Gå til innhold

Karate Kid, Nøtteliten og Bam Bam på nye veier


Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg en rar/teit opplevelse... Var på konferansetimer for alle tre ungene i dag... Skikkelig maratondag - vel til poenget...

En av lærerne jeg gikk til hadde en halvspist SNICKERS liggende på bordet sitt... Jeg fikk altså et sånt SUG etter sjokolade at det var helt skremmende... kjente smaken, konsistensen ALT bare raste rundt i kroppen... hmmm. Abstinenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble løping på meg i går, tot 8,2 km i greit tempo. Ingen rekord, tror jeg, men det var heller ingen "slapp" økt. :)

Maten gikk ganske bra. Spiste litt mye kveldsmat, men hadde spist litt lite resten av dagen, så da gikk det greit.

Har ikke drukket noe vin denne uken. Men det blir nok litt i kveld (ikke så mye for jeg skal tidlig op i morgen), men i morgen kveld blir det kanskje litt mer B) .

Det snør ute - ganske pent, men hvis jeg kunne velge, ville jeg hatt sommer...

Ladies... støvsugeren venter :)

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg får sånn tegneserie bilde av deg i hodet mitt, Enna der du sikler over den Snickersen! :lol:

Så flott at du fikk deg en god treningsøkt igår! Skjønner godt at du går lei noen ganger, men vi kan vel alle underskrive på at vi aldri har angret på en økt? Tvert imot!

 

Dette med å "spare" til kvelden, det får ikke jeg til. Da blir jeg for sulten, og spiser mer enn planlagt. Sikkert både fordi jeg er sulten, men også fordi det er så himla lett å gjøre når noe er godt! -_-

Jeg er heller ekstra nøye med å få i meg alt jeg skal i løpet av dagen, og så krysser jeg fingrene for at fornuftens stemme roper høyt nok når kvelden kommer. Må medgi at det er med blandet resultat, men det skyldes da kun dårlig selvdisiplin - ikke sult. <_<

 

Igår var vi på thanksgiving middag hos ei venninne. Årlig tradisjon, og fantastisk hyggelig. Vi pleier å være ca 15 stk, og hun holder og ordner absolutt ALT! Jeg gleder meg alltid veldig til disse kveldene. Igår var som alltid like hyggelig, MEN - om det var vinen sin skyld, eller mangel på selvdisiplin vites ikke - jeg spiste iallefall altfor mye smågodt! Sjokolade og vingummi. ( av alle ting! )

Kroppen fikk rett og slett sukker sjokk! :o Idag har jeg hatt en elendig dag.... Magen har vært fullstendig i ulage, og jeg har måttet på do flere ganger. ( unskyld detaljene ) Midt oppi elendigheten var det jo da faktisk godt å forstå at kroppen min ikke lenger er vant til sånne ting, og derfor reagerte som den gjorde. Har aldri opplevd det før, og jeg ble egentlig glad! ( ihvertfall nå, for nå har det roet seg ) Det betyr jo bare at jeg har levd så fornuftig så lenge nå at det er blitt det vanlige for meg og min kropp. Seier!!! :D

 

Men nå må jeg fyke avgårde. Slyngtrening venter, og på fredager står alltid en intervalløkt på mølla på planen før timen med slynge.

Neste uke får jeg ikke trent fredag kveld..... Da har vi den årlige turen ut med mine foreldre og søsken m/partner og spiser lutefisk! Må nok planlegge en litt anderledes treningsuke da, ser jeg.

 

Spent på isen din ikveld, Enna. Var det sånn en-til-hver-pinne-greie du ikke kunne vri deg unna? :mellow:

 

Ha en strålende fin fredagskveld dere to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen ladies!

Godt å lese at dere trener som aldri før - og da tippåer jeg dere trener litt for meg og! :) Sender dere en mail etter dette for mer info :unsure:

Tross mine dager har jeg vært flink i matveien - har holdt meg unna nøtter og andre fristelser. Ble ett glass rødvin i går, og det blir noen flere i kveld tipper jeg.

 

Måtte droppe treninga på onsdag - ikke i form. Men håper det er bedre på mandag.

 

Du har en utrolig måte å beskrive ting på enna - sånn derre tips; hvis ditt kjære barn får dårlig score hos aktuell lærer, kan det hende at du "bevisstløs i gjerningsøyeblikket" siklet og/eller angrep snickersen - en traumatisk hendelse for vitner som du har fortrengt.... :D

 

Ha en fin fin kveld ladies.

