Gå til innhold

Start 15.mai................7-10 kg.ned til sommaren ( ? )


Gjest telli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Er det andre som skal starte opp då ? Har nettopp betalt for nytt kurs. Anar ikkje kva vekta seier, men veit med meg sjølv at klarar eg 7 kg.skal eg vera kjempefornøgd.

Eg er ei mor på 48 år og høgde på 180.........vekt ? ja, det vil vise seg på onsdag.

 

Hadde vore veldig kjekt om der var andre som ville slå fylgje, så kan me isaman dra lasset og kvitte oss med kiloane !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Jeg blir veldig gjerne med og drar lasset! Jeg begynte på kurst sist onsdag (08.05.13). Lite taktisk rett før en langhelg.... Når man var bortreist hele helgen! :unsure:/>

Har aldri før gått på kurs, ei heller aldri slitt med vekta før de siste 5 årene. Da har kiloene kommet sakte men sikkert. Jeg er 45, 172 høy og 77 kg. Noe depressivt var det og få vite vekta da jeg trodde jeg var noen kg lettere. Trivselsvekten min er 60, men kommer jeg meg ned til 67 i første omgang blir jeg overlykkelig. :rolleyes:/>

 

Jeg er skikkelig skeptisk til hele Grete Roede. Men det må jo funke når så mange skryter av dette. Jeg er ingen kokk, heller motsatt. Jeg trives ikke på kjøkkenet, jeg er heller ikke spesielt glad i mat. Spiser vel egentlig bare for og overleve. Derfor blir nok dette en skikkelig utfordring for meg. :huh:/>

Men sammen blir det forhåpentligvis lettere! :)

Lykke til på første kursdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Jeg blir veldig gjerne med og drar lasset! Jeg begynte på kurst sist onsdag (08.05.13). Lite taktisk rett før en langhelg.... Når man var bortreist hele helgen! :unsure:/>/>

Har aldri før gått på kurs, ei heller aldri slitt med vekta før de siste 5 årene. Da har kiloene kommet sakte men sikkert. Jeg er 45, 172 høy og 77 kg. Noe depressivt var det og få vite vekta da jeg trodde jeg var noen kg lettere. Trivselsvekten min er 60, men kommer jeg meg ned til 67 i første omgang blir jeg overlykkelig. :rolleyes:/>/>

 

Jeg er skikkelig skeptisk til hele Grete Roede. Men det må jo funke når så mange skryter av dette. Jeg er ingen kokk, heller motsatt. Jeg trives ikke på kjøkkenet, jeg er heller ikke spesielt glad i mat. Spiser vel egentlig bare for og overleve. Derfor blir nok dette en skikkelig utfordring for meg. :huh:/>/>

Men sammen blir det forhåpentligvis lettere! :)/>

Lykke til på første kursdag! ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du vil vera med. :) Eg slite litt med dette data greiene.......ikkje bare kiloane !

Eg gjekk på Grethe R i haust og tok av 6 kg. Veldig bra kurs. Eg har aldri ete så mange måltid pr.idag. Sleit faktisk å få i meg det eg sku - av den rette maten vel å merke....men heile familien var med på dette. Laga mat så alle kunne ete - tynn eller ikkje tynn. Eg er heller ingen kløppar på kjøkken, men brukte Grethe R boka. Mange gode oppskrifter der.

Nå er det havregraut til middag for min del. Skal på kv.vakt og må eta noko så sit ei stund.

 

Snakkast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei damer!

 

Jeg har nettopp gått til innkjøp av vekt, og vil ned noen kilo til sommeren. Meldte meg inn på en annen tråd, men da den ikke er så mye aktivitet på, slenger jeg meg gjerne med her. For dere skal vel jobbe på!

 

Jeg veide meg for først gang på flere år på onsdag, veide da 62,0 kg. Trivselsvekt er under 60, og målet er 58. Altså kun 4 kg. Jeg har prøvde flere ganger halvhjertet å gå ned disse kiloene, uten å klare det. Nå vil jeg prøve litt hardere. Jeg kan være flink i perioder, men gode matvaner og treningsøkter glir alltid ut. Jeg tror at det ved å være litt forpliktet her, i tillegg til å veie meg hver uke, vil gjøre at jeg kommer til å holde ut over tid.

