Gå til innhold

Trenger en dytt.


Gjest Tuppen74
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger noe som kan få meg opp av sofaen litt oftere, og lurer på om noen blir med på å klare ett visst antall trimpoeng i uka? Hvor mange blir vi vel enige om, men det bør være over 15 syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja om du klarer å få min treningsmotivasjon tilbake - så kan jeg prøve å få deg opp av sofaen ;)

 

Jeg er med! Har trent i mange år, men det er litt i rykk og napp....Akkurat nå har jeg hatt et par uker uten å få trent noe særlig..

 

Hvordan liker du best å trene?

 

Da er vi igang ;) Skal vi prøve 6 TP innen mandag, og så starter vi på ordentlig da? 15 TP i uka kommer ikke til å gå av seg selv for meg - men jeg vil gjerne klare det ;)

 

Er opptatt i hele kveld - så i dag blir det ikke et lite poeng en gang til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blei jeg glad! :)

Jeg liker nok aller best og gå turer ute, men jogger litt på tredemølla og trener styrke i tillegg.

Vi trenger jo ikke trene hver eneste dag, men slik at summen må være MINST 15 i løpet av uka. Vi må vel øke det etterhvert også vel?

Kan vi ikke bare skrive på denne tråden hvor mange poeng vi får de dagene vi har vært aktive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert ;)

Jeg liker å trene litt av hvert, men for meg spiller det liten rolle hva jeg trener - det er dørstokkmila som må bekjempes og som er den tøffeste utfordringen ;)

 

Da skriver vi opp her etterhvert - og så kan vi ta en summering hver mandag ;)

Kjenner jeg er motivert til å komme igang!

 

Ha en strålende fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt ekstra motivert når man ikke er alene :)

Og skulle det være noen andre som har lyst til og være med er det bare å henge seg på! Dette er ikke en tråd hvor vi fokuserer på KILO, men på TRENING :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppen74

Bli med Skrompa! :) Tror ikke jeg klarer 15 denne uka heller. Har en hund som har fått påvist prolaps i ryggen og det har ikke blitt mye søvn på noen av oss i natt. Derav noe slapp og kje i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med Skrompa! :)/> Tror ikke jeg klarer 15 denne uka heller. Har en hund som har fått påvist prolaps i ryggen og det har ikke blitt mye søvn på noen av oss i natt. Derav noe slapp og kje i dag.

 

Uff da...prolaps stakkars! skjønner det tar på. Hunden min var faktisk hos dyrlegen denne uka også, med over 40 i feber og diverse. Hu er blitt bedre heldigvis. God bedring til hunden din! Håper det ordner seg raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dårlig med hunden min, og han måtte avlives i går kveld :(/>

Kun 1.5 poeng i dag.

:-( uff da, så leit å høre! Føler med deg...det er ikke lett å ta den avgjørelsen. Håper det går etter forholdene greit med deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...