Gå til innhold

Splitter ny


Gjest 4rassálfar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest 4rassálfar

Hei

Jeg er 39 år mor til 4 barn (6-18år) Jeg har vert i Norge i nesten 3 år (20 agust).

Jeg har vært på jakt i mange år etter magiske pille som gjør meg slankere og at jeg få god helse men jeg blir bara tjukkere og tjukkere og i dag står jeg i lit over 83 kg og har aldri i mit liv vært så tung. Ikke heller når jeg var gravid av barna. Og jeg fuller hvert kg på hilsen min.

Jeg er 163 og vi bli kvit med 20 kg.

Jeg vet at den pille finnest ikke men jeg trenger at gjöre jobbin. Spise sund og bevega meg ;.

1. mark er at gå under 80 kg og det skal jeg gjöre for mitten av jun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er også splitter ny. Er ikke norsk jeg heller, men har bodd her i 12 år. Har lagt på meg i de siste 10 år, og vil gå ned mer enn 20 kilo, som deg.

Har nettopp startet kurs med noen andre. Det virker veldig bra. Jeg vet ikke helt ennå hvor jeg skal sette mitt første delmål; men å gå mer enn 5 kilo, helst 7,5 virker okay. Kanksje det er en altfor forsiktig start. Kurset jeg begynt på var allerede en uke i gang.

Jeg vil nok ikke slutte med kursing med det samme, om ikke noe veldig rart skulle skje. Jeg tenker på dette, siden veileder nevnte at man ikke skulle hå ut i fra å ta flere kurs. Det virker rart siden man jo helst ikke skal gå ned 25 i 7 uker. Kan hende hun mente det på en annen måte.

Ønsker deg lykke til og kanskje vi sees her igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...