Gå til innhold

Trenger motivasjonsvenner:-)


Gjest Smil1402
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Smil1402

Jeg meldte meg inn her i dag og det kunne vært gøy om vi kunne bli flere som kom med en liten oppdatering hver dag(eller så ofte man vil).

 

Jeg er 36 år og har 2 barn på 3 og 5. Dette er første gang i mitt liv hvor jeg har måtte slite med å gå ned til ønsket vekt. Jeg har alltid vært tynn eller veldig tynn. Jeg har MS og har vært svært plaget av ekstrem utmattelse så trening har gått tungt i det siste. Kostholdet har også godt nedover da jeg har tydd til lettvindte løsninger og mye søtt. Jeg begynte også på en medisin som gjorde at jeg la på meg 12 kg på 4 mnd! Jeg har gått ned noen av de kg, men jeg har 5-8 kg jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg har gått og tenkt på det lenge, men nå er jeg lei og det er på tide med en endring:-)

Jeg har begynt med litt shaker og måltider fra noka for at jeg skulle ha en fast og lettvindt ramme rundt det og gikk ned 1,7 kg forrige uke. Nå er det på tide å gå over til skikkelig kosthold så nå er vekta kjøpt.

 

Det hadde vært fint å ha noen å gjøre dette sammen for da er det jo mer morsomt og man må "svare for seg" til noen. Da tenker man kanskje 2 ganger før man putter noe i munnen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Det er mange tråder her, men folk som følger hverandre - bare sleng deg med et sted. De fleste her er åpne for nye venner :-)

 

Anbefaler at du leser litt rundt på trådene, og finner noen du synes det kan være hyggelig å ta følge med. Og hiv deg med ;)

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...