Gå til innhold

Karate Kid, Nøtteliten og Bam Bam på nye veier


Anbefalte innlegg

Vinhjerne eller ikke... Her har det gått "utfor bakke" de siste ukene og jeg kjenner at valkene trenger på. Panikken tar meg og jeg finner ikke den fornuften som fjorårets førjul var preget av!!! Jeg har ingen som helst grunn til å holde på som jeg gjør... og for første gang på et år har jeg en liten følelse av at kjolen jeg skal ha på i morgen ikke kommer til å sitte helt som den skal :blink: ... Den er ikke trang, for det er en myk kjole, men den blir LITT mindre fin.. <_< heldigvis er skoene fantastiske, så jeg får satse på at de er høye nok til at de andre på ambassaden ser dem først :unsure:

Løp en mil på mølla i går, men det hjelper jo ikke år jeg spiser som om jeg skulle løpt tre maratoner PR DAG!!!!!

Nei, her er det bare å sette på bremsene om det er jul eller ei!!!

 

Vakre ladies - håper dere har det bra der ute, hvertfall så bra som mulig! Vit at jeg tenker på dere hver dag og mange ganger om dagen.

 

Stor klem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften 2013.

Rart å tenke på hvor annerledes stemningen vår er her inne i år i forhold til i fjor. Tråden vår har møtt så mye tøft dette året.

Jeg sier "TRÅDEN VÅR" selv om jeg selvfølgelig vet at det er enkeltpersonene som virkelig har hatt det tøft. Det er du Optimista som har kjent det du har vært (og er) inne i... du Bam Bam har ditt...

jeg føler meg heldig som har hatt et stabilt og godt år og vet absolutt å sette pris på hverdagene!

Treningsmessig har jeg følelse av at vi har gjort så bra vi har kunnet - hvertfall du, Optimista! Du har hatt en fantastisk innsatsvilje selv i de tøffeste ukene, Bam Bam - du ble plutselig bitt av "styrkebasillen" - håper du får til en del av det, fortsatt... Jeg har løpt gjennom året - om ikke som en vind, så raskere enn før...

Matmessig er det nok dere som har stått for fornuften... jeg holder meg ytterst på mattekanten... detter utfor stadig vekk, men haler meg inn igjen. De siste kg skal av, jeg er aldri i tvil om det! Det bare tar LITT tid.

Jeg håper vi fortsetter å holde kontakten gjennom neste år. Du Optimista er jo innom en gang i blant, Bam-Bam.... er du innom i stillhet?

Håper dere får en fin julaften og at familiene deres kan feire med glede.

 

STOR juleklem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen vakre ladies!

Veldig kjapt innom for å ønske dere en riktig god jul! Kos dere masse med god mat og drikke.

Enna, vi holder koken og fortsetter kontakten i 2014, ingen tvil om det! Året har vært tøft, men har kommet meg gjennom det og det er det viktigste! Motgang gjør sterk. (skal si jeg har fått styrke hihi) Neste år skal jeg også greie, og sammen skal vi greie å ta innersvingen på kiloer, kalorier, ja you name it!!!

 

Skriver noen ord senere i julen men måtte bare innom og si at jeg tenker mye på dere og håper alt er bra.

 

Stor god juleklem til dere begge. Glad i dere

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting kunne vært verre, men jammen er det mye mat i julen! :rolleyes:

Nå er jeg i Norge og her er det mildt og vått! Jeg har ikke mye i mot mildt vær, men for mye regn er ikke artig. Løp på mølla i går. Med jetlagen rivende i kroppen... men jeg måtte! Det har ikke blitt så mye bevegelse i jula som jeg hadde håpet <_< ..

 

Håper dere har hatt en fin jul og at romjulen er koselig og ikke for stressende. Vi bare koser oss og gleder oss til nyttårsaften med gode venner som kommer hit. Kalkun med masse godt tilbehør står på menyen og alt er kjøpt inn :) :) .

 

Nå skal jeg ta meg en tur på mølla, igjen.... KUNNE jo løpt ute, men da blir set så mye asfalt og det syns jeg er kjedelig.

