Gå til innhold

Første uka


Gjest smashing
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Begynte på kurs forrige uke og snekveide meg i helga. Skulle aldr gjort det!!!!

Null nedgang!!!!! Er dette vanlig i starten? Må nevne at jeg nå har gått fra et kosthold nesten uten brød til å spise 5-6 skiver om dagen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Begynte på kurs forrige uke og snekveide meg i helga. Skulle aldr gjort det!!!!

Null nedgang!!!!! Er dette vanlig i starten? Må nevne at jeg nå har gått fra et kosthold nesten uten brød til å spise 5-6 skiver om dagen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte og på kurs sitt mandag. Har gått ned ca 200 gr. Jeg har funnet ut nå at jeg mest sannsynlig har gjort helt feil ang utregning av kalorier. Har fått i meg altfor mye av det. Ble fustrert når jeg oppdaget det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke er litt kort tid å vurdere effekten på.

 

Selv om vekta viser null nedgang, betyr ikke det at du ikke kan ha gått ned i fettprosent. Ofte blir fettcellene fylt med væske når fettet forsvinner. Derfor vil man ikke merke fettapet umiddelbart. Men cellene vil etter hvert slippe vannet, og da vil det vises på vekta.

 

I tillegg vet jeg at for noen får hvetemel ofte kroppen til å holde på mer væske. Særlig hvis man ikke er vant til å spise så mye av det.

 

Så ingen grunn til å fortvile ennå. Dette er noe nytt for kroppen din, gi den litt tid, så vil nok resultatene komme :) Hvis du fortsatt ikke ser noe om en ukes tid, kan du forsøke noen justeringer. Tålmodighet er nøkkelen til suksess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gått på kurs, men så vidt jeg har forstått veier man seg på kursleders vekt på kurs? Ofte viser ulike vekter litt forskjellig vekt, så kanskje snikveiingen på egen vekt derfor var litt villedende? Gratulerer med flott nedgang denne uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...