivt sommerhalvår...men mer innaktiv på vinter..Det gjør at æ ofte hopper opp og ned i vekt.. på det meste syv-ti kilo :unsure:/>

 

Nu skal æ ta tak før sommeren, og endre livsstil for evig og alltid :lol:/>

 

Har meldt mæ inn på litt impuls, så fikk boka i går, og har ikke fått kommet inn i rutiner enda. . Synes det er greit å veie mat hjemme.. men verre på jobb, der vi har kantine..og jeg spiser to til tre måltider.. Så hovedutfordring for meg er å begynne å planlegge matpakker, og komme i mer aktivitet. sliter også med å få i meg nok vann... har en stygg uvane med pepsi max som må bort..

 

Startvekt: 84 kg Høyde 174 cm BMI 27,7

Delmål I: 80 kg - Premie Ny treningsantrekk

Delmål II: gå ned til størrelse 33 i bukser,-premieres med bukse

Delmål III: 78 kg - premie ny topp

Delmål IIII: ned til størrelse 32 i bukser,premieres med bukse

Hovedmål ned til 74!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan finne utav hvor mange kalorier du trenger ved å bruke kalkulatoren på nhi sine sider.

Du mater inn høyde, vekt,alder, aktivitet også forteller de deg hvor mye du trenger for ikke å gå opp eller ned i vekt.

Deretter trekker man bare fra 500 kal da skal man gå ned ca 0,5-1 kg i uken.

 

Tok dag to av 30 day shred i går og de første dagene på slankern går som en drøm uten småspising og søtsug. Neste uke ser jeg mørkt på kjenner meg selv såpass at jeg vet uke to er uken der man vil slakke ned.

 

 

Hvor finner du sånn stilig bunnlinje?? I LIKE B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du sånn stilig bunnlinje?? I LIKE B)/>

 

 

Tickerfactory.com

 

Men ser den henger fast i forige runde som var i fjor.

Jeg var da 10 kg mindre enn nå. Burde kanskje fikse denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 av min nye forbedrede livstil. Frukt skåla flommer over fruktfat på kvelden holder meg unna kakebaking.

Har også kjøpt inn for å lage salat til lunsj. Er litt bekymret for hvor mye jeg egentlig spiste før denne kuren fordi før følte jeg bestandig at å spise nok når man spiser sunt var en utfordring.

Har gjort 30 day shred i 4 dager noe som gir meg et trimpoeng i døgnet. Målet mitt er å komme meg opp i to trim poeng om dagen etterhvert.

Foretrekker beveg deg mer slanking fremfor spis mindre slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Har ikke fått trent noe i dag.. får ta det igjen i morgen :)

Hadde en skikkelig sprekk i dag.. huff.. vanskelig dette med snop altså..

På Lørdag skal jeg i en bursdagsfest.. så da blir det vel rikelig med kalorier tenker jeg.. farn altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag, å jeg har gått ned 1,1 kg !!! Er super glad for at det endelig skjer noe!

Blir ingen trening i dag siden jeg snart skal på jobb, men litt husarbeid blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Da hadde jeg veie dag i dag, nedgang på 0,1 kg... må visst komme igang med trim poeng.. ja, ja :mellow:/>/>

 

ALl nedgang er god nedgang..:) neste uke blir det kanskje mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Litt sent ute, men håper jeg får bli med likevel:) Jeg skal gifte meg 1.juni og ønsker virkelig å gå ned ti kilo innen da. Jeg er 26 år og veier 70 kg. Målet mitt er å klare 0,7-1 kg ned per uke.

 

Velkommen :)/> det er aldri forsent å bli med !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne82

Hei

 

Jeg ønsker å hive meg på denne.:)/>

Jeg er 30 år og prøver å komme meg ned i vekt.

Er 169 høy og veier 75 kg. Har endelig klart å kuttet sjokolade og godteri i uke dagene til kun på helg. Er flink til å trene i perioder,men motivasjonen min er litt borte akkurat nå, men kjenner jeg har veldig lyst å komme i gang. Jeg jobber turnus 1 uke på å 1 uke fri, (14 timer pr dag)men kommer meg faktisk ut etter jobb om mannen er hjemme. Han må titt og ofte på jobb når jeg kommer hjem. Når jeg har fri så er jeg på trening på formiddagene,men i det siste har barna vært syk nesten hver friperiode å da har jeg blitt sittende inne. Dette gjør at all motivasjon og glede for å komme seg på trening nesten er blitt borte.

Det som jeg synes er mest vanskelig er kostholde. Hva skal jeg handle inn osv? Har kjøpt med meg frukt som jeg har på jobb,der har vi også knekkebrød med sunne pålegg å da tenker jeg at jeg er litt godt i gang.

Middag får vi sendt fra land,og det er veldig lite grønnsaker med,men maten er helt vanlig middag.

