Gå til innhold

Veien mot et sunnere og lettere liv!


Gjest LindaM88
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei LindaM.

Hvordan går det med deg ?

 

Jeg har vært på besøk siden 17.mai. Fikk ikke veid meg Igår, men idag stod j på vekta med en gang jeg våkna. Har gått ned 0.7 kg siden sist gangen. Og jeg har verken trent eller spist noe særlig sunt siden 17.mai. Det har vært kake og is. Ingen trim heller. Så det at jeg hadde gått ned kom som sjokk altså. Men glad er jeg :D

 

Hvordan har det gått med deg ? Du har jo veiedag imorgen?

 

75.5 kg veier jeg nå ...yipppiiiii hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest LindaM88

Såå flink du har vært!! :D Og vel overstått 17.mai/pinse!

 

Har selv vært noe bortreist i langhelga og jobba mye i hagen, derfor jeg har vært svært lite aktiv her! I morgen er det tilbake til hverdagen på ordentlig, og jeg må si at jeg gruer meg skikkelig til veiing i morgen. Jeg tror det har gått skikkelig dårlig rett og slett.. Veide meg på lørdag, og det lovde ikke bra for å si det sånn. Har nok unt meg litt for mye i "ferien", men jeg SKAL tilbake i godt spor og er bestemt på å nå målet mitt - en gang i fremtiden.

 

Kjempe bra at du har klart å gå ned 0.7 kg selv om du har kost deg litt mer enn vanlig! Kjempe gøy å høre! :) (Du løper nok fra meg på vekta nå ja) :) Hehe..

 

Har vært lite trening her også nå, men som sagt har jeg jobba mye ute. Luking, grave opp gamle busker og planter, gressklipping etc.. Kjenner i alle fall på kroppen at jeg har brukt andre muskler enn jeg pleier, gangsperr :P

 

Du må ha en fortsatt strålende fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen rapport fra deg , det var jo tirsdag Igår ??

Har du gått opp, ned eller hold ?

Du må skjønne at jeg sitter spent her hver tirsdag. :D

 

Jeg har ikke fått tid trent noe verken på mandag eller tirsdag. Derfor vil jeg så gjerne trene idag. Men har vondt i kneet, som gjør at jeg ikke får det helt til.

Men et forsøk må jeg jo gjøre, ellers blir det nok ikke noe nedgang denne uka.

 

Håper det blir sol igjen snart, så du får nyte hagen din mer :)

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Nei nå ble jeg skikkelig irritert! Hadde skrevet et langt innlegg her, og akkurat når jeg skulle sende så forsvant alt sammen. :/ Så nå spørs det om jeg gidder skrive like mye :P

 

Jeg har nok ikke rapport fordi jeg ikke hadde noe å rapportere :/ Jeg står dessverre på stedet hvil, og det er fullstendig min egen feil. Jeg er skikkelig dårlig på å ha "ferie", jeg klarer meg mye bedre i ukedagene.

 

Hvordan går det med deg i matveien? Håper kneet ditt blir bedre snart, kjedelig når slikt skal stoppe en. Kanskje du kan trene litt rundt det. :) Håper det går bra med deg i alle fall.

 

Til helga skal jeg bort, og i bryllup på lørdagen. Gleder meg til bryllup, men det blir alltids litt mer enn hva man egentlig skal ha. :)

 

Ha en fortsatt fin uke! Og stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest LindaM88

Det har visst vært litt stille her i tråden en stund.. Jeg er innom og leser hos andre innimellom, men har ikke vært noe flink til å skrive selv..:)

 

Har vel hatt en periode der jeg har "prøvd meg litt selv". Ikke skrevet i dagboken og ikke vært så aktiv her i forumet. Tatt det hele litt etter hva jeg har lært osv.. Er nok tryggest å føre opp alt jeg spiser ennå, men jeg synes det var greit å prøve. Jeg har i alle fall klart å gå ned i vekt likevel..:) I morgen er det veiedag igjen! Målte midjen i dag, den har gått frå 95 cm som startmål, og i dag var jeg 82 cm! Det var gøy!! :D

 

Ha en fin kveld dere der ute!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linda

Jeg har vært borte fra tråden, vært ganske syk. Var på sykehuset og måttet bytte tablettene jeg bruker for for høyt hjerterytme.

Så det har ikke vært noen trening og har heller ikke veid meg noe før idag.

Trodde jeg hadde gått opp, men heldigvis ligger jeg fortsatt på 75 kg.

Skal fortsette og følge deg , men tror ikke jeg kommer til å være mye aktiv enda.

Ville bare gi en oppdatering .

 

Har du veid deg ? Hvor mye har du gått ned ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaM88

Hei Linda

Jeg har vært borte fra tråden, vært ganske syk. Var på sykehuset og måttet bytte tablettene jeg bruker for for høyt hjerterytme.

Så det har ikke vært noen trening og har heller ikke veid meg noe før idag.

Trodde jeg hadde gått opp, men heldigvis ligger jeg fortsatt på 75 kg.

Skal fortsette og følge deg , men tror ikke jeg kommer til å være mye aktiv enda.

Ville bare gi en oppdatering .

 

Har du veid deg ? Hvor mye har du gått ned ?

 

Huffda! Det hørtes ikke noe bra ut, jeg håper det går bra med deg! Du får høre på kroppen og ta godt vare på deg selv. Hyggelig at du stikker innom :)

 

Og så bra at du ikke har gått opp noe, det er jo kjempe bra! :)

Jeg veide meg i dag, var jeg 74.3 kg. Det går seint men sikkert, så nå har jeg gått ned 11 kg siden januar! :)

 

Håper uka di blir fin, og pass godt på deg selv i denne tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...