Gå til innhold

Sukrin


Gjest nullviljestyrke
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det smaker ikke som sukker... Synes det er en sånn rar bismak på det. Og "sukker"-sukrinen synes jeg er veldig kornete og smelter ikke helt som vanlig sukker. Da likte jeg bedre sukrin-melisen. Hvis man ikke har så mye av det, så går det fint an å bruke.

 

Jeg har hørt mye bra om stevia, men har ikke prøvd det selv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det smaker ikke som sukker... Synes det er en sånn rar bismak på det. Og "sukker"-sukrinen synes jeg er veldig kornete og smelter ikke helt som vanlig sukker. Da likte jeg bedre sukrin-melisen. Hvis man ikke har så mye av det, så går det fint an å bruke.

 

Jeg har hørt mye bra om stevia, men har ikke prøvd det selv ennå.

 

jeg har prøvd Stevia....skal jo være mye bedre pga lite innvirkning på blodsukker, - men dessverre...det smaker like rart som Sukrin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nullviljestyrke

jeg har prøvd Stevia....skal jo være mye bedre pga lite innvirkning på blodsukker, - men dessverre...det smaker like rart som Sukrin...

 

 

Takk for svar.. om ikke akkurat det svaret jeg håpet på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker det som sukker? Eller er det like greit å hoppe over det? Tenker f.eks å ha det på havregrøt...

 

Eg synest sukrin har ein kald ettersmak og gir ingen tilfredsstillelse år det gjeld søtsug. I bakverk kan det vere greit å ete dersom maten enno er varm. Eg likar forøvrig stevia som strø på graut. Eg har kjøpt ein pakke med 1 grams posar som lignar melis på iherb.com. Stevia er betre enn sukrin synest eg. Stevia vaniljedropar er også eksempel på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...