Gå til innhold

ned 20-30 kg, tirsdag 28. feb


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Hei alle sammen! I dag laver det ned så det blir ikke noe trilltur med barnevogn i dag, dessuten er jeg øm og støl etter 2 timer og 10 minutters rask tur i går :( Kjenner det virkelig... deilig i grunn. Føler jeg er skikkelig flink om dagen. Spiser fornuftig og får da rørt litt på meg. Spørs om det blir en liten halvtime på ergometersykkelen i kveld hvis stølheten tillater det. Er spent på denne ukens resultater (veidag fredag), denne uken må jeg da ha gått ned både den +0,5 kiloen fra fredag + en del til. Tør jeg håpe på minus 1 kilo totalt????

 

Ha en fin tirsdag i snøværet!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.jeg har min siste kurskveld i dag.gruer meg skikkelig.var ikke forige uke pga sykdom,men skal bli greit og bli ferdig med det.jeg har egentlig meldt meg på et til,men jeg får ikke råd,så da må jeg melde avbud.jeg syns egentlig ikke at det har vært så veldig til hjelp for meg.høres helt på jordet ut,men føler jeg holder meg mer motivert når jeg greier alt på egenhånd.har mista piffen så mye iløpet av kurset at for meg har det vært en j.... dyr bok...så nå er det til på egenhånd og med hjelp av dere her inne tror jeg nok jeg klarer det helt fint...skal veie meg hver mandags morgen.så får mi se...ha en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som du tror jeg er xray! -Det blir stort sett med 3 økter i uka, og målsetningen er egentlig minst 5! Dessuten skal jeg ut med jobben igjen i dag, og da blir det nok ganske luksus middag og full pakke! -Har planlagt å skippe alkoholen i kveld, så kanskje jeg slipper å gå på en smell i morgen! -Som for øverig er siste kurskveld før neste starter opp for meg også ikt!

 

-Jeg er avhengig av kurs for å få det til! -Dette kurset har jeg slitt ganske mye med motivasjonen, og jeg har ikke gått ned mer enn ca 4kg (hittil, og det blir neppe så mye mer i morgen) på dett kurset, og for meg så er det en all time low! Det er klart man kan få ti lmye på egenhånd når man først har boka, og sant og si, så har jeg tatt to runder med GR-bok på egenhånd tidligere. Eneste aberet er at jeg gikk opp alt igjen ganske raskt, og at jeg rett og slett ikke har så mye tid/muligheter til å prioritere meg selv på alle områder lenger! I tillegg har jeg en tendens til å bli så lei når jeg nærmer meg målet, og da ender jeg opp med å overspise i steden for å fortsette de gode vanene! (Litt i den fasen nå, men siden jeg er på kurs fortsetter jeg nedover, bare litt saktere!

 

Mye snø igjen, og jeg misunner (delvis iallefall) de av dere som må ut med barnevogn! -Der er det iallefall mye ektra trim i hver km på grunn av det vanskelige føret!

 

Ha en fin dag, og kos dere! Her blir det nok litt for mye kos i mat-veien i kveld, men jeg har allerede trent spinning i dag, så da skal det vel gå på ett vis!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Har akkurat vært ute å måket snø, og da jeg registrerte dette som trimpoeng, dukket mitt tre nr 2 opp! Yes! Så får vi se hvor lang tid jeg bruker på tre nr 2 - 98 trimpoeng. Skal vi si frem til påske?

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere trener! Tror det er smart å øke treningsmengden sakte. Veldig lett å bli kjempeivrig, så kommer skadene etter en stund. Har inntrykk av at alt som har med kropp og vekt å gjøre er best å gjøre langsomt.

 

Jeg har gått hele kursrunden, alle bøkene. Det var i forrige runde og det fungerte kjempefint. Året etter skulle jeg ned 3 - 4 kilo samtidig som jeg trente mye. Det kurset var ikke særlig vellykket, men det tror jeg hadde mer med at jeg var sulten og sinna hele tiden. Da sluttet jeg midt i kurset, orket rett og slett ikke mer. Nå prøver jeg å bruke vektklubben, jeg har jo hørt alt en gang før og vet jo hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt.

 

Nå spiser jeg litt lite, ser det på kaloriene, men regner med at jeg kommer til å spise mer når gipsen blir tatt og jeg beveger meg mer. Første veiing er lørdag morgen, uke 1, er litt spent. Samler kosemerker til lørdagskvelden.

 

Akkurat nå satt gemalen seg ned med sine wienerbrød. Livet er urettferdig, han kan spise, er slank og veltrent. Vi bruker å fleipe med det, at vi valgte hverandre fordi vi er motsatt av hverandre. (Litt privat der)

 

Ha en aldeles strålende uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen som daler ned for vi ikke gjort noe med; men så får vi da trimpoeng for den da.. Jeg har hatt en runde hittil og fikk der 2 trimpoeng, og mye tyder på at det kan bli 1 til iløpet av kvelden.

 

*Smukkeline: du er like fornøyd med snøen som meg:) Leser at du sitter en halvtime på ergometersykkel? (hvor mange poeng for du for det?). Det er jo kjempetrim! Jeg holder kun i 10 min ennå. Stå på! - du virker virkelig i siget om dagen:)

 

*CamCam: tenk på hvor mye du har fått til samlet:) I tillegg skal du ha masse ROS fra alle her for alle råd og motivasjon du gir oss!! Håper du koser deg i kveld med "luksusmiddag"!