Mitt problem er det å komme meg skikkelig igang, finne ut av hva en skal kjøpe inn for å ha i kjøleskap og fryser osv,hva en skal lage til middag. Drikke vann å spise ofte på fridagene går ofte i vasken, for da holder jeg på med noe å glemmer hele greia.

Men kanskje det å være med i denne tråden å bare komme seg i gang kan hjelpe meg. Jeg kjenner jeg har veldig lyst å få til noe. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og lykketil Hanne.

 

Da var ukens siste Shred gjort og kveldsmaten spist.

Denne uken har jeg i snitt spist 1585 kcal av anbefalt 1600 daglig føler det er nært nok.

Siste shreden pluss litt step brakte meg på 14 trimpoeng som jo var målet mitt.

Satser på å holde det enn månde før jeg trapper opp.

Tok målebandet fatt etter trening. Det ga meg en cm her og en cm der og 3 i midjen skal på vekten i morgen tidlig, men må si det at med 3 cm så kan vekten si hva den vil. Det er størrelser i klær jeg jagger.

 

Vekta viste 1,9 nedgang så jeg bare svever.

Endret av Cheery
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylfideiwishtobe

Hei

 

Jeg ønsker å hive meg på denne.:)/>/>

Jeg er 30 år og prøver å komme meg ned i vekt.

Er 169 høy og veier 75 kg. Har endelig klart å kuttet sjokolade og godteri i uke dagene til kun på helg. Er flink til å trene i perioder,men motivasjonen min er litt borte akkurat nå, men kjenner jeg har veldig lyst å komme i gang. Jeg jobber turnus 1 uke på å 1 uke fri, (14 timer pr dag)men kommer meg faktisk ut etter jobb om mannen er hjemme. Han må titt og ofte på jobb når jeg kommer hjem. Når jeg har fri så er jeg på trening på formiddagene,men i det siste har barna vært syk nesten hver friperiode å da har jeg blitt sittende inne. Dette gjør at all motivasjon og glede for å komme seg på trening nesten er blitt borte.

Det som jeg synes er mest vanskelig er kostholde. Hva skal jeg handle inn osv? Har kjøpt med meg frukt som jeg har på jobb,der har vi også knekkebrød med sunne pålegg å da tenker jeg at jeg er litt godt i gang.

Middag får vi sendt fra land,og det er veldig lite grønnsaker med,men maten er helt vanlig middag.

Mitt problem er det å komme meg skikkelig igang, finne ut av hva en skal kjøpe inn for å ha i kjøleskap og fryser osv,hva en skal lage til middag. Drikke vann å spise ofte på fridagene går ofte i vasken, for da holder jeg på med noe å glemmer hele greia.

Men kanskje det å være med i denne tråden å bare komme seg i gang kan hjelpe meg. Jeg kjenner jeg har veldig lyst å få til noe. :)/>/>

 

Velkommen til oss :rolleyes:

 

Ting som er kjekt å ha i kjøleskapet er magre og protein rike varianter :rolleyes: slenger inn ei lita liste :rolleyes: :

magre pålegg, cottage cheese, kesam, salat (agurk,paprika,purre,tomat), karbonade-deig, kyllingfilet, tunfisk, egg, havregryn, coscos, fullkorns produkter, avodkado... Osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylfideiwishtobe

Oppdatering av veiing ;)/>

 

Mandag 4/2: 83,5 kg

Mandag 11/3: 83,2 kg

 

-1kg

 

 

Da er jeg på ny veiedag :rolleyes:

 

Mandag 18/3: 83 kg :mellow:... Juksaveide meg på fredag, ogda veide jeg 81,5 , har tydelighvis vært ei rolig kosehelg, skjerpings!!!

 

-200 gr :P får vell være fornøyd så lenge det går nedover :rolleyes: dog sakte :P

Bare 3kg igjenn til mitt første mål, det skal jobbes hardt denne uken!

 

Dagen i dag har jeg fyllt med trening, vasking av hus,babykos og matlaging :)/>/>/>

Lagde deilg omelett til lunch, og nydelige protein pannekaker med cottage cheese og friske jordbær som fyll til middag :rolleyes:/>/>/> namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne82

Velkommen til oss :rolleyes:/>

 

Ting som er kjekt å ha i kjøleskapet er magre og protein rike varianter :rolleyes:/> slenger inn ei lita liste :rolleyes:/> :

magre pålegg, cottage cheese, kesam, salat (agurk,paprika,purre,tomat), karbonade-deig, kyllingfilet, tunfisk, egg, havregryn, coscos, fullkorns produkter, avodkado... Osv ;)/>

 

 

 

Tusen takk for tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da va første nedgang registrert..og håper det blir mange flere.. ned 0,7kg.. Hadde håpet på mer.. men er vel ok for ei uka. :lol:

 

fått kommet inn i rutiner ang mat.. men ennå mer å gå på når det gjelder trening. bare bitt gå turer denne uka, men fikk 7,8 trimpoeng.

