Gå til innhold

Andre kurs, sommerkurs og SOMMER


Anbefalte innlegg

Jep, første kurs gjennomført med 5,5 kilo ned. Før sommer fikk vår gruppe mange gode råd fra vår kursleder. Feriereisen skulle jeg trene en del, men også kose meg og ta to ukers pause fra et slankeopplegg, men uten å ville gå opp. I pausen gikk jeg ned. Enn så lenge de siste fire ukene: 2,3 ned. Men jeg tror jeg har gått opp litt. Jeg trente fint på feriestedet og koste meg veldig med det. Det er en del stress i livet nå som jeg må ta meg av. Noe annet er at jeg ikke liker å veie meg hver uke, jeg gjennomførte to ggr. Så å være med på sommerkurs fire ggr er bra for meg. Jeg skrev kontrakt at i de 8 sommerukene skulle jeg ned 4 kilo. Å ha et konkret mål for øyene hjelper mye.

Så da kaller jeg dette sommerkurset for mitt andre kurs, som det jo er. Men jeg gleder meg å starte opp med gruppen fra før ferien igjen, og ikke minst MIN kursleder, haha.

Kommende tirsdag, i overmorgen, skal jeg veies... Da skal jeg helst være på de 2,3 ned. Så kan jeg ta det derfra.

 

Til deg som leser min tråd; stå på, du er flink at du prøver å endre livsstilen din! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tirsdag til første veiing i disse 4 korte ukene. Hadde pine meg gått opp, og mer enn jeg trodde. Okay, det er fryktelig stress, med noe som skjedde, så jeg må være grei. Akkurat det hjelpe mye, å være grei med meg selv, uten å grisesnope da. Men i dag, torsdag, startet jeg å veie og registrere mat igjen. Er nå på 1740 kcal per dag. Spiste for mye frukt i dag. Var på spa med en venninne, lot meg massere og hele kroppen var full i stive musklene. Massørdamen hørtes mer og mer bekymret ut. Musklene i beina, sånt hadde syklister og løpere sa hun. Da husket jeg at jeg hadde jo jogget i dag morges. Men de harde musklene er nok av en smertefull opplevelse som har satt seg i kroppen. Men jeg ser heldigvis ikke bare sorte skyer mer. Så det verste er nok over.

Det var tungt å løpe/ jogge, men etter hvert kjente jeg at det var godt igjen. Takk og pris, jeg gledet meg sånn over det at det ble kjekt i ferien.

Kanskje jeg skal bringe ungen til barnehage med sykkel fra neste uken av. Det er bare en ekkel vei, selv om jeg kjenner den godt. Får vel bare forsøke og se om vi føler oss trygg nok.

Nå har jeg gått mye i dag også, og spilt litt batminton med mannen i keld. Det er mange trimpoeng og høyt kaloriforbruk. 600 og noe. Da får jeg jo lyst å spise litt mer, ettersom første dagen med veiing er litt rar. Men nå venter jeg bare litt, og merker jo at jeg ikke er virkelig sulten. Så da får jeg la være.

I morgen en ny dag. Har funnet greie middager til resten av uka. Jeg må ned en kilo denne uka. Altså før tirsdagkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...