 

Ha det bra! Stooor klem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 9 km i går på mølla. I dag har jeg nesten bare sittet, og det var det ikke så my eje gkunne gjøer noe med. Jeg har vært inne hele dagen og det var dumt, for det var første gang på snart 100 år at det var sol!!! Vel, det blir forhåpentligvis sol en annen gang, også :P

I dag har jeg også vært på kino og sett den siste Hobbiten-filmen! Jeg ELSKER de filmene, det universet... :lol:

Jeg har ikke vært fullt så flink som jeg hadde tenkt i romjulen, men heller ikke helt på viddene. Så totalt tror jeg ikke resultatet av julens fristelser har ødelagt ALTFOR mye. Jeg har jo hatt de ekstra kg siden sommeren, og jo det er nok et kg opp, så slevfølgelig er det for mye, men jeg har jo ikke gitt opp, alt skal av igjen! :o

 

Håper dere har det så bra som det går an.

2. Januar er rett rundt hjørnet, Optimista! Jeg bare krysser fingrene alt jeg kan (og alt mulig annet, også...)

Bam Bam - har julen gjort noe godt med det som var vondt og vanskelig?

 

Tenker på dere.

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det "bare" 8 km på mølla, men greit tempo :) . Ok mat, LITT småkake og en bolle, men ellers ganske bra. Mandarinene er nyyydelige nå, så det blir sikkert flere enn "kvoten" tillater, men det bryr jeg meg ikke så mye om.

tar en vinfri dag, i dag. Har ikke akkurat hatt mange av dem den siste uken :rolleyes: .

Var på vekten i dag, og til tross for mye vin og en real pizzadag på lørdag er det ned ca 800 g siden julaften. Det kunne vært verre B) . I morgen og 1. januar har jeg tenkt å tillate litt marsipan og kaker, men så er det tilbake på den smale sti.... Og målet er jo tilbake til 65 kg innen utgangen av februar... det burde ikke være uoverkommelig! Det er ikke ned 500g i uken, en gang...

Nyttårsforsetter har jeg stort sett hatt, og det skal jeg ha i år, også... tror det bør bli å få inn noen økter med styrketrening i uka!!! Jeg KAN IKKE annet enn å bli bedre på det området!!!

Vakre damer - håper dere fpr en fin nyttårsfeiring!!!

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enna og bam-Bam! Skjønne damer.... :)

Meget kjapt innom, men med en viktig beskjed.....

 

RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!!

Vi tastes videre i 2014, med optimisme og pågangsmot som aldri før!

 

Stor klem

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladies.

Godt nyttår!!! For noen av oss kan det kanskje bare bli bedre enn i fjor, for meg håper jeg bare at det blir like godt (selvfølgelig må det gjerne bli bedre...) som i fjor. Jeg hadde ingen spesielle nedturer som gjør at jeg ser tilbake på 2013 med triste øyne.

 

Jeg har vært nokså flink til å trene i juleferien og det som er litt artig er at jeg løper fortere enn før og det fungerer bra. Jeg vet at den tredemølla vi har her er mer "lettløpt", men når jeg løper de programmene jeg har løpt før, så har jeg BÅDE høyere fart OG noe mer bakke. Og det er gøy. At gamlemor FAKTISK kan få til formstigning :P .

Nettverket her i huset er helt i overkant dårlig :angry: , så jeg har rett og slett problemer med å komme på nett i perioder (og særlig når sønnen har besøk av "nerdekompiser" med hver sin digre computer.....)

Nå er jeg eneste som er våken og får ha nettet for meg selv :lol:

2013 ble jo året da jeg for første gang hadde RIMELIG kontroll på vekten. Startet året med et par kg over det jeg gikk gikk inn i julen med i fjor, men kom meg ned på det stedet jeg trives rimelig godt i løpet av februar/mars. Holdt rimelig stabil vekt fram til sommeren og gikk opp mellom 2 og 3 i løpet av sommeren, og det er DE jeg har "slitt" med i høst... og egentlig ikke klart å gjøre noe med. Nyttårsaften 2013 veide jeg 69,3 og veide det samme som før jul. Glad for at jeg klarte det.

Spiste masse mat og drakk nok vin på nyttårsaften, så vekten i går morges er ikke noe å rope hurra for, men nå er det hverdag, igjen, så dermed også hverdagskost!

Det ble ikke løpetur i går, men en fin, lang og våt tur i skogen. Det var mest for å teste løpeløypa, men SÅ VÅTT OG GLATT - ikke noen fristende løperunde. Altfor mange glatte røtter :blink: . Så det blir enten mølla, asfalt eller KANSKJE en grusvei de siste dagene før vi setter snuten østover, igjen.

Mål for 2014:

Ned til 65

Styrketrening x 2/uke (MINST!)

og det viktigste: Lære meg kontroll på maten og finne ut HVA DET ER JEG TRENGER FOR Å HOLDE VEKTEN.

Men altså fullt fokus på NEDGANG og sunn mat ut februar, da håper jeg å være på "normal" vekt, så fokus på å finne "hold-vekten-mengden". Skjønner ikke at det skal være så fryktelig vanskelig, men det er tydeligvis det (for meg)! Jeg må lære meg at HVER ENESTE GANG jeg putter noe inn i kjeften, så er det med i det totale regnskapet... Jeg har en lei tendens til å "glemme" de 10 mandlene, de bitene med tørket mango osv...

 

LADIES:

Vi holder kontakten, jeg kommer til å rapportere inn jevnlig, hvis dere ønsker og orker så kommer dere innom. Jeg blir alltid SÅ glad når jeg "ser" dere. Er det noe veldig privat har vi jo meldingsboksen.

Vi ses.

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Har nettopp vært hos tannlegen og er godt fornøyd - null hull :rolleyes: .

I går løp jeg 10 km på mølla i rolig tempo, men likevel raskere enn da jeg løp i rolig tempo tidligere :) . Er veldig stolt av det! Det viser jo altså at det er SANT det alle sier - man blir bedre når man øver :lol: .

Kosten var innenfor "riktig" mengde, men ikke noe full score på sammensettingen... det får jeg aldri :blink: . Tok meg også et glass vin - jeg har jo ferie enda en uke, så da så B) .

I dag blir det vel også en løpetur, ikke så lang som i går, kanskje mer bakker??? Har ikke bestemt meg. Men en treningsform skal det bli.

 

Ha en fin dag, Ladies. VI tastes

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god søndagsformiddag.

I går ble det ikke noen trening - knapt bevegelse... litt på morran, men mindre og mindre utover dagen :blink: . Det ble både vin og nok mat (og sjokolade!).

Fredag fikk jeg løpt en tur, da... ikke så langt, men hvertfall litt bakker og forhøyet puls :) .

Dette med sjokolade, ja... skulle jo ikke ha det, jeg... men så bare stod det foran meg! Sukk. Hvor bliver selvkontrollen av??? Må viss rett og slett bare finne den og sette den inn i hodet, igjen!

I dag satser jeg på litt mer bevegelse enn i går.. kanskje BÅDE en løpetur og en gåtur??? :rolleyes: VI får se hva tiden vil bringe. Jeg sov lenge i dag (har endelig vent meg til norsk tid og snart drar vi tilbake østover og da er det ny runde med jetlag... sukk...

Ladies. Håper dere har hatt en fin helg og Bam Bam.... jeg håper så inderlig å høre fra deg, snart... Optimista... snart begynner treningen igjen ;) .

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pes - en forferdelig lang mil er unnagjort. Utrolig at man kan ha så tunge dager mens andre bare er lekende lette... <_< .

I går spiste jeg masse pizza og en god del sjokolade (!), men jeg løp en halvtimes tid og gikk raskt i over en time. Så jeg var ganske flink til å bevege meg :P .

I dag har det blit rotete matmessig, men ikke for mye, bare for sjelden! Begynner å glede meg til hverdager nå... blir så rotete når man har ferie.

Vel Bam Bam... håper du henger sammen der du er og Optimista - er spent!

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom her en tur for å bli litt kjent med dere også. :) Har flyttet inn i "holde vekten"-nabolaget, og da er det fint å følge litt med på andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Sabine... her er det en liten gjeng med smågale damer som i større eller mindre grad evner å leve fornuftig.. tror summen av oss er at vi karrer oss på beina raskare enn tidligere og dermed holder oss sånn nogenlunde på matta :P . Lykke til i ditt holdvekten-liv.

 

Gårsdagen: omtrent umulig å beskrive! ALt gikk rimelig etter planen... var i butikken (som jeg jo er ganske ofte) og endte opp med å kjøpe SMÅGODT!!! Det er jo noe jeg nesten ALDRI gjør. Og hvem spiste det??? JEG!!! STAPPET smågodt inn i hullet som om jeg aldri noen sinne skulle får det igjen!. HURRAAAAA for selvkontrollen <_< !

Gikk en fin og rask kveldstur med mannen (han har laaaaaange bein! ;) ) men ingen løping i går. Kjenner litt vondt under høyre kne, så det kan nok være bra for meg å gjøre noe annet...(hørte jeg styrketrening??? Nei, det kan ikke være mulig :D )

Vel, Ladies. Rapporten herfra er altså GALSKAP!

Stå på videre, vakre kvinner!

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen ladies, og velkommen Sabine!

Som Enna så pent sa, ja vi er en smågal (jeg vil si klin kokos da...)gjeng som gjør vår ytterst å holde vekten. Vi har vel greid å holde oss rimelig stabile, og pisker hverandre ut av sofaen når det trengs! Masse humor har vi også, selvironi er varemerket vårt! :)

 

Jeg regner med å komme godt i gang igjen med treningen til uken, og da er det ikke noe kjære mor lenger! :)

Vi har overlevd både jul og nyåret og nå skal vi holde stø kurs mot sommer - dvs. bikini... juhu....

 

I dag skal jeg spise noe så usunt som pannekaker men det er pokker meg så lenge siden at nå er det på tide! Topper det med en dæsj rødvin. Hallo i luken, det er jo fredag! :)

 

Ha en fortreffelig aften ladies! Vi tastes

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klin kokos.... Det er vel omtrent det eneste jeg IKKE har spist i dag.... :angry:

Grep må tas, men hvor henter jeg inspirasjonen??

Vel, no more godteri og kaker og snacks! That's for sure, og så må jeg slutte med å bli så sulten!!

Klassisk feil i dag! Kom hjem, kjempesulten.... Spiser jeg en finn crisp med ost??? Nei, jeg

ETER pepperkakehus med masse snop på!!! Hurraaaaaa for den smarte :blink:<_< .

Vel, har støvsuget og ryddet hus og gått raskt i 45 min.... Ingen trening utenom det. Ingen unnskyldning i morgen. Jetlag eller ei :angry: . Løping og litt styrke.

God natt fra en litt misfornøyd Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk - UNNSKYLD Optimista for at jeg ikke FØRST ROPTE HØYT HURRAAAAA FOR AT DU SNART ER TRENINGSKLAR!!!!

Det blir såååå bra å ha deg ved siden av meg når jeg sliter som verst!!! (Eller som vanlig - ha det på skuldrene mine.... PUH :D )

 

Dagen i dag har vært bra så langt, spist sunt, satt til bords med nybakt brød og masse godt pålegg og jeg holdt meg i skinnet! Nå skal jeg snart ut å teste et nytt supermarked som har kommet i nabolaget... Må ha med mannen som oversetter, det var noen oppbevaringsbokser med et litt spes system, skjønner ikke alt som står på bruksanvisningen (For å være ærlig skjønte jeg ikke mer enn "ærede kunde"...)

 

Ønsker dere flotte kvinner en fin helg og så tastes vi stadig vekk...

 

(Roper litt lavt etter deg, Bam Bam... kommer du tilbake til oss???)

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen ladies!

 

2014 skal bli året der vi greier å holde en stabil vekt - dvs. vi skal knekke koden. Jeg er nok i samme situasjon som deg Enna, gikk på vekta i dag og siste mnd med sykdom etc har resultert i nesten 5 kg mer enn det jeg ønsker å være. Så de skal bort. Ingen krise, men nå er det å ta tak i nakkeskinnnet og jobbe hardt! :rolleyes:

 

Til uken håper jeg på å kunne begynne å trene igjen. I dag har jeg iallefall hatt en to timers gåtur. Ikke superfort, men ble svett. Og det gikk faktisk veldig bra! :) Ny tur i morgen. :) Den gode overtrekks/vind buksen er fremdeles løs og god å ha på seg så de ekstra kiloene har nok fordelt seg sunt rundt omkring på kroppen. Men ingen unnskyldning - de skal bort! Sunn i matveien har jeg vært og i dag. Kunne vært flinkere med vann inntaket da, men men. En yoghurt til frokost (sen frokost og jeg hater frokost), så mellommåltid ble 2 knekkebrød med brunost. Men det var uten smør da!! Ikke noe usunt hittil i dag! Mektig imponert av meg selv (selvskryt er knall.... )

 

Skulle egentig spise pannekaker i går men så ville min kjære at vi spiste ute etter en handletur. Og like greit det for middagen min ble da en stor porsjon salat med 14 gram kylling og 30 gr bacon (ifølge servitør..) hmmm skulle nesten tro servitøren har gått på GR kurs... :P

 

Nå skal jeg slappe av resten av lørdagen - utelukker ikke et glass rødvin eller to, men smågodt etc etc er det nå slutt på - julen er over! Basta.

 

Ha en fortreffelig lørdagskveld ladies. Og Bam-Bam, vi er her, husk det. Tenker masse på deg og håper å se deg her igjen snart!

 

Stor klem fra meg

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes::rolleyes:

Jeg føler meg såååååå flink! Baaaaare sunt i går (flytende druer, er frukt, så det så!!!!! :rolleyes: )

Løp 30 minutter på mølla intervall + tur til butikken (forøvrig SÅ fornøyd med ny butikk!!! Har det jeg har savnet i den gamle "nærbutikken". Så nå trenger jeg ikke tenke på å sitte i timesvis i kø for å få jarlsbergost.... Eller god torsk. Yes, yes :D .

Ok, Optimista. Null godteri (defineres her av meg som sjokolade, gelegodteri etc), null snacks (potetgull, nachos etc), nøtter...... Hmmm klarer ikke heeeeelt si null nøtter, men bare i helgen :lol:, og ..... tørket frukt..... BARE en dag i uken (dette gjelder vel mest meg...), kaker - nei - så lenge man ikke gjør det av høflighet, og da bare "en flis" . Dette kjører vi på fram til.... Påske?? Sommeren?? Godteri og snacks gjelder fram til sommeren, hvertfall for meg.... Det fungerte rimelig godt i fjor! Is er et lite unntak.... Det måååå jeg ha en gang i mellom (det er ikke ofte, kanskje en gang annenhver måned....) og en kopp kakao er lov...

Så skal jeg tilbake til 1600 kcal/dag.

Mitt problem er jo stort sett helgene. Så her har jeg et arbeid!!! Finne en løsning! Så var det å knekke koden.... 2014 here we come!!!

Sammen er vi sterke :P

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Goood morgen! ok ok det er ettermiddag da... ;)/>

Nå har jeg vært innom siden her og registrert matinntak for første gang på aldri så lenge!Tror jeg skal gjøre det et par uker, bare for å få kontroll over reell kalori inntak.... Så på tidligere registreringer og startvekta mi... herreminhatt DER vil jeg ikke havne igjen! Så Enna, jeg slår følge med deg når det gjelder godteri-reglene. Ingenting i løpet av uken, kun lørdag. Eller skal vi si fredag? eller... eh fredag og lørdag.... Absolutt ingenting av nøtter sjokolade, seigmenn og all slags snadder, tørket frukt etc etc. hehe bra jeg leste innlegget ditt for jeg har en diger skål med godteri fra jul ståendes i stua.... og neven min var faktisk på vei ned i den men så stoppet jeg opp av en eller annen grunn.... tankeoverføring må det ha vært! :)/> Og 1600 kalorier pr dag. Merker at jeg faktisk må tenke før jeg spiser nå. Ikke så dumt egentlig. Ut fra inntaktet i går lå jeg på 1850 - uten å tenke over inntaket. Så det var ikke allverdens ille det da. (nok en gang selvskryt.... :P/> )

 

Flytende druer forresten (virkelig sans for din definisjon av snadderet der ja....) - skal vi si det er frukt eller fy fy? hihi

 

Nydelig vær her i dag. Kaldt men det gjør ingenting hvis man kler godt på seg. Skal ta meg en lag spasertur i dag også. Skal prøve å finne noen bakker også. Gjorde det i går og, men siden det gikk så fint kan jeg ta flere kanskje i dag... :)/> gir tilbakemelding på hvordan turen gikk.

Nei nå vil jeg ta meg en kopp kaffe til, så skal jeg komme meg ut i dette nydelig vinterværet!

 

Ha en super søndag ladies! Vi tastes!

