fjellpia Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Jeg vurderer sterkt å bli gullmedlem, ene alene pga roede appen. syns det er knotete med nettsiden og mobil, og ettersom mesteparten av registreringen skjer på mobil hadde det vært greit med en app. Men er det verdt gullmedlemskapet? Noen her som har prøvd appen? Hvordan er den å registrere mat på i forhold til nettsiden? :rolleyes:/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet August 31, 2013 Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 Jeg synes det er verdt pengene å være gullmedlem, men ikke for appen sin del...den har jeg gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sabine Skrevet August 31, 2013 Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 Gullmedlemskap har jeg ikke prøvd, men jeg liker shape up-appen, og foretrekker å registrere mat på den, mens jeg bare registrer trening her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest missteee Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Jeg får ikke appen til å funke alltid - hverken på iPhone eller iPad, og jeg fikk ikke noe godt svar på hvorfor da jeg tok kontakt med GR heller... Og de gangene den har fungert har jeg syntes det har vært innmari trælete å registrere mat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå