Gå til innhold

Litt opp denne uka...


Gjest Fiskene
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Ny her. Registrerte vekt i dag og jeg har gått OPP 0, 2 kg. Har ikke gjort noe anderledes. De første 2 ukene gikk jeg ned 2, 1 og 1, 2 kg.

Nå trenger jeg motivasjon til å komme meg videre. Har så langt igjen til målet mitt. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

For å nå målet ditt må du være litt tålmodig å bruke tid på å få kroppen til å samarbeide. Den verste feilen mange gjør er at de blir utålmodige, intensiverer slankingen, og sprekker fordi det blir for tøft. De som greier dette her er de som er utholdende og seige.

 

Dette med vektnedgang kan gå litt i rykk og napp. At du fikk så gode resultater de to første ukene er et godt tegn på at du gjør noe riktig. Du burde prøve å fortsette som du gjør en uke til. Noen ganger er bare ikke resultatene like synlige selv om vi fortjener det.

 

0,2 kg opp er ikke nødvendigvis fett må du huske på, det kan like gjerne være endringer i mageinnhold eller væskeinnhold. Hvis du fortsatt ikke oppnår resultater om en uke kan du prøve å foreta noen grep. Men jeg har en liten følelse av at det ikke blir nødvendig... Har sett dette mange ganger!

 

Uansett, aldri gi opp! Dette klarer du ;)

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...