Gå til innhold

Denne gangen SKAL jeg klare det!!!


Gjest sandzax
 Share

Anbefalte innlegg

Da er helgen over og en ny uke starter :)

Det ble litt mye snope spising i helgen,men vekten i dag viste minus 1,4 kg borte. Det hjelper litt på motivasjonen. Denne uken har jeg bestemt meg for å trene/gå minimum 3 ganger og ingen småspising mellom måltidene (sliter litt med det for tiden).

 

Ha en flott og sunn uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk jenter :)

 

Jeg er veldig fornøyd med å ta av 1,4 kg, men kjenner at det er litt surt at disse kg egentlig var borte fra kroppen min før jul.. Islutten av november så veide jeg faktisk 99 kg, altså to sifret og jeg sa til meg selv at jeg aldri vill se 100 tallet på vekten igjen, men den gang ei.. Noen uker med sykdom og null fokus på mat fløy vekten oppigjen på 105 kg. Jeg må jo bare bite i det sure eple og få vekk disse kg før jeg kan "fortsette" der jeg "sluttet",men kjenner at det irriterer meg skikkelig :angry:

 

Ha en fin kveld videre folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sykepleieren_

Åh, kjenner meg igjen i den følelsen.. Var nede i 98 og skulle som deg ALDRI se 100-tallet igjen, men noen uker uten fokus viste vekta 103,4. Ingen god følelse å gå ned de "samme" kiloene igjen. Jaja, ingenting å gjøre med det nå. Vi får prøve å se fremover heller og være fornøyd med at vi går ned nå og ikke lar det utvikle seg enda mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en skikkelig dårlig følelse sykepleiern_ det blir liksom dobbel jobb på oss,men som sagt vi får være fornøyd med vi går nedover igjen :)

 

Dagen i dag har gått greit, fikk skikkelig søtsug når jeg var på butikken i dag og kom ut derifra med en liten sjokolade, spiste den og fant egentlig ut at det ikke var så veldig godt.. Selvom jeg spiste den sjokoladen så ble det en liten seier også. Før hadde jeg en enten eller holdning til utskeielser. En liten sjokolade kunne ødelegge hele dagen, jeg pleide å tenke at jeg har jo spist en liten sjokolade så jeg kan jo spise litt til og heller begynne på an igjen i morgen. Den tanken har jeg ikke hatt i dag, jeg har bare fortsatt dagen som jeg pleier og tenkt at jeg får heller ta en liten treningsøkt ekstra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...