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener som aldri før, Optimista... I går og fredag ble det ingenting... Fredag gikk jeg litt, og drev med husarbeid, men ikke noe mer... i går var ikke tiden på min side. Det hadde sikkert vært muligheter for 20 minutter med ett eller annet, men der sviktet motivasjonen..

Og dessverre har det ikke vært noen som helst skikk på maten. Rot og ikke noe som helst orden på dagene har ført til rotete spising, også... Ikke bra for hverken mage eller hode... Men selv om jeg skeier ut en og anne kveld så er jeg kommet så langt at jeg tar meg sammen ganske raskt og det er altså den store forandringen fra tidligere... så jeg får se litt positivt på det..

I går kveld var vi på Quiz-night på skolen. DET var kjempegøy!!! Vi hadde satt sammen lag og det var stor stemning og full aktivitet :) . Vi vant IKKE, for å si det mildt! Vi startet ut ganske bra, men det gikk dårligere og dårligere. Pytt, pytt. Vi storkoste oss :D !

1. desember, røkelse og julemusikk... det går an.

Ta vare på dere, Tenker MASSE på dere og spes deg, Optimista.

Enna (Энна - det er nicknavnet på russisk ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

God søndags morgen (eh ettermiddag) ladies!

 

Snakk om å sove lenge! Våknet kl.08 i dag men syns det var da i det tidligste laget å stå opp på en søndag - så jeg lukka øya igjen og våknet 4 (!!!) timer etterpå.... jaja bra det da egentlig, fått ladet batteriene godt for min trening i dag er husarbeid - jeg har blant annet en Mount Everest haug med klær som skal strykes, julegaver som skal pakkes inn (jo det er bare kos da) en steikeovn som bør vaskes (les ni-skrubbes) og noen gulv som trenger å se litt såpe og vann...:)

 

I går tok jeg meg selv i nakken, bare positive tanker i skallen og gikk ut og handlet litt julegaver. Og tenkte samtidig på hvordan denne julen skal gjennomføres uten å sprenge badevekta... Nå har jo min vekt tatt kvelden da, men skal iallefall prøve noen "mal-bukser" bare for å forsikre meg at jeg holder meg der jeg skal være (tross alt det andre som dere vet.. :) ) Og så tenkte jeg på julesangen vår - den må vi kanskje børste litt støv av, og kanskje lage en ny (eller lage nye vers for 2013?)

Takk for gode ord på mail begge to - det varmet. Og i denne adventstiden (i dobbel forstand for meg nå da) skal jeg virkelig gjøre mitt for at jeg fortjener nick'en min - Optimista! :)

 

Ha en super dag skjønne damer. Dere er skjønne! :rolleyes:

Stor klem

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere dager uten TRENING, fikk jeg i dag skviset inn 4x4 minutters intervaller i (til meg å være) raskt tempo. Det ble litt seint på kvelden, men bedre seint enn aldri (bokstavelig talt :rolleyes: ).

Maten i dag - for lite, men sunt. Nå skal jeg legge meg... i morgen skal jeg spise bedre og forhåpentligvis få meg en løpetur.

Det er et par fristelser denne uken, men satser på at det går ganske bra... Julebord til fredag (Det pleier ikke å være så vanskelig... jeg har ikke noen tradisjon for å overspise julemat før julaften...), søndagen derimot er en større utfordring. Da er det svensk julelunsj og DER er det mye godt!!! Vel, time will show... Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste!.

 

Mel.Når nettene blir lange

Nå er det blitt desember og julen står for dør.

Vi trener og vi forbereder oss som aldri før.

Vi spiser frukt og grønnsaker og kjøtt og fisk og brød,

men kjemper hardt mot sjokolade, nøtter, tørket frukt.

"heisann hoppsann og fallerallera

Vi slipper ikke viljen fri for da vil vekta svi" (repeteres to ganger....)

 

Jeg kunne ikke dy meg....

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Etter flere dager uten TRENING, fikk jeg i dag skviset inn 4x4 minutters intervaller i (til meg å være) raskt tempo. Det ble litt seint på kvelden, men bedre seint enn aldri (bokstavelig talt :rolleyes:/> ).

Maten i dag - for lite, men sunt. Nå skal jeg legge meg... i morgen skal jeg spise bedre og forhåpentligvis få meg en løpetur.