 

Jeg kommer ikke til å melde meg på kurs med det første, jeg har gått ett kurs og føler det bare blir repitisjon. Det er uansett jeg som må lage maten, spise den og sørge for at kroppen for nok trim. Så vi får hjelpe hverandre; gi støtte og motivasjon og litt "ris" noen ganger for å komme på rett kjør;) Dette forumet er flott til dette!

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Trinny

 

Jeg sykler alt fra 30 - 50 min og ganske fort. De gangene jeg sykler 30 min blir det omlag 12 km og når jeg sykler 50 min ca 2,2 mil. Så jeg sykler litt saktere når jeg sykler lenge. 30 min gir 1,5 trimpoeng.

 

Ja, jeg er kjempemotivert om dagen. Denne gangen skal jeg klare det! Er spent på vekta til fredag. Er veldig nøye med å notere ned alt av mat om dagen, det hjelper veldig syntes jeg.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er et svakt meneske.....meldte meg ikke av alikevel i dag jeg...jeg skal gi det en skjangs til..prøve så godt jeg kan og holde motivasjonen oppe...så da er det bare og vente på nytt kurs neste tirsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er et svakt meneske.....meldte meg ikke av alikevel i dag jeg...jeg skal gi det en skjangs til..prøve så godt jeg kan og holde motivasjonen oppe...så da er det bare og vente på nytt kurs neste tirsdag....

 

 

Svakt menneske er du da ikke!! Lykke til på neste kurs og bruk kursleder og oss her til å motivere deg!

 

Trinny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinny

 

Jeg sykler alt fra 30 - 50 min og ganske fort. De gangene jeg sykler 30 min blir det omlag 12 km og når jeg sykler 50 min ca 2' date='2 mil. Så jeg sykler litt saktere når jeg sykler lenge. 30 min gir 1,5 trimpoeng.

 

Ja, jeg er kjempemotivert om dagen. Denne gangen skal jeg klare det! Er spent på vekta til fredag. Er veldig nøye med å notere ned alt av mat om dagen, det hjelper veldig syntes jeg.

 

Smukkeline[/quote']

 

 

Jeg er imponert! Jeg har også en ergometersykkel foran tvn og er i startfasen med treningen. Har du en slik med programmer osv.? Min har 12 program og x-antall forskjellig level.. Gleder meg til å følge deg fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er et svakt meneske.....meldte meg ikke av alikevel i dag jeg...jeg skal gi det en skjangs til..prøve så godt jeg kan og holde motivasjonen oppe...så da er det bare og vente på nytt kurs neste tirsdag....

 

 

Bra ikt!!! Jeg begynner snart på nytt kurs jeg også. Dette skal vi klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, lkt26!! Vi er her vi, vet du!

 

Åhh, jeg ER så letta! Over at du Camcam ikke er noe vesen fra verdensrommet som klarer å trimme i timesvis hver dag, som jeg har begynt å tro :(

 

Må fortelle om noe som ikke har med slanking å gjøre. Har jobbet dobbel vakt i dag - fra 0730 til 2230. På vei hjem - ring 3 - "traff" jeg på 5 trailere og 4 privat biler som var "pent parkert" langs ring-en, dvs to av trailerne srod i grunn mer el mindre, det har jeg ikke vært borti før! og da jeg kom hjem til min garasje, måtte jegbruke ett par kcal på å måke frem garasje døra. Og da jeg skulle gå ned trappa til leiligheta mi, vasset jeg i snø HELT TIL SKRITTET!!! Jeg overdriver ikke! Jeg lo hele veien ned, det var helt latterlig, og jeg måtte ta bilde av snøkaoset utenfor. Så i morgne må jeg ut å kanskje tjene inn i allefall ett trim poeng håper jeg, å se om jeg kan finne igjen trappa mi :) (Før jeg drar på jobb. Bør jo ikke være gjennomvåt når jeg drar på jobb,pga at jeg har vasset i snø. Nei, det var helt vilt, og jeg som kommer fra Nordnorge og er rimelig vant med skikkelig vær! (Men nå er det nok snø for min del)

 

HA det fint alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.jeg har min siste kurskveld i dag.gruer meg skikkelig.var ikke forige uke pga sykdom' date='men skal bli greit og bli ferdig med det.jeg har egentlig meldt meg på et til,men jeg får ikke råd,så da må jeg melde avbud.jeg syns egentlig ikke at det har vært så veldig til hjelp for meg.høres helt på jordet ut,men føler jeg holder meg mer motivert når jeg greier alt på egenhånd.har mista piffen så mye iløpet av kurset at for meg har det vært en j.... dyr bok...så nå er det til på egenhånd og med hjelp av dere her inne tror jeg nok jeg klarer det helt fint...skal veie meg hver mandags morgen.så får mi se...ha en fin dag alle sammen...[/quote']

 

 

Hei

 

Er det internett du snakke om kjenner jeg meg utrolig godt igjen. Jeg føler også at jeg ikke har fått noe særlig utbytte av dette opplegget.Skal også prøve på egenhånd. Bare viljen er der kan man klare det. Det er helgene jeg sliter for da er det godt med et glass vin eller noe. Vi får det til.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...