 

Velkommen til Hanne. Ble nu nysgjerrig på bosted, da dere får tilsendt mat? Utfordrende med syke barn og turnus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei og velkommen Hanne!

Æsj i dag viste vekta 71,8.. altså opp 500g. Farsken.. jeg som trodde jeg hadde vært så flink sist uke. Eller jeg hadde et litt stort kaloririkt måltid i går kveld, kan vel være det.

I dag gikk jeg på en smell. Spiste litt for mye vafler.. gud så mange kcal det er i de! Å jeg aner ikke om de er stekt med mye smør eller H-melk. Så i dag blir det en stor og god innsats i svømmehallen!

 

Faen at kiloene ikke vil slippe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne82

da va første nedgang registrert..og håper det blir mange flere.. ned 0,7kg.. Hadde håpet på mer.. men er vel ok for ei uka. :lol:/>

 

fått kommet inn i rutiner ang mat.. men ennå mer å gå på når det gjelder trening. bare bitt gå turer denne uka, men fikk 7,8 trimpoeng.

 

Velkommen til Hanne. Ble nu nysgjerrig på bosted, da dere får tilsendt mat? Utfordrende med syke barn og turnus :)/>

 

 

 

Hei. Takk takk :)

Jeg bor i møre og romsdal kristiansund. Jobber på ferge så det er gjennom jobb vi får tilsendt mat :)

Jeg føler jeg er kommet meg godt i gang, kom meg på trening etter 14 timer på jobb i går. Tenkte å få til en joggetur etter jobb i kveld.

Lykke til til deg, synes 0,7 er veldig bra resultat.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne82

da va første nedgang registrert..og håper det blir mange flere.. ned 0,7kg.. Hadde håpet på mer.. men er vel ok for ei uka. :lol:/>

 

fått kommet inn i rutiner ang mat.. men ennå mer å gå på når det gjelder trening. bare bitt gå turer denne uka, men fikk 7,8 trimpoeng.

 

Velkommen til Hanne. Ble nu nysgjerrig på bosted, da dere får tilsendt mat? Utfordrende med syke barn og turnus :)/>

 

 

 

Hei. Takk takk :)

Jeg bor i møre og romsdal kristiansund. Jobber på ferge så det er gjennom jobb vi får tilsendt mat :)

Jeg føler jeg er kommet meg godt i gang, kom meg på trening etter 14 timer på jobb i går. Tenkte å få til en joggetur etter jobb i kveld.

Lykke til til deg, synes 0,7 er veldig bra resultat.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne82

da va første nedgang registrert..og håper det blir mange flere.. ned 0,7kg.. Hadde håpet på mer.. men er vel ok for ei uka. :lol:/>

 

fått kommet inn i rutiner ang mat.. men ennå mer å gå på når det gjelder trening. bare bitt gå turer denne uka, men fikk 7,8 trimpoeng.

 

Velkommen til Hanne. Ble nu nysgjerrig på bosted, da dere får tilsendt mat? Utfordrende med syke barn og turnus :)/>

 

 

 

Hei. Takk takk :)

Jeg bor i møre og romsdal kristiansund. Jobber på ferge så det er gjennom jobb vi får tilsendt mat :)

Jeg føler jeg er kommet meg godt i gang, kom meg på trening etter 14 timer på jobb i går. Tenkte å få til en joggetur etter jobb i kveld.

Lykke til til deg, synes 0,7 er veldig bra resultat.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og lykketil Hanne.

 

Da var ukens siste Shred gjort og kveldsmaten spist.

Denne uken har jeg i snitt spist 1585 kcal av anbefalt 1600 daglig føler det er nært nok.

Siste shreden pluss litt step brakte meg på 14 trimpoeng som jo var målet mitt.

Satser på å holde det enn månde før jeg trapper opp.

Tok målebandet fatt etter trening. Det ga meg en cm her og en cm der og 3 i midjen skal på vekten i morgen tidlig, men må si det at med 3 cm så kan vekten si hva den vil. Det er størrelser i klær jeg jagger.

 

Vekta viste 1,9 nedgang så jeg bare svever.

 

Wow for en nedgang du har hatt denne uken! Gratulerer så mye!!! Denne uken har vært dritt hos meg opp 0,4 kg :( men mistet 7,5 cm da :) så er fornøyd med det! Håper på bedre resultater denne uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei damer :)

I dag tar jeg påskefeie! Blir en uke på fjellet, så blir ikke noe veiing neste uke.

Skal prøve å få gått en del på ski og prøve å ikke spise for mye snop og god mat. Men blir nok å unda meg litt ja..:)

 

GOod påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...