Det er et par fristelser denne uken, men satser på at det går ganske bra... Julebord til fredag (Det pleier ikke å være så vanskelig... jeg har ikke noen tradisjon for å overspise julemat før julaften...), søndagen derimot er en større utfordring. Da er det svensk julelunsj og DER er det mye godt!!! Vel, time will show... Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste!.

 

Mel.Når nettene blir lange

Nå er det blitt desember og julen står for dør.

Vi trener og vi forbereder oss som aldri før.

Vi spiser frukt og grønnsaker og kjøtt og fisk og brød,

men kjemper hardt mot sjokolade, nøtter, tørket frukt.

"heisann hoppsann og fallerallera

Vi slipper ikke viljen fri for da vil vekta svi" (repeteres to ganger....)

 

Jeg kunne ikke dy meg....

 

Enna

Du er knallflink Enna! Dikter som du aldri har gjort noe annet! :) Når får Bam-Bam og jeg prøve å bidra med et vers hver! Hvem kommer ført i mål Bam.Bam? Du eller jeg? :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi her er det stille. Jeg har vært svært travel de siste dagene, så det har ikke blitt mye fra meg, heller.... Og trening??? Vet ikke hva det er, en gang :blink: . Det plager meg litt, men (og jeg har nok fått litt av din optimisme, Optimista :) ) NESTE uke er det litt roligere.... DA skal jeg få tid....

I går hadde vi første av to konserter med koret mitt. Det var en del småfeil, men jeg tror jeg klarte meg rimelig godt på det jeg gjorde solo og i smågrupper. Sang hvertfall ikke feil. :P I kveld er det andre og siste... og dessverre tror jeg det er SISTE konsert med det koret... Jeg tror dirigenten skal flytte, og det er trist for min del, men bra for hennes...

Maten går sånn rimelig greit. Spiste noen unødvendige kjeks i går... drakk hvitvin (litt for mye, tror jeg... eller egentlig tror jeg at kombinasjonen av ALTFOR lite vann og at jeg drakk på ganske tom mage ikke er så bra....

Håper dere damer er mer fornuftige enn meg. Men jeg MÅ få skryte litt.. jeg er jo til tider ganske korttenkt og faller for fristelser (helt sikkert det eneste mennesket i verden som gjør det.. :rolleyes: ) og ender da med å kjøpe tørket mango på en mandag.... hvem er det som IKKE HAR RØRT EN ENESTE BIT.... Jo nettopp Enna... veldig flink akkurat der, denne uken :lol:B)

Ha en fin dag, Ladies.

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye klær av mannen i går :) . Blant annet to par bukser som satt som støpt bortsett fra litt trang linning.. Så der kom "beskjeden" - de siste to- tre kg MÅ vekk... Fikk også en nydelig lang kjole som satt flott på, en kort, "semi"penkjole og to gensere... alt i str M... det kan jeg like :rolleyes: .

Den lange kjolen skal på i kveld. Har nettopp kommet fra butikken, måtte ha noe nytt undertøy til å ha under den nye kjolen...

Ute er det halvvinter... Uværet som herjer i Norge er ikke her... vi har temperatur rundt 0 grader og litt snø... Overskyet. Tror at jeg skal hive meg rundt å ta ukens andre (flaut) tur på mølla.... Men, ladies... jeg har IKKE ligget på sofen og lest, altså... Jeg har sunget og sunget og sunget, reist fram og til bake og holdt på... (Men jeg har fått litt vin, da ;) )

 

Ønsker dere en fin fredag og vi tastes

 

STORKLEM fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Ladies

 

KAn bare med beskjemmet sinn og senket blikk innrømme TOTAL FIASKO OG FULLSTENDIG MANGLENDE GANGSYN.... INGEN unnskyldning what so ever... på lørdag KUNNE jeg kanskje ha klart en joggetur, men jeg gikk en tur i steden... Var såååååå trøtt. Joda, det ble vin på fredag, men ikke noe dårlig på lørdag, bare usigelig trøtt. La meg seint og våknet aaaaaltfor tidlig. Sukk, i tidligere å kunne jeg sove leeenge. Not anymore :huh: .

I går var det svensk julelunsj. SUKK :blink::rolleyes: .

I kveld er det champagnekveld med venninner... jeg skal ikke spise annet enn gulrøtter!!! (Men DRIKKE skal jeg nok :P )

I morgen er det lunsj... da skal jeg spise fornuftig og gjøre ALT jeg kan for å unngå dessert (med mindre det er frisk frukt)

Onsdag er det ny lunsj, men da er det sånn at alle tar med, så da er det lettere å plukke itt sunt. VIn blir det nok av alle dager, så ... det er bare å skjerpe seg. Vekten har IKKE akkurat gått ned, men jeg har IKKE tenkt - på noe tidspunkt - at den skal stabilisere seg over 67 kg... Dette er bare et intermezzo på vei til Le Garnde Finale!!! Helt klart!.

Rekker ikek trening i dag, heller... SItter i skrivende stund og venter på at brødet skal bli ferdig stekt så jeg kan løpe ut døren... HAr vasket og støvsuget minnemellom alt mulig annet og selvfølgelig har telefonen ringt to ganger med folk som man ikke bare kan "avvise" i en fei... Vel. Jeg kan ikke love at det blir hardtrening i morgen, heller.... etter champagnekveld i dag... Men jeg skal hvertfall røre meg på et vis :)

Ta vare på dere!

Klem fra den for tiden nokså usunne Enna som aldri gir opp UANSETT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg veldig bra i går kveld. Spiste gulrøtter, paprika og agurk... drakk champagne og hadde det svært bra :)

Har det etter forholdene svært bra i dag, også :P

 

Regner med at du har det fint Bam Bam... siden du ikke melder inn, mener jeg :) . Optimista - du er jo bare fantastisk, så du klarer deg du, også.... ingen store førjulsfristelser???

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bab- Bam er her. Sånn passe flink med mat, men flink med trening.

 

Stille fra min kant. Har det ikke helt greit om dagen. Slitsomt med 16-åringer.... Og da blir det hula mi, da....

 

Men tenker på dere hver eneste dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førjulsdagene LØPER av gårde og jeg FÅR IKKE TRENT!!!! :mellow: Jeg har et reelt håp om å få tid i ettermiddag. Håper også at jeg får noe tid i morgen - hvertfall en halvtime på mølla!!!

Sånn ellers har jeg - til tross for lunsjer med mye god mat og vin - klart å holde meg på matta matmessig, denne uka. Det er jo ikke verst ;) .

Det er EN skoleuke igjen før ferien... blir bra for unger og voksne å få litt tid sammen!

 

Vi tastes - ta vare på dere.

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bam Bam, så trist å høre. :mellow:

 

her er det bare vanlig liv og jeg svinger på "flinkhetsskalaen"... løp en tur på fredag og det var litt tungt, men bra likevel ;) . I går ble det bare gange og noen timer i et kjøpesenter... I dag må jeg komme meg i løpeklærne, igjen... Ingen unnskyldning for noe annet.

Har fått kaffe på senga av yngste datter og sitter nå og vurderer om jeg ikke må stå opp.. det er luksus å vite at de klarer seg på egenhånd om morran, nå... Men det er seint nok.

Selv om det er søndag tror jeg at jeg må hive meg rundt i rengjøringen... det har vært litt for travle uker bak meg til at jeg har gjort det jeg "burde" på den fronten...

Har ellers blitt påvirket av at "alle" rundt meg pynter til jul, så i går pyntet vi juletreet... det har jeg aldri gjort så tidlig noen gang... Men det ble ganske fint med en blanding av julepynt fra IKEA og tradisjonelle russiske ting. Så nå gjenstår det bare å rydde litt så det blir ordentlig fint :)

Spiste Kentucky fried chicken til middag i går... det er veldig godt, men jeg er redd det er i overkant usunt... så det står ikke så ofte på menyen, akkurat... jammen ble det vin, også.

Var på julebord på fredag og da ble det også mye mat, men sunnere :P .

Ok Ladies. Jeg vet at dere ikke er så aktive her inne, nå.... så jeg skriver litt her for meg selv, jeg.. Håper det går bra for dere. Jeg har ikke så godt fokus på det vi begynte "samlivet" vårt her inne med... og jeg er litt redd for meg selv (nå vet jeg at jeg er litt smålig og egoistisk og litt overflatisk i forhold til VIRKELIG viktige ting, men jeg satser på at dere forstår hva jeg mener) at jeg skal falle helt ut av fokus...

Tenker masse på dere - hver eneste dag, og hvis hadde vært mulig for meg virkelig å HJELPE dere, ville jeg gjort det. VI hvertfall at dere har positive tanker som stadig sendes til dere.

Stor søndagsklem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen ladies!

Et lite livstegn fra meg :) Først Bam-Bam - vet ikke hva som er kjipt for deg nå, men husk etter regn kommer sol! Husk vi er her, også jeg, selv om jeg ikke har vært så aktiv her inne i det siste.

 

Enna - du er bare god! Holder liv i tråden vår for en vakker dag kommer Bam-Bam og jeg sterkt tilbake! Da skal vi gi deg konkurranse både ved matfat og i løypa!!

 

Er en tur innom jobben i dag, kommer til å ta en del fri nå før jul - trenger å lade batteriene. Håper at formen er sånn noenlunde bra på onsdag for da vil jeg på trening! Men jeg får ta det igjen!

Ser lysere på ting og tang nå - snart er jeg i hundre igjen! Det er målet mitt!

 

Matveien? Ja må da skrive noe om det også! Holder meg godt på matta synes nå jeg, men pga mangel på trening føler jeg meg som en vandrende fiskebolle nå! Buksene passer enda, men den ene synes jeg er blitt litt strammere rundt magen - det kan ha naturlige årsaker, men jeg må passe meg!!

 

Litt dårlig tid akkurat nå, ville bare skrive noen ord til dere begge. Lunch på jobb nå og kollegaer drar meg i flette og sier jeg må kjappe meg!! :) Vi snakkes/tastes ladies!

Ha en finfin mandag! Glad i dere begge, og takk for alle gode ord og varm støtte!

 

klem Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så HYGGELIG å "se" deg igjen, Optimista og så glad jeg ble da jeg leste at du ser litt lysere på ting...

Du skriver om konkurranse i matveien.... jeg taper med glans!!! Skeiet skikkelig ut i helgen, men var flink søndag og i går. Kom meg på løpetur på mølla i går... bakkeintervall. SKIKKELIG tungt!!

I dag har jeg sålangt bare gått en time i skogen, men planlegger en løpetur litt seinere. Det nærmere seg juleferie og selv om ungene er i eksamensmodus, så merker jeg at det nærmer seg. Jeg skal bake noen sorter julekaker... bare sånne som vi liker veldig godt! Og ikke så veldig store porsjoner, tror jeg...

Bam Bam - tenker på deg og håper ting retter seg, snart.

Optimista - jeg krysser fingrene for at du kommer deg på trening til onsdag.

 

Klem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det går litt over stokk og stein for meg!

Trening er snart et "ikke-ord" hos meg... jeg rekker jo ingen ting, lengre... Nå er klokka 10 på kvelden og jeg har vært i sving i hele dag! Ja jeg har altså IKKE sittet ned på baken!

Vel... jeg gir meg jo ikke, så jeg satser på nye mulighet i morgen. Torsdag - vel... det skal holde hardt, men kanskje... Fredag burde det definitivt ligge an til en sjanse, og i helgen skjer det ikke så mye - tror jeg, da B) , men tydeligvis skjer det mer enn jeg aner hele tiden. Vel - det blir ikke kjedelig, hvertfall.

 

Optimista - det nærmer seg for hver dag!

Bam Bam - tenker på deg!

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen ladies!

Meg igjen! Om du ikke får trent Enna, så er du i godt selskap - men må si du har vært rimelig aktiv så noen kalorier har du forbrent! Tipper ting ordner seg også for deg på den fronten når både jeg og Bam-Bam kommer til hektene igjen! Men hektisk hverdager er også en del av livet, og nå får du anledning til å holde rett kurs (les holde vekten) tross mangelfull trening. :) Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe vettu! :)

 

Har hatt en passe grei dag i dag, men håper morgendagen blir litt bedre for da håper jeg på å ta meg en liten treningsøkt. Det hadde vært godt å kunne svette littegran synes nå jeg, men får lytte til kroppen.... sukk

 

Mat? vel, noen fordeler må jeg ha nå - har ikke så sinnsyk bra matlyst så jeg sparer litt kalorier der :) jaaj den evige optimisten er jeg! Spiste kyllingsalat til middag i dag og det holdt i massevis. Og det er jo sunt! Er spent på hvordan det kommer til å gå i julen - håper matlysten ikke øker for da er vetken min reddet! :lol:

Det nærmer seg Enna, ja så visst gjør det det. Og jeg ser frem til å legge alt dette bak meg nå og komme virkelig i gang med trening. Gud så jeg gleder meg å piske deg i gang også ved å presse meg selv på trening! :) savner det faktisk!

 

Nei, klokka er mye og senga venter på meg.

Ha en fortreffelig aftens ladies - i morgen er det onsdag og da er det nesten helg! Og jul!! :)

 

klem fra meg

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag "truer"...

Jeg har holdt på med innendørsaktiviteter og skal nå ut på 1,5t luksus... manikyre! :lol:

Det er møkkavær! Var nydelig vær med snø og 5-6 kuldegrader, men så slo det over natt til i går... skal fryse på i løpet av natten, så da blir det VELDIG fint å gå ute! SÅPEGLATT :o .

MAten går fint , men lysten på godteri og usunn mat er utrolig nærværende!! Jeg er nok ganske glad i usunn mat.. Og selv om jeg lager og spiser sunt hver dag, så er blir jeg ikke skikkelig fornøyd. Plager meg litt, det der... I går lagde jeg pepperkakedeig (den skal bakes ut i dag) og fløtekarameller.... Jeg smakte på deigen (veldig god :P ) og smakte såvidt på litt karamell (ikke en hel, bare litt som var på rørepinnen - yummi!!!)

Vel - i fjor gjorde jeg en avtale med meg selv om å få spise litt kaker og godteri på helligdagene, men avstå i romjulen... det funket ganske godt! Skal satse på det i år, også!!!

(Selvfølgelig gjelder ikke det vin!!!)

MAnglende matlyst - ikke artig det heller, da..

GLeder meg ellers til du er tilbake i salen (bokstavelig talt... du trener jo i en sal :rolleyes: ), Optimista...

Bam Bam - :unsure: . Tenker på deg.

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken kjære ladies!

Må flire litt av deg enna - snakk om å friste deg selv med både det ene og det andre... jaja det er bare jul en gang i året og det som er viktig er ikke hva vi spiser mellom jul og nyttår men... ja vi husker det enda - nyttår og jul!! Hmm vi lærer, vi lærer!

 

Var på trening i går, ble karate på meg!! Yes!! men det var bein tøft - holdt på å knele etter en halvtime. fikk svettet godt for å si det mildt.men det var godt for sjela mi! :)blir en stund til neste gang! men en vakker dag da....!!!

 

Nei ladies, må gjøre noe vettig i heimen. vi snakkes!!

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladies... friste seg selv, ja... det kan du vel godt si at jeg er ekspert på!

Tror det MEST positive jeg kan si om egen innsats siste dagene er:

Har løpt og gått mer enn de siste to ukene tilsammen. Løp intervaller i går og selv om jeg ikke løp så lenge (30 min), løp jeg i bra tempo. Og jeg kunne holdt på lenger, men skulle ut på siste julebordet ... På det julebordet spiste jeg nok! Det må sies, men ikke helt håpløse valg, BORTSETT FRA AT JEG BESTILTE DESSERT :blink: ! Vet faktisk ikke helt hvorfor, og når jeg skal være ærlig (og det skal man jo...) den var ikke så god at den var verdt kilokaloriene :angry: .... Vel.. (Da jeg kom hjem slo "vinhjernen" inn og jeg spiste 4 (!) hjemmelagde "sjokoladebitkjeks" <_< (Hva er norske ordet på chocolate chip coockies???))

 

Håper dere gjør bedre valg enn meg og at triste ting i livet ikke tar HELT overhånd.

 

Jeg tenker på dere.

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vinhjerne Enna, den var god! Men en knall god unnskyldning da når vi tar feil valg hehe.... og sjokolade cookiesene du beskrev - fikk vann i munnen (ooops sory må tørke av tastaturet igjen....) de er knallgod!! :P Hadde jeg hatt vinhjerne og plassert foran slike snadderprodukter hadde jeg ikke bare tatt 4 stk - jeg hadde støvsugg cookie-boksen.... ;)

 

Får besøk i dag og deretter går det slag i slag. I år er det jeg som skal ordne med jul og nyttfeiring for fam og venner. Gleder meg faktisk, blir kanskje litt hektisk da, men da har jeg iallefall noe annet å tenke på og tiden vil gå litt kjappere tror jeg!

Så jeg må få frem noen juleduker, støvsuge, pakke inn siste julegave, handle inn litt mat, vaske gubben... oj nei hehe det greier han selv ja, men her går det så fort i svingene at han kan faktisk risikere å bli tatt i dragsuget og havne i badekaret vasskjemmet og med tannkost i kjeften (effektiv kjerring vettu!!)...

 

Nei, litt kaffe venter på meg. Ha en fin fin dag ladies!

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...