Gjest Vs2013 Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Er det flere Augustbruder her? Vi gifter oss 9 August, jeg skal ned 35 kilo håper jeg. Har dere begynt å planlegge noe? Jeg kløøøør etter å sette igang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tandis Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Hei. Jeg skal gifte meg august 2014. Og har som mæl å gå ned 10-15 kg for denne dagen skal jeg føle meg vel. Har startet med noe bryllups planlegging men mye igjen. Hvordan går det med vekt nedgangen? Jeg begynte 16 august for da er det et år til jeg skal gifte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jules Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Jeg! 16. august! Skal ned 15kilo! Begynte for en uke siden! Ferdig med det meste av forberedelser (ble litt carried away) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vs2013 Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Hei August 2014 bruder Jeg har gått ned 14 kilo fra start, 30 to go Har booket kirke, lokale og catering. Har også oppdaget at ebay er rene mekka til bryllup og har begynnt å bestille litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sabrura Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 30, august her.. Skal ned så mye jeg kan før den store dagen Helst 2o kg Hvordan går det med dere så langt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vs2013 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Jeg har ganske nøyaktig 20 kg igjen, er ved godt mot! Hvordan står det til med andre, vordende bruder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Mars 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2014 Skal gifte meg 2. august. Har 10-15 kg som skal av. Kan se ut som det endelig har begynt å løsne etter ett år med ett skritt frem og to tilbake... Planleggingen går like sakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå