Gjest mette77 Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Håper alle har hatt en fin påske. Her kommer registreringstråden for denne uka. De som skal registrere er Olga76 Ranhel Milla1977 Anneha88 Minner også om at alle som har vært med kan regsitrere. Det nærmer seg finalen og beste looser er selvfølgelig med igjen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olga76 Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Shit, nå ryker nok jeg ut. Opp 1,6kg i påsken Vekta står nå på 76,3. Det ble litt for mys sjokolade og for lite trim på meg. Håper dere andre har klart dere bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Har bare lagt på meg 0,1 kg denne påsken og må si meg fornøyd med det siden det ble en god del for mye snop i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Skriver resultattråden i morgen, siden denne ble lagt ut i går og ikke mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla1977 Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Katastrofepåske matmessig, men har hatt det fantastisk. 75,4 kg og da er jeg tilbake på startvekta. I dag er første normaldag og nå er jeg hvertfall motivert! Hadde lagt en plan, men den sprakk helt. Satser på at de kiloene son kom så lett på kommer like lett av. Skal gjøre en real innsats nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå