Gå til innhold

Sukkersug og PMS - trenger tips og hjelp!


Gjest amandine
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får et så sinnsykt sukkersug i dagene før jeg får mensen! jeg føler det som om jeg bokstavelig talt er i stand til å gå helt berserk i skapene. Jeg jobber hjemmefra, og det er ingen her som passer på meg utenom meg selv. Nå har jeg akkurat kommet meg gjennom for denne gangen, og i dag når suget plutselig slapp taket føler jeg meg med ett som en helt annen person. Det er jo denne personen jeg egentlig er!

Men den gale PMS-damen som jeg også tydeligvis er stikker store kjepper i hjulene en uke hver eneste forb... måned. Den gale PMS-damen med sukkersug og kort lunte, - jeg er så inderlig lei av henne!

Så hva gjør dere andre som også er PMS-gale for å fjerne monsteret på skulderen? Jeg trenger hjelp og har tre uker på meg før hun kommer igjen, så jeg må forte meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske lik deg,ser jeg. Men har faktisk merket at denne siste mnd når jeg har gått på kurs, går det mye lettere. Tror det er fordi jeg har et jevnere påfyll av mat gjennom dagen. I tillegg har jeg merket at jeg får skikkelig sug og blir lettere grinete hvis jeg ikke drikker nok vann en dag eller to...

Ellers skal jo nattlysolje hjelpe, det har jeg hatt god erfaring med tidligere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir mer sulten også den uken sånn generelt sett, ikke bare søtt, så jeg spiser litt mer gjerne av grønnsaker og drikker mer vann. Ellers koser jeg meg med lettbrus, kaffe/melk/suketter/kanel,kunstig søtet te gjerne med melk, Og er det helt ille tar jeg en nutribar el.l. og nikoser meg!

 

 

Fordelen er at uken etter er jeg mindre sulten enn vanlig ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...