Gå til innhold

I dag er dagen :-) målet er 10 kilo til juni! Hvem er med?


Gjest Sylfideiwishtobe
 Share

Anbefalte innlegg

Var på vinkveld i går og førte inn kcal i dag utifra estimert intak. Skjønner plutselig greia med drinkoreksia. Vin er mange kcal gitt. Jammen greit at man drikker sjeldent som småbarnsmor.

Formen er litt så som så i dag, men snart er det påske og london så det blir jo gøy. Selv om det blir en uke med utskeielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest summertime

Har ikke fått lest hele denne tråden enda. Men, ser ut som en tråd for meg! Jeg veier 72kg. Delmål-65kg. Hovedmål-60kg+endret livvstil igjennom å spise sundt. Er 37 år gammel. Prøver å få trent 3 ganger i uken. Etter graviditet for 2 år siden fikk jeg 10 kg ekstra+mange nye dårlige vaner;). Håper det er greit at jeg blir med på denne tråden? Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summertime

72 forrige gang på vekten. 70,6 idag! Dette lover bra! Er inspirerende dette her! Så mye god mat også. Jeg aldri hadde tenkt på å lage før jeg begynnte med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo damer,og veloverstått påske!!

her e endring på litt over ei uka: opp 200 gram...men ned totalt 15 cm!!!!

 

så ikke så bekymret ;)/> vært på hytta i over ei uka, og ikke hatt kjøkkenvekt. Samtidig skeiet jeg ut med det jeg hadde lyst på.. kaker, søtsaker vin osv.. men gikk på ski hver dag, måket snø(myyye snø) bært dunker med vann, sekker med ved osv osv.. så ser jo på reduksjon i cm at kroppen e blitt strammere, og æ har forbrent en god del av det jeg har inntatt.. MEN; nuuu har æ sukkersuuug igjen!!! arg.. va jo så godt før påske, ingen søtsug.. så nu må kroppen avvennes igjen.. jaja bare å trekke opp ermene de :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med!

Er 160 høy og veide i morges 72,6 kg. Trivselvekten min er ca. 60 kg.

 

Har veldig lyst å komme ned i tivselvekten før sommerferien starter. Har alltid hatt en lei tendens til å motarbeide meg selv. Hver gang jeg nærmer med delmål, f. eks. som nå er 69,9 kg så sklir motivasjonen ut av meg. Forklar det den som kan! Skulle tro at når jeg er nær målet, ville jeg det motivere meg, men nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...