Gjest idapetrine Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hvordan tilbehør velger dere til fredag`s tacoen? :-) Ser nå at det inneholder veldig mye kalorier i en lefse :angry: Tar gjerne imot gode tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Salat, agurk, tomat, hakket løk, maiskorn (el. minimais som er ja-mat) ekstra lett rømme/rømmekolle, karbonadedeig/kyllingdeig/kyllingfilet/svinekjøtt, Synnøve Finden lett gulost, tacosalsa, hjemmelaget guacamole (hjertevennlig). Blander gjerne alt på tallerkenen som en stor salat og strør over knuste tacoskjell 1-2 stk. evt. kan du bruke 1 lefse. Blir god og mett og egentlig lite kalorier totalt. Sjekk ut oppskriften på GR "tacosalat" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Som koala, men bruker mager keisamt i stedet for rømme, og dropper skjell/lengre helt. Da blir tacoen "normal" for resten av familien, og en knallsunn salat for meg Kesam, ikke keisamt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snegla84 Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Jeg dropper gjerne osten, syns ikke den utgjør så mye smak i denne sammenheng (spesielt ikke lettostene). èn stor fullkornlefse stappet med karbonadedeig, ekstra lett rømme, tacosaus og diverse salat/agurk/tomat/rødløk/paprika pleier å ende på ca 500 kcal hos meg. Og det må en kunne unne seg på en fredag/lørdag! Blir bra mett også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå