Gå til innhold

Min "dagbok"


Mithuriel
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville lage meg en liten "dagbok" for å lettere passe på meg selv. Merker det er så mye lettere å holde fokuset riktig når jeg skriver ned ting, og nå blir jo noen ting litt mer forpliktende når det faktisk er noen andre som kan lese det også... :rolleyes:/>

 

Jeg er 27år og er gravid for første gang! :D/> Jeg er snart 17uker på vei og skal på ordinær ultralyd i morgen!! :blink:/> Gleder meg voldsomt!!! Håper virkelig alt står bra til der inne!

 

Jeg må innrømme at jeg har hatt det veldig lett så langt. Jeg trodde hele prosessen med å bli gravid ville ta lang tid, mye lengre tid enn det tok. Jeg har nemlig pco, eller syster på eggstokkene om du vil, og trodde derfor at det ville ta litt tid å bli gravid. Heldigvis fikk vi det til helt selv på 4. forsøk. Noe som egentlig stressa meg mer enn at ting ville ta tid. Jeg har nemlig ikke fast jobb.. Jobber som lærer og vil ikke bikke 4års-regelen for fast ansettelse før til høsten... Heldigvis har det ordnet seg også :)/> Ting ordner seg visst for snille jenter. :P/>

 

Formen har vært fin så langt, ikke kvalm i det hele tatt, så jeg skal ikke klage. Litt (les: veldig) trøtt har jeg jo vært, men det kan jeg leve med. Jeg har jo faktisk klart å trene litt fram til nå, selv om intensiteten er mindre enn den har vært før. Så jeg skal virkelig ikke klage :)/>

 

Grunnen til at jeg har valgt å skaffe meg et gullmeldelmsskap her og skrive litt om smått og stort er fordi jeg ønsker å holde vekta på et akseptabelt nivå. Jeg ser at jeg den siste tiden har stappa i meg det jeg kommet over og jeg innser jo at det kanskje ikke er det lureste... Kilone kommer snikende veldig fort om dagen.... Jeg vet jo at jeg skal legge på meg, men jeg har allerede lagt på meg rundt 4kg og jeg er ikke halvveis en gang... hadde håpet på å ikke bikke mer enn 12-15kg. Vi får se... B)/>