Gå til innhold

Meny


Gjest Missiner
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny her. Har meldt meg på et nettkurs som starter til uken. Driver og leser litt på de ulike trådene her for å prøve og forstå. En ting jeg lurer litt på er hva som menes med ting som "jeg måtte opp en meny"?

 

Får man tildelt en meny hvis man går på kurs? Altså en meny som sier hva man skal spise til de ulike måltidene for å holde riktig kalorinivå? Og evt; hvordan kan det da være aktuelt å bytte meny?

 

Håper noen kan hjelpe en forvirret nybegynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Missiner!

 

Velkommen til GRforum og lykke til med nettkurs!

 

Har selv aldri gått kurs, men dengang jeg var "fersk" her inne så ble jeg tipset om å lese meg opp på denne gamle tråden inne på Ny i Roedeklubben: http://www.greteroede.no/forum/index.php?/topic/9333-saa-mye-skal-du-spise-i-loepet-av-en-dag/

Den tråden har blitt en slags ultimat Q&A for nybegynnere.

 

Les deg gjennom den fra starten av, så tror jeg du vil finne svar på det meste du lurer på - resten vil vel kursholder hjelpe deg med ;)

 

Ellers er forumet et fantastisk sted for motivasjon, støtte, tips og erfaringer og ikke minst et sted å lufte sine egne tanker rundt livsstilsendring.

 

Vil du dette, så kommer du i mål! :)

 

Juni72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Missiner!

 

Velkommen til GRforum og lykke til med nettkurs!

 

Har selv aldri gått kurs, men dengang jeg var "fersk" her inne så ble jeg tipset om å lese meg opp på denne gamle tråden inne på Ny i Roedeklubben: http://www.greteroede.no/forum/index.php?/topic/9333-saa-mye-skal-du-spise-i-loepet-av-en-dag/

Den tråden har blitt en slags ultimat Q&A for nybegynnere.

 

Les deg gjennom den fra starten av, så tror jeg du vil finne svar på det meste du lurer på - resten vil vel kursholder hjelpe deg med ;)/>

 

Ellers er forumet et fantastisk sted for motivasjon, støtte, tips og erfaringer og ikke minst et sted å lufte sine egne tanker rundt livsstilsendring.

 

Vil du dette, så kommer du i mål! :)/>

 

Juni72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...