Gå til innhold

Begynte på ned 20-30kg, var innom 10-20 kg og nå er jeg jammen meg kommet til ned under 10kg!


Anbefalte innlegg

Det er lett å se seg blind på vektterskler og opp/ned/opp når en slanker seg, en ser seg blind når en går og stirrer en for framfor seg hele tiden. Men når en så hever blikket og skuer framover/bakover så ser en jo at det har skjedd noe nesten uten at en merket det! Jeg begynte min siste runde her inne i gruppen 20-30kg og hadde mål om ned 22kg etter 3 svangerskap hvor jeg alle gangene har kjempet meg nedover nesten til utgangspunktet men dog akkumulert 5-6kg for hver gang. Men nå skal vi ikke ha flere barn så denne gang er det for godt! Så var jeg inne litt på 10-20kg men beholdt den opprinnelige tråden min. Og nå ser jeg at jeg jammen med kan henge litt her inne også for jeg er jo under 10 kg ned nå, faktisk 7,9kg ;)/> Det må jeg si var en opptur! Det går altså framover om det iblant går litt smått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Gratulerer Koala! Så bra! Det er en herlig følelse når en ser st det faktisk har kommet resultater nesten uten at en har tenkt så mye over det.

Er neeesten i samme kategori som deg nå, mangler 0,5 kg til å ha under 10 kg igjen til det ultimate(?) målet.

Har vel egentlig bare satt et mål utifra BMI-beregninger,siden jeg ikke har vært på dette stadiet siden jeg fløy forbi det engang i 20- årene på vei oppover. :P/> Så kanskje jeg stopper før målet,det viktigste er å være komfortabel og fonøyd med seg selv.

Lykke til videre med de siste kiloene! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...