Gå til innhold

Min sjanse


Gjest FrkSol
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest FrkSol

Herlige Gullet, det er så hyggelig at du følger med meg :)

Idag har jeg kommet tilbake fra Krakow. Tror det har gått greit, selv om de fleste måltider var forhåndsbestilt og jeg ikke hadde de store valgmulighetene annet enn til frokost. Der spiste jeg stort sett musli med tørkede frukter ogyoghurt naturell samt fersk frukt. Lunsjene og middagene var overdådige, men jeg prøvde å gjøre fornuftige valg der også. Håper det gikk greit :)

 

Velger å ikke veie meg nå, skal jo uansett veies imorgen kveld på første kurskveld. Er veldig spent på hvordan det blir! Vil jo uansett veie mer når det er kveldsveiing, jeg er vant til å veie meg om morgenen før jeg har spist.

 

Turen var iallefall flott, Krakow er en nydelig og gammel by, ren og pen, men ikke spesielt spennende mtp shopping, noe som er helt greit for lommeboka mi :D

 

Gleder meg til å skrive her etter møtet imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrkSol

Da har jeg vært på mitt første kurs, og det virket lovende!

Mye av det vi gikk gjennom idag, og skal gjennom neste gang, har jeg allerede begynt med her inne, så jeg er godt i gang!

 

På veiingen i kveld, etter middag og med klær, veide jeg 95 kg, noe som jeg syns var veldig OK, da jeg veide meg med tom mage og uten klær til 94 kg for 5 dager siden, og i mellomtiden har vært på tur til Krakow hvor jeg hadde mindre kontroll enn hjemme.

Blir spennende fremover nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Frk Sol - så bra! Du har vilje! Det er sannelig motiverende å bli 'kontrollert' en gang i uka. Nå følges vi ad til vi når målene våre - håper jeg. Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Masse lykke til for deg :)/> Dette skal gå fint vettu. jeg ar gått nå 1 mnd på kurs, og har nådd 5 kg. Er kjempe fornøyd med det. har alt meldt meg på kurs nr 2 ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Gullmedaljekandidaten

Frk Sol - når har du vært litt lenge borte - alt bra? Får du dekket ditt 'behov' på kurset?

Hadde vært så fint å følges nedover i riktig retning dette året- Alt godt til deg - håper du har hatt og får en nydelig helg. Du reiser jo så mye - var det nå du skulle til NY kanskje?

Gleder meg til å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...