Gå til innhold

Ned til 68 kilo, går det med oboy?


Gjest monjanse
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest monjanse

Jeg skal ned 20 kilo. Går det an å kose meg med litt snop eller oboy på en lørdag uten å legge på meg, men å ta av kilo isteden? Jeg vil ikke trene hver dag. Jeg spiller fotball på tirsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekake

Jeg skal ned 20 kilo. Går det an å kose meg med litt snop eller oboy på en lørdag uten å legge på meg, men å ta av kilo isteden? Jeg vil ikke trene hver dag. Jeg spiller fotball på tirsdagen.

 

Jada, det kan du. Hvis du er flink med kostholdet ellers. Jeg har gått ned 14 kg siden november, og jeg spiser litt godteri hver uke. Når jeg får skikkelig godtesug på kveldene tar jeg gjerne et glass sjokolademelk(ekstra lett melk + oboy) for å stille suget mitt, da får jeg i meg melk som er sunt og den sjokoladen jeg får i meg er myyye mindre enn jeg ville fått i meg om jeg hadde kjøpt meg en vanlig sjokolade(her er det selvsagt avhengig av hvor mye pulver man har i melka, men med normal mengde går dette bra), og det metter skikkelig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på at du spiser færre kalorier enn du forbrenner. Det er det som betyr noe. Hvis du veier deg en gang i uken, så ser du raskt om du spiser for mye. Hvis vekta er den samme eller går opp, så må du kutte ned på noe.

 

Bra du trener en dag i uken. Men du kan jo være i aktivitet selv om du ikke trener. Gå deg en tur eller finn en hobby som gjør at du må bruke kroppen litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...