Gå til innhold

Da er det ingen vei tilbake


Gjest Hombledalstussa
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Hombledalstussa

Hei! jeg er i jente på 44 år er gift og har to skjønne gutter på 10 og 7 år.

Jeg har alltid vært stor - på slutten av 90 tallet gikk jeg på Grete Roede og gikk ned 25 kilo - men når man slutter på kurs og fortsetter i samme tralten som før man begynte på kurs ja da går det bare oppover igjen :(. Og når man da er gift med verdens herligste mann som ikke sier ett vondt ord om at det er litt for mye å ta i her så har det gått for langt. Idag veier jeg 123 kg jeg har faktisk gått opp nesten 40 kg etter at jeg gikk på Grete Roede kurs.Dette merker man selvfølgelig på kroppen med vondt i hofter og rygg. Er heller ikke glad i å gå ut å hygge meg med min kjære familie for dem må jo være flau over utseendet mitt :(. Bestemte meg på lørdag at nå skulle jeg gjøre alvor å melde meg på Grete Roede igjen. Jeg gikk inn på siden her og fant kurs i nærheten av der jeg bor men når man jobber turnus er det ikke lett å finne en dag som passer, så denne gangen blir det nettkurs. Har vært litt skeptisk til det er lett å skrive at man har gått ned i vekt selv om man ikke har gjort det - derfor har jeg ansatt min mann til å være vektkontrollør.

Så søndag 18.08 går jeg på vekten og mandag 19 august begynner jeg kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Må flire litt av din mann vektkontrolløren... :) Men hvis du ikke stoler på deg selv, så er det beste måten å gjøre det på. Selv har jeg gått både på vanlig kurs og nettkurs, og jeg synes nettkurs funket supergreit. Men du må selvsagt være ærlig. Det viktigste av alt er at du er ærlig mot deg selv, for til syvende og sist er det du som taper på å ikke fortelle sannheten enten det er til deg selv eller kursleder.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...