 

Har medlemsskap på treningsstudio, i tillegg til rockering. Utfordringen blir å bruke dette jevnlig! Skal få regelmessige måltider i ukedagene, og la være og fråtse i chips- og snopeskåler. Når jeg er på fest, skal jeg ikke starte tidlig på dagen med usunn mat, og fortsette dagen derpå med chips og hamburger.

 

Idag skal jeg på spinning og styrke!

 

Dere hører fra meg på onsdag etter veiing.

 

Lykke til med starten!

  • Bra innlegg! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Jeg har nettopp gått til innkjøp av vekt, og vil ned noen kilo til sommeren. Meldte meg inn på en annen tråd, men da den ikke er så mye aktivitet på, slenger jeg meg gjerne med her. For dere skal vel jobbe på!

 

Jeg veide meg for først gang på flere år på onsdag, veide da 62,0 kg. Trivselsvekt er under 60, og målet er 58. Altså kun 4 kg. Jeg har prøvde flere ganger halvhjertet å gå ned disse kiloene, uten å klare det. Nå vil jeg prøve litt hardere. Jeg kan være flink i perioder, men gode matvaner og treningsøkter glir alltid ut. Jeg tror at det ved å være litt forpliktet her, i tillegg til å veie meg hver uke, vil gjøre at jeg kommer til å holde ut over tid.

 

Har medlemsskap på treningsstudio, i tillegg til rockering. Utfordringen blir å bruke dette jevnlig! Skal få regelmessige måltider i ukedagene, og la være og fråtse i chips- og snopeskåler. Når jeg er på fest, skal jeg ikke starte tidlig på dagen med usunn mat, og fortsette dagen derpå med chips og hamburger.

 

Idag skal jeg på spinning og styrke!

 

Dere hører fra meg på onsdag etter veiing.

 

Lykke til med starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.............gubbanoa for ein omvei for å svara. Må trøkkja både her og der .....jaja, eg gjer kan hende feil og finn vel utav det etter kvart... :)

 

4kg er eg heilt sikkert på at du klare. Eg har nå aldri vore på det talet som du veg nå eingong, hehe.........

 

Nå er det leggjetid. Jobb og trening i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer!

 

Det er så godt å se at det er flere enn meg som "sliter" med data`en. :D Jeg satt lenge i går og prøvde meg med å legge inn en ny tråd men fant aldri ut av det. Så når jeg endelig fant det du hadde skrevet tenkte jeg at dette var supert og henge meg på. Når jeg hadde skrevet og trykket meg ferdig ser jeg at jeg har kommet inn på siden for de som skal ned 7-10 kg. Og jeg som egentlig skal ned mye mer. :rolleyes: Men tenkter at det er best at jeg setter meg litt mindre mål og kommer ned 7-10 kg. i først omgang. Jeg mener jeg er jo skeptisk i utgangspunktet. :huh: Så da er kanskje denne tråden bra alikevel.

 

I går var min første dag hvor jeg fikk veid og spist akkurat det jeg skal. Følte meg oppblåst og veldig mett hele dagen. Middagen hadde jeg ikke sjangs til å spise opp. Det ble alt for mye potet. 150 g var dobbelt så mye potet som jeg vanligvis spiser.

Vet noen av dere om opplegget ikke funker hvis jeg ikke får i meg nok kcl.? Som f.eks. disse potetene.

 

Ha en super dag! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å sjå / lese at fleire vil fylgje her. Om me ska ha vekk 4,5,8,10,15kg eller " what ever ", så er her hjerterom til alle.

Dagen i dag er eit " hattafåk ".....frå det eine til det andre. Har hatt ein liten blund etter middagen ( som bestod av fullkornpasta,karbonadedeig- hybelgryte..... og salat ) Nå er der ut på korpsøving. Det er snart 17.mai............. :)

 

Glear og gruar meg til fyrste kurs dag i morgon. Har ikkje vore på vekta sidan nov.2012.

Og ang.det å få i seg alle kcal. Eg sleit og med det, men vart tipsa om å ta 8-10 mandler eller peanøtter, så skal du sjå at du er oppe i det evt.mangla......veldig lurt å skrive inn alt på data. Øvesikt og litt kjekt og........ :)

 

Ha ein fin tirsdagskveld vidare alle saman.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei!

 

Hadde veiing nr. 2 idag, 63,9, altså opp 1,9 kg på en uke!! Bevis på at fest med alkohol og chips ikke er det best fungerende slanketipset. Hadde forventet ingen nedgang p.g.a. det, men ikke så mye opp. Da er det plutselig å gå ned 5, kg for å nå 58, som er målet. Glemte å skrive i forrige innlegg at jeg er bare 1,59 cm. I følge BMI er jeg da lett overvektig. Jeg har slanke ben, så kiloene ligger stort sett rundt livet. Dette er verken sunt eller pent. Så jeg må tenke at det er noe viktig jeg gjør med å gå ned disse kiloene. Så nedtur allerede første uken;) Men det er nå dette med forumet kommer inn, at jeg da skal stå på til neste onsdag! Og deretter til onsdag etter... osv.

 

Jeg tenker at det ikke er så viktig her hvor mange kilo man skal ned, 1 kg er en utfordring uansett!

 

Ha en fin kveld:)

 

Veiinger:

08.05: 62,0

15.05: 63,9

22.05: målet er 62......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle !

Då har eg vore på 1.møte sidan nov.2012. Og ja, eg har gått opp 1,9 kg.....men i grunnen var ikkje dette mykje på 6mnd.

Nå er det til å brette opp armane og starte på nytt....me ska støtta kvarandre så godt så me kan :)- på dei neste sju vekene skal det bare gå ein veg og

det er ned............med kiloane :) :)

 

Mine kiloar er fordelte på 178 cm. Mest rundt rumpe og lår....mage etter fødslar.

 

15.5 : 91,7kg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

I går var jeg på min andre veiing. Jeg har vært rimelig skeptisk til dette. Og ikke hatt den minste tro på at dette ville fungere. Har hele uken følt meg oppblåst og "bongo" i magen. Føler jeg har veid en haug med flere kg. :( Trådde forsiktig opp på vekta i går. Juhu! Jeg har gått ned hele 1,7 kg!!!! :D Vekta stod på 75,3. Dette var virkelig toppers. Resten av kvelden gikk jeg rundt og var super lykkelig (er forsåvidt det ennå.)

 

Det skremmer meg når du skriver at du gikk så mye opp pga en fest. Riktignok med mye god drikke og tilbehør. Jeg tør knapt ta et glass vin for tiden for nå skal jeg virkelig satse. Her er det ikke snakk om utskeielser disse ukene! Etter og ha lest det du skriver er det uaktuelt med utskeielser for min del i alle fall! :)

Nå er det "ny" uke og nye muligheter. Dette fikser du. Jeg heier på deg! :D

 

Og du telli som "bare" har gått opp 1,9 kg. på 6 mndr. Det var jo slettes ikke ille. Ok - jeg skjønner at det kanskje er mye for deg, men dette fikser du "lett". Stå på! Dette kommer du til å klare. Jeg heier på deg også jeg! ;)

 

Ha en riktig så god 17. mai og god pinse.

Jeg får min store utfordring i pinsen. Vi skal til fjells på vår primitive hytte uten innlagt vann. Matmessig blir det alltid så enkelt og usunt når vi er der. Nå skal det bli enkelt og sunt! :P

 

Vi meldes! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera Totta ! Kjempeflotte ! E d eg seie.........me ete og ete og jammen teke me av i same slenjen :) :)

Eg vågar heller ikkje å skeie for mykje ut med vin - eg elskar vin og får ein prøvelse når eg skal til Italia om ikkje altfor lenge. jaja, sist haldt eg meg til rose / kvit vin.........var i syden ei veke og tok av 0,9 kg. Så de går ann............

 

Eg er ikkje bekymra for dei to kg. Grunnen til at det ikkje er meir, er at eg har i grunnen lagt om livsstilen både når det gjeld mat og trening. Heile fam.ete det same.

 

Nå er det spinning ein time. er litt seint ute set eg, så ha det så bra så lenge alle saman - og

ha ein GOD 17.mai kor de enn er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei!

 

Håper dere hadde en fin 17. mai! Jeg måtte jobbe, men fikk nå litt stemning av NRK. Totta, grattis med vektnedgang! Og til deg Telli, 1,9 kg er jo ingenting på så lang tid!

 

Etter onsdagens oppgang, måtte jeg bare stige på vekten i dag for å sjekke. Den viste 62,3, puh!! Har hatt mensen noen dager nå, så var nok litt forskjellig i kroppen på onsdag. Har også vært på to styrketreningtimer denne uken. Er så støl, så det var effektiv. Skal fortsette med det. Dette var da en uoffisiell veiing, håper den er 300 mg mindre på onsdag.

 

Nå er det snart jobb her!

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 72Lene

Hei Jenter

 

Jeg håper jeg kan få lov til å bli med dere i denne motivasjonstråden?

Jeg er en "jente" på 40 år som er 159 cm og veier pr idag 62.4 kg.

Mitt største ønske er å gå ned til 56 kg, men jeg har som delmål til 1.august å gå ned til 58 kg.

 

Jeg veide meg idag og veide da 62,4 kg....med andre ord 4,4 kg ned til 1.august.

Jeg sliter med å motivere med på matfronten- spiser ikke himla mye galt, men for mye av det som tilbys.

Følger dere noe matregime? Eller er det bare litt mindre av alt?

 

Jeg har en rimelig stillesittende jobb og trener på spenst 2- 3 ganger i uken. De siste ukene har jeg bare rukket 2 ganger. Men jeg ser selv at det er for lite til å gå ned i vekt.

 

Nå sitter jeg bare å fabulerer om hvordan jeg skal klare å legge opp et stramt matinntak...

Har de siste ukene bare spist havgryn til frokost. (6 store skjeer med litt sukker på)

Brødmat prøver jeg å kutte mer ut- men det blir som oftest et par skiver til lunsj.

Til middag har vi som oftest poteter, pasta eller ris- og jeg er AVHENGIG av det, skal prøve å begrense meg der, men det blir hardt!

 

Inntil da- ha en strålende mandag :D

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen skal du være!

 

Jo flere jo bedre tenker jeg. Jeg følger Grete Roede sitt opplegg når det gjelder mat. Jeg prøver å spise det antall kcl jeg skal. Dette har jeg regnet ut i fra Grete Roede metodene. Jeg sliter skikkelig fordi jeg hverken er spesielt glad i mat eller og være på kjøkkenet.

Har du/eller gått/går du på kurs?

 

Jeg er livredd for at jeg skal spise feil eller for mye. Blir nesten liten manisk. He he he. Ganske komisk fordi jeg aldri før har vært opptatt av mat (ei heller har jeg trengt det).

Vi gikk ut for å spise reker og ta et glass vin på lørdag og jeg fikk sjokk når jeg kom hjem og regnet ut antall kcl jeg hadde fått i meg av "så" lite. Tenker at nå har jeg spolert at det blir noe nedgang denne uken. Så det blir spennende å veie seg på onsdag igjen.

 

Siden jeg er så lite glad i mat, blir alt her veldig ensformig og jeg kjenner jeg begynner å gå litt lei. Har holdt på i 1,5 uke og er alt lei. Dette skal blir enkelt videre tenker jeg??? :(

Jeg må nok begynne å se etter oppskrifter slik at jeg får mer variasjon i maten. (Ikke middagen der varierer jeg hele tiden.) Frokost og lunsj.

 

Ha en super 2. pinseettermiddag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 72Lene

Hei og velkommen skal du være!

 

Jo flere jo bedre tenker jeg. Jeg følger Grete Roede sitt opplegg når det gjelder mat. Jeg prøver å spise det antall kcl jeg skal. Dette har jeg regnet ut i fra Grete Roede metodene. Jeg sliter skikkelig fordi jeg hverken er spesielt glad i mat eller og være på kjøkkenet.

Har du/eller gått/går du på kurs?

 

Jeg er livredd for at jeg skal spise feil eller for mye. Blir nesten liten manisk. He he he. Ganske komisk fordi jeg aldri før har vært opptatt av mat (ei heller har jeg trengt det).

Vi gikk ut for å spise reker og ta et glass vin på lørdag og jeg fikk sjokk når jeg kom hjem og regnet ut antall kcl jeg hadde fått i meg av "så" lite. Tenker at nå har jeg spolert at det blir noe nedgang denne uken. Så det blir spennende å veie seg på onsdag igjen.

 

Siden jeg er så lite glad i mat, blir alt her veldig ensformig og jeg kjenner jeg begynner å gå litt lei. Har holdt på i 1,5 uke og er alt lei. Dette skal blir enkelt videre tenker jeg??? :(/>/>

Jeg må nok begynne å se etter oppskrifter slik at jeg får mer variasjon i maten. (Ikke middagen der varierer jeg hele tiden.) Frokost og lunsj.

 

Ha en super 2. pinseettermiddag! ;)/>/>

 

Nei, har aldri gått på noe kurs...Men etter at man bikket 30 og nå 40 år, så virker det som at ALT av kalorier suger seg inn i cellene og forblir der!

Jeg har til i ettermiddag spist et lite fat med havregryn og melk(litt sukker) og en hjemmelaget salat som inneholdt isbergsalat, cherrytomater, druer og litt kylling. Nå skal jeg hvert øyeblikk på trening (strongcore og kondis) så da fant jeg ut at jeg var sulten og måtte ha en grov brødskive med salat, tomat, skinke, hvitost og druer!

Sikkert overgått alt av kalorimengde som jeg behøver- men jeg må nesten prøve meg frem.

Aner lite om hva slags behov jeg trenger- så dette blir litt vanskelig. Må nesten prøve meg frem i løpet av en periode og heller justere hvis vekten ikke rører seg.

Ser jo at det er en fordel å gå på kurs- da får man vel vite eksakt hva man bør putte i seg og hva man må ligge langt unna;O))

 

Hva er det derran trimpoengene fornoe? er det 1 poeng for hver gang man er fysisk aktiv?

 

Fortsatt flott mandag ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 72Lene!

 

Jeg kan absolutt anbefale kurs. Min mor og søster har gått kurs for mange år siden så jeg visste at jeg skulle spise mer enn hva som er vanlig for meg. Men kan trygt si at jeg fikk et lite sjokk når jeg ser mengdene nå. I alle fall til middag. Jeg sliter med og få i meg alt.

Fordelen er at man er ikke sulten mellom måltidene.

 

Trimpoengene brukte jeg litt tid på å skjønne selv. De regnes ut i fra vekt og hvor mye du trener og hvor hardt. Eks. meg selv. Jeg veier 75 (!). Går turer med staver. Da klarer jeg ikke prate fordi jeg går så fort. Det blir da høy insenitet. Disse turene er på ca 100 minutter. Jeg får ett trimpoeng for hvert 20 minutt av dette. I tillegg går jeg på helsestudio på tredemølle og styrke. Da kan jeg plusse på disse minuttene også.

Bakdelen min er at jeg har en del plager (kronisk muskelsmertesyndrom, slitasje rygg og hofte og revmatisme + noe med knærne de ikke finner ut av) og klarer ikke trene særlig mye i perioder. Da må jeg justere kaloriinntaket etter hvor mye jeg får trent den uken....

Skjønte du dette? :huh:

 

Eller så er jeg helt enig med deg når det gjelder de 40 åra. Etter at jeg ble 43 legger alt seg rundt omkring. :blink:/> Jeg har aldri noen gang tenkt en slankekur eller måtte tenke på hva jeg putter i munnen. Nå legger alt seg på både her og der. Og det er skikkelig nedtur... :angry: Godt å høre at vi er flere i samme båt! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei!

 

Onsdag og veiing: 62,3 kg. Altså mer enn da jeg startet, men mindre enn forrige uke. Har vært på trening ikveld, på 45 min sykling. Og i morgen er det kettlebells. Prøvde dette for først gang forrige uke, var stiv og støl i flere dager. Jeg skal på hyttetur med noen veninner til helgen. Det blir noen glass vin da. Vanligvis pleier jeg å tømme chips og snopskåler. Dette skal jeg holde meg unna! Kanskje lage litt gulrotdip istedenfor. Skal jo gå litt også når man skal til fjells!

 

Veiinger:

08.05: 62,0

15.05: 63,9

22.05: 62,3

Mål 29.05: 61,8!

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Ja da var veiingen over. Og for en nedtur. Hadde kun gått ned 0,2 kg. Kjempe nedtur da jeg har trent 4 ganger siden sist veiing. Og var super streng med all mat og drikke. Jeg veier alt jeg spiser. Får jeg ikke veid så spiser jeg minimalt. På 17. mai spiste og drakk alle jeg var sammen med god mat, is og vin mens jeg holdt meg til det jeg skulle. Tok ikke en is, pølse eller vin. Samme i pinsen. Da talte jeg kalorier som en annen helt. :angry:

Hun kurslederen sa at jeg nok hadde gått ned mye mer siden jeg veide meg rett etter middag. :huh: Neste uke blir det knekkebrød før veiing. Og en ting er sikkert. Jeg lurer på om fordommene mine slår til. Jeg hadde jo liten tro på dette til å begynne med.....

 

Som dere sikker skjønner ble dette en gedigen nedtur! Men jeg får stå på, jeg skal gi det en uke til med telling og kjempe streng mot meg selv. Nå har jeg ikke spist noe søtt (sjokolade, snacks, kaker eller alkohol) siden jeg begynte 08.05.2013. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei Totta45!

 

Det er nok lett at det ikke er helt realistisk vekt når man veier seg etter måltid. Bare det du drikker til middagen er nok fort et halvt kilo. Så er nok enig med kurslederen:) Neste gang har du nok dobbelgevinst! Det er bare å stå på! Jeg har trua:)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen!

 

Nå er det nok igjen helg. Da er det om og gjøre og finne seg en rytme slik at man ikke skeier ut med tull. Har fryktelig lyst på en sjokolade nå. Men har bestemt meg for at det er ingen sjokolade før jeg er ferdig med dette kurset. Og så langt har jeg klart det. Og det er jeg rimelig stolt av. Jeg spiste tross alt sjokolade flere ganger hver dag frem til dagen før kurset begynte! ;)

 

Ellers så sliter jeg skikkelig med å få i meg nok kalorier. Jeg mangler sånn ca 300-400 kalorier hver dag. Lurer på hvordan jeg skal få i meg disse?! :(

 

Ha en fantastisk fredags kveld alle sammen! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei!!

 

Ja, da var helgen over. Jeg vet ikke om jeg er helt motivert nok jeg. Ble vin, ost og kjeks, taco, og dip og chips. Komler til middag hos foreldrene mine i dag. MEN klarte å holde meg til salat til kvelds nå. Kom på at jeg ønsker jo å gå litt ned i vekt! Da blir det slanke måltider i morgen, og spinning med påfølgende styrketime i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 72Lene

Jaja..første uke over..og ingen jubeluke for å si det på en pen måte.

Jeg har veiedag hver mandag og startet med 62,4 kg forrige mandag. Idag viste vekt"nåla" 62,1 kg.... ned 0,3 kg. <_<

Har vært i en bursdagfeiring på lørdagen men inntak av litt for mye hvitvin og god mat... sprekken kom nok da...har ellers vært flink til å ikke røre noe søtt eller overspising...... B)

Men som jeg har lest, så er rolig nedgang det som holder lengst..-så trøster meg med det;O) ;)

 

Nå er det ut å reise, så da går vel denne uka i vasken når det gjelder å holde seg unna feit mat..men,men...jeg skal prøve å holde meg unna :lol:

 

Ha en flotters dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...