Gå til innhold

Har greid dette før, men det siste året ble tøft og kiloene kom snikende !


Gjest Tonjemor83
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Tonjemor83

Heisann alle sammen !

Jeg er ei 30år gammel jente fra Østfold, som begynte på mitt første RoedeKurs i September 2010,

Det gikk så bra !

Kiloene raste av og etter en stund var jeg ca 25kg lettere ! Selvtilliten økte og jeg følte prestasjon og velvære !

Etter en stund, stoppet d litt opp og før jeg hadde klart å kvitte meg med de resterende kiloene jeg ønsket, dukket d opp noe i livet mitt som naturligvis gjorde at jeg ga opp meg selv !

Omstendighetene gjorde at d var helt umulig å følge Metoden slavisk , jeg var mye redd, trist og ga egentlig blaffen i meg selv !

 

- Greia er at i oktober 2012, med 3 ukers mellomrom , fikk jeg beskjed om at min Mann hadde en kreftsvulst som han måtte operere bort ( Heldigvis "BARE" operasjon ) og deretter at vår 6 år gamle sønn hadde en annen type kreft som var mye mer omfattende !

For å gjøre en lang historie kort - D ble masse, lange sykehusopphold, cellegiftrunder, stor operasjon, strålebehandlinger osv osv !

Hverdagen ble snudd på hodet og det var ikke lengre viktig å bekymre seg over "MEG".

Dere kan lese historien på www.slankemamma.wordpress.com om dere ønsker ( Der kan dere lese om og se bilder av meg underveis i slankeprosjektet jeg startet på i 2010 ! )

 

Nå hAr jeg lagt på meg noe fryktelig igjen og d føles for jævlig ! Jeg har tidligere mottatt pris for "Årets fylkesslanker" , men nå bare skammer jeg meg over meg selv, selvom jeg vet at d ikke er så rart at ting har blitt sånn :/

Nå er d på tide å ta tak i ting igjen og jeg har Llerede begynt så smått..

 

Jeg veide meg forrige tirsdag - altså 30.julli og da sto vekta på hele 96,4kg !! ( Startvekt da jeg første gang startet var 102,2kg , så d sier seg selv at jeg har gått opp MYE igjen !! På mitt letteste, før tragedien var vekta på ca 77kg.. Dvs oppgang på over 19kg !!grusomt)

 

Jeg begynte som sagt så smått igjen forrige uke å tenke meg litt mer om med tanke på hva jeg puttet i munnen, men har ikke begynt å veie mat og telle kaloriene..

Uansett, jeg veide meg igjen Igår og på en uke hadde jeg gått ned faktisk 2,2kg !!

DET gir motivasjon til å fortsette !!

 

Vurderer å melde meg på et nytt kurs her i Fredrikstad nå ! Noen fler som skal på kurs i området ?

 

Legger ut mitt nye startopplegg her nå, så må jeg bare fortsette !

*30.juli - 96,4kg

*6.aug - 94,2kg ( - 2,2kg )

 

Håper på å få litt motivasjon og inspirasjon av andre her inne og kanskje kan jeg også være til inspirasjon for andre ! Masse før/etter bilder fra forrige runde i bloggen min :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!

 

Ja dette er jo kjemt lesestoff for meg. Når motgangen og hverdagen kommer og det ikke dreier seg om meg, så mister også jegfotfestet og "glemmer" meg selv. Og da blir det jo feil mat og tenk om vi hadde greid å spisegrovt og sunt --da hadde vi hatt mer overskudd til å takle hverdagen.

 

Som du skjønner så er vi mange i samme båt, jeg har nå begynt igjen på nedturen og du kan lese om meg på min tråd-bestemødre på vei mot et lettere liv. Kom gjerne innom, vi er noen damer der :rolleyes:

 

Lykke til--du har klart en god start!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...