Gå til innhold

Jeg prøver igjen!


Gjest Flodhesten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Flodhesten

Da prøver jeg enda en gang .....

Var så flink og gikk ned fra 93 til 78 for 3 år siden, men i løpet av et halv år etter det så gikk jeg opp til 100 kg, og etter det kom det på enda 10 kg. 109,7 kg viste vekta i dag tidlig :(/>

Har prøvd flere ganger i løpet av de siste to årene, men sprekker hver gang og legger på meg bare jeg ser på en potetgullpose, men nå er det NOK.

40 kg skal vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg enda en gang .....

Var så flink og gikk ned fra 93 til 78 for 3 år siden, men i løpet av et halv år etter det så gikk jeg opp til 100 kg, og etter det kom det på enda 10 kg. 109,7 kg viste vekta i dag tidlig :(/>/>/>

Har prøvd flere ganger i løpet av de siste to årene, men sprekker hver gang og legger på meg bare jeg ser på en potetgullpose, men nå er det NOK.

40 kg skal vekk!

 

 

Ja men da er vi cirka likt i løypa :)/> Skal vi slå følge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia31

Hei! :) Vil også gjerne følge dere, blei dessverre veid hos legen i dag til 110,5 :-( *Ekkelt*

 

Har også prøvd å gå ned i vekt tidligere, forsøkte meg flere ganger her på vektklubben med litt nedgang før man plutselig ramler ut og havner i "uføret" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)/> Vil også gjerne følge dere, blei dessverre veid hos legen i dag til 110,5 :-( *Ekkelt*

 

Har også prøvd å gå ned i vekt tidligere, forsøkte meg flere ganger her på vektklubben med litt nedgang før man plutselig ramler ut og havner i "uføret" igjen.

[/quote

 

 

Det her bli fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei dere - jeg veide meg i dag - 102.5. Jeg skal ned 30kg og vil gjerne holde litt kontakten med dere. Får dere trent? Hva gleder dere dere mest til med litt fornyede kropper ettersom tiden går?

Jeg gleder meg til å være mer fysisk aktivt, føle meg finere!

Gullmedaljekandidaten, som akkurat nå har følelsen av å være på delt sisteplass.

Men jeg sykler til og fra jobb og begynner på nettkurs i dag! Lykke til, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråle70

Hei :).

 

Så bra at det er flere som vil holde sammen her. Jeg er superfornøyd i dag! Hadde gått ned en kilo den siste uken :). Det gav ny motivasjon!! Veier nå 105.5 kg. Mange kilo igjen, men superpositiv akkurat nå!!!

 

Jeg gleder meg til å kunne smile til meg selv i speilet. Jeg gleder meg også til å kjøpe klær jeg liker. Tenk å kunne føle seg fin :). Det skal bli godt!

 

Har ikke fått trent skikkelig ennå, tar et skritt om gangen, men er veldig klar.

 

Ønsker alle en fin kveld!

 

Lykke til alle sammen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia31

Hei alle sammen :)

 

Så flinke dere er :)

 

Jeg er ikke så flink, er ikke kommet i gang enda... Driver ennå å prøver å feiler med maten, i helga spiste jeg kun 2 måltider og alt for lite kalorier... Men klarte å holde meg i selene når det kommer til snop, spiste det kun 1 kveld :) Trening har jeg ikke klart å begynne med heller, men herja ute i snøen sammens med hunden til typen en halvtimes tid, ble nå litt svett av det :) Det eneste jeg liker av trening er egentlig Zumba, men det har jeg ikke helse til akkurat nå - men håper at jeg kan starte med det når formen er bedre :)

 

Så har mye å lære, del gjerne hvordan dere gjør dette :) Jeg trenger all tips og motivasjon som finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Sniker meg inn i samtalen her;)

 

Det er bare å gi jernet så løsner kg etterhvert. Jo mer man går ned jo kjekkere blir det. Og jo lettere man blir i kroppen jo bedre blir det å trene !

Jeg har gått fra 128 til 97 kg . Har 22 kg igjen, mye det, men motivasjon er på topp og den blir større når man ser man får det til . Også veldig motiverende når folk gir deg feedback på forandringen . Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Oj! - Du har jo virkelig vært fantastisk standhaftig! Jeg er imponert. Hvor lang tid tror du du trenger på siste del av vektnedgangen? Ønsker deg all verdens lykke til videre.

Gull til deg, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Jeg har egentlig ikke bestemt noen "dato" for når jeg skal nå mitt mål. Det eneste jeg har bestemt er at jeg skal være rundt 85 når sommer starter. Det går jo litt tregere etterhvert. Men gr kalkulatoren sier at jeg skal nå 75 kg i september om jeg går ned 1kg i uka. Skal prøve å nå det. Og hvem vet, kanskje jeg ikke er fornøyd med 75 kg. Jeg er jo bare 158cm så jeg skal jo i utgangspunktet være lettere enn det. Men det må jeg føle på når jeg er kommet til 75. Det handler jo om trivselvekt også . Men det føles bra, spesielt siden jeg greier dette uten operasjon. Det handler jo om livstilsendring, og greier man ikke det uten operasjon, så tror jeg ikke man greier det med operasjon heller. Det kan virke langt frem når man nylig har startet på slanking. Men jeg fant mye inspirasjon av å lese om andre som har gått mye ned. Og så synes jeg at jeg har hatt stor hjelp i å gå på ukentlig veiinger. Det er jeg som har gjort jobben. Men kjekt å være i lag med andre. Har bestemt meg for å gå ett kurs til før sommeren så får jeg stole på meg sjøl i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Så dyktig du har vært - det viktigste er å føle seg fornøyd selv, der er du på god vei, inpsirerende det du har klart. Jeg har tenkte å følge kurs til jeg er der jeg vil være, håper å være i mål når året er omme,men jeg tror jeg må bruke den tiden det ar. Nettkurs - det forplikter, lettere for meg enn å møte på kurs pga tid og reising og barnevakt.

Ha en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Det greier du. Jeg har brukt 8 Mnd på 30 kg ;) nå skal jeg avsted å trene ;) vært inne med syk jente i 2 dager. Nå må jeg uuuuut ;) ha en fiiiin dag du og !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...