Gjest mette77 Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 De som skal registrere vekt denne uka er: Monken Bah63 Bessa Mette77 Ranhel Anneha88 Milla1977 Olga76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranhel Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 - 0.5 kg. denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Ukens resultat viste ned 1.1kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Etter noen uker med litt sykdom og minimal motivasjon har det som jeg nesten har ventet på skjedd, jeg har gått opp 1,1 kg denne uken, og må vel da takke fint for meg. Men jeg er ikke ferdig av den grunn Jeg merker at motivasjonen har kommet mer og mer snikende de siste dagene og jeg har fått meg pulsklokke som jeg testet ut i går og som hjelper veldig på treningslysten Så forhåpentligvis skal deg gå bedre fremover! Lykke til videre med nedgangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Her er det opp 0,4kg Aner ikke hvorfor,har spist som vanlig,kanskje trenet mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla1977 Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 -0,2 kg og det føles som en fantastisk seier. Har vært flink siden jul, men stått stille på vekta i 6 uker, tror jeg. Happy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olga76 Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 ned 0,3 på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Jeg har null motivasjon om dagen, og har ikke vært på vekta denne uka, så jeg må trekke meg herfra... Jeg skal selvfølgelig følge dere i mål, og holde det gående som administrator for slankekrigen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå