Gjest party Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Heisann! Jeg er i gang med mitt nye lettere og sprekere liv. Hvem blir med å motiverer, inspirerer og klager (når det trengs)? Gleder meg til å komme skikkelig i gang og til å se litt resultater. Veiedag: mandager Startvekt: 80'5 :-( Første delmål: 75 Idealvekt: 65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Jeg er med veiedag mandag her også.. meldt meg på internett kurs som starter mandag startvekt : 86, vil ned mot 75 kg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnysunshine Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Jeg er med 83,7 idag Delmål 77 I mål 70 Det blir hudpleietime som første premie ved 77 