Gjest mette77 Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Da er det tid for semifinale i vårens slankekrig! Litt tidlig ute med registreringstråden, reiser til Paris i morgen, og kommer ikke hjem før tirsdag natt... De som fortsatt er med er: Anneha88 Milla1977 Olga76 Men som sagt så skal beste taper med i finalen igjen, så oppfordrer alle som registrerte startvekta i vår til å registrere vekta igjen. De som har vært med i løpet av våren er: Ranhel Bessa Bah63 Monken Mette77 Marty Emma77 Mio min mio Hemulen Samba frihet77 Mia123 Trucker Tytomasa Ønskedrøm Nueva vida Synøve Frk88 Naley Kristin1978 Middelvei Siste frist for registrering er tirsdag kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 -0,6 kg denne uken Føler egentlig at jeg bare har gått opp og ned de samme kiloene hele våren, så er forundret at jeg har klart meg så langt i slankekrigen, men regner med at en av de andre eller en lucky loser kommer til å stikke av me seieren. Er fornøyd med nedgang denne uken da, og nå er påsken ferdig så jeg har ingen unnskyldninger for å ikke ta i litt ekstra før sommerferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 ble ned 0,6kg denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla1977 Skrevet April 9, 2013 Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Føler det samme. Jeg er ingen verdig finalist. Gått det samme opp og ned så veier vel bare en kilo mindre nå enn ved juletider. Vekta stoppet på 74,3 i dag. Blir gjerne med på en ny runde krig etter denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olga76 Skrevet April 9, 2013 Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 samme her. litt sånn to skritt fram og et tilbake, opp og ned og opp og ned... vel vel. ned 0,5 denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå