Gå til innhold

Unge damer i førtiårene som skal ned 10 kg?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Er en dame i min beste alder (41) som er LEI av å veie pluss/minus 10 kg for mye. Har nå bestemt meg for å ta et skikkelig tak, for å jobbe mot følgende tre mål:

 

- kutte ned inntaket av snop (i alle former)

- trene/bevege meg slik at jeg oppnår 7 trimpoeng/uke

- spise slik at jeg oppnår snitt på 7 måltidsscore/uke

 

Hittil har det vært l-a-n-g-t mellom ønske og innsats, så jeg tror/håper at jeg vil ha godt av litt drahjelp fra en gruppe.

 

Jeg er 170 cm høy og veier per i dag 82 kg. Målet mitt er 72 kg.

 

Håper noen har lyst til å være med på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei,

Har ikke sett denne nye tråden før nå jeg, men håper du er i gang og nærmer deg første delmål!

 

Jeg har litt samme målsetting som deg, skal være på 69 innen 1. juli, men det ser litt dårlig ut akkurat nå dessverre.

 

Kom gjerne inn og besøk Lunami og meg i emma77 sin tråd Ned 6-7 kilo hvor vi er godt i gang med å dele erfaringer. Selv om målene er litt ulike er det topp å dele og motivere hverandre.

 

Jeg er også 41, snart 42 og tok unna nesten 15 kilo og var superfornøyd for 2,5 år siden, men for et år siden begynte det å dra på seg litt igjen da jeg slet med kyssesyken og ikke kunne trene som før. Men er i gang igjen og SKAL klare å komme ned på 65-66 igjen - da var jeg på mitt beste for å si det sånn. Har 5 kilo igjen dit, og målet er å klare det gjennom sommeren. Kan hende jeg må være mer realistisk og si at det blir innen september en gang, men jeg prøver i hvert fall!

 

Heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er 3 måneder unna 40, og skal ned en god del mer enn 10 kg, men så tenker jeg at jeg må jo starte et sted, og 10 kg er faktisk ganske mye.

Jeg har planer om å bruke litt tid på å gå ned, jeg la jo heller ikke på meg alle mine kg på et par måneder. :P

 

For noen uker siden bestemte jeg meg for å kutte ut potetgull, sjokolade og godterier, og det var egentlig enklere enn jeg trodde. Jeg skal innrømme at jeg har spist både potetgull, sjokolade og smågodter siden jeg tok avgjørelsen, men det har ikke skjedd mange gangene.

Foreløpig har jeg ikke gjort andre endringer i livet mitt, jeg tenker at det får komme når hverdagen starter opp igjen i begynnelsen av august. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjekt med svar! Stikker innom tråden deres, for her er det stille.

 

Klarte målet om under 80 i begynnelsen av juli. Det er jeg stolt av! Åtte kg igjen og det skal jeg klare!

 

Så flott at du klarte det! Jeg har vel 8 kg igjen jeg og nå etter ferien :P . Skulle være så flink vettu, men det skar seg fullstendig og så bestemte jeg meg for å nye og ta skikkelig tak igjen nå når jeg er hjemme igjen.

 

Så du hadde funnet veien inn i den andre tråden, så da kan vi kanskje holde kontakten der - greit med en tråd som blir lang med mange tenker jeg da :)

Tråden jeg startet opp døde hen før den fikk liv den og så da holder jeg meg til den andre...

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...