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink i går, også. Litt lite mat, men middagen var nok relativt energirik. Når mannen steker er det ikke en dråpe olje..... Men fint, magert kjøtt og masse grønnsaker, så ikke så ille tross alt. 40 min løpetur på mølla etterfulgt av 15 min styrketrening uten vekter, men jeg kjenner det i baken nå :) .

Kulda er på vei hit, nå og litt snø gjør det lysere.... Gleder meg til sommeren!!!

Ha en glitrende fin dag!

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

God kveld i stugu! :)

 

Måtte inn og registrere matinntaket først. Og jammen har jeg greid å holde meg under 1600 både i går og i dag! Manglet 150 kalorier så jeg får vel dytte i meg noe... ahhhhh hehe flytende druer kanskje? hehe

 

Gikk meg en lag tur i går - ble 11000 skritt. Må nok drøye med skikkelig trening noen dager til, men bevegelse er bevegelse.

Har forresten lest litt om 5:2 dietten. Har du hørt noe om den Enna? Lurte på om jeg skulle prøve den noen uker jeg......

 

Vi tastes! Og ikke gi opp kampen Enna! :)

 

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir aldri opp kampen!

5:2-dietten - vel, for meg vil ikke den være til hjelp, for selv om jeg klarer å "faste" to dager, vil det ikke være enklere for meg å være "normal" i kosten de andre fem, enn å være ganske flink sånn som jeg prøver å være... men jeg kan følge med deg å se om du har noen suksess... så evt kan jeg gå i dine fotspor :)

I går rakk jeg ikke trening, men jeg gikk til butikken. Og jeg klarte meg ganske bra i kosten, men landet på ca 1900... det var fordi jeg var med mannen på en representasjon og der fikk vi servert et georgisk brød som bare er HIMMELSK, og jeg klarte ikke å si nei (og så ble det vin, da.... :rolleyes: )

og jammen blir det vin i dag, også... men jeg har vært ganske flink til å spise passe... så jeg spiste "passe" av det brødet i går, det er bare at det er ganske energirikt.... :blink:

Vel... tiden går og jeg må lage noe sunt å ta med på en bursdagslunsj i dag...

Vi snakkes, :)

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagslunsjen gikk over all forventning. Jeg holdt meg strengt til sunn mat og litt musserende vin, da... Og middagen var også ganske sunn, så dette har vært en bra dag :) . Løp 8 km på mølla, også! :P Te til kvelds. :rolleyes:

Det KAN virke som om jeg er kommet inn i den gode rytmen, igjen. Det hadde jammen vært på tide <_< .

Til helgen skal jeg en tur til Norge. Helt alene, faktisk. Skal i et 50-årslag :)

Ok. Natten smyger seg på tå..... Sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Hallaisen.

Det ble ikke noe start på 5:2 diett på meg, men har spist sunt så det er ingen fare. Suipersunn kyllingwok med masse grønnsaker var på middagsmenyen og VANN. Ikke noe vin i dag heller og jommen har jeg ikke spart noen kalorier der og! :)

Fikk en konfekteske i gave i går... sukk. Har ikke åpnet den, tørr ikke. Da vil jeg bli fristet.... bildene og beskrivelsen av sjokoladebitene som bare venter på meg er tortur for meg..... men skal gjøre mitt ytterste å ikke åpne esken før fredag... DA kan jeg vel ta en liten bit.. eller ti....farlig godt!

 

Formen er grei i dag, men ingen trening. Må være tålmodig....og det er ikke jeg kjent for å være...

ha en fin fin kveld ladies - Bam-Bam er du der? Enna og jeg savner deg veldig her! Uansett om du har gått opp i vekt (det har forresten både Enna og jeg gjort) er du hjertelig velkommen her. Vi skal komme i mål alle sammen! Sammen er vi sterk!

 

Stor klem til dere begge

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Jeg var flink i går selv, jeg, men vekten er lite villig til å rikke seg :angry: .

Men dette VET jeg jo, bare så fortærende kjedelig!!! Grusomt tungt å få av, gresselig lett å få på!!!

 

Dette var et morrasukk!!

Jeg tror Bam Bam har holdt seg slank og fin... At hun skal komme inn her å redde oss når vi er dypt inne i en sjokolade og nøttekrise.... Kom tilbake, kjære du!

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...