Gå til innhold

Slankekrigens registreringstråd uke 12


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hva jeg veide sist, men i dag veide jeg 73,9 og jeg tror det er opp 100 gram, men sjefen har vel alle tall her:-)

Kom ikke i mål med oppsatte trimpoeng fordi jeg var utrolig sliten på slutten av uka og røyk på en stor porsjon is med oreo så jeg er ikke fornøyd med egeninnsatsen, men sånn går det i ny og ne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det så dårlig med motivasjon så denne uka er det opp 0,7kg.Derfor tror jeg at min tid på slankekrigen er over.Takk for meg og lykke til dere som henger med :rolleyes:

 

Jeg skal forsette på egenhånd når vårfølelsen kommer. :blink:/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mette77

Hei!

 

Hvordan vil dere gjøre de neste ukene?

Det er påske :)

Jeg kan legge ut registreringstråd her på mandag, men må ha vektregistreringa innen tirsdag morgen, jeg reiser på påskeferie tirsdag kveld og blir på hytta til og med neste mandag igjen.

Eller vil dere jeg skal legge ut registreringstråd etter påske?

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mette77

Jeg husker ikke hva jeg veide sist, men i dag veide jeg 73,9 og jeg tror det er opp 100 gram, men sjefen har vel alle tall her:-)

Kom ikke i mål med oppsatte trimpoeng fordi jeg var utrolig sliten på slutten av uka og røyk på en stor porsjon is med oreo så jeg er ikke fornøyd med egeninnsatsen, men sånn går det i ny og ne...

 

Ble 0,2 opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha registrering tirsdag 2. april, da jeg er bortreist uten vekt hele påsken. Påsken er en fin unnskyldning for å gå opp i vekt, men hvorfor gå opp i vekt når man vil ned. Hjelper ikke å være misfornøyd selv om jeg har noe å skylde på... For min del: vent gjerne til 2. april, men da må man den dagen, ellers går det for lang tid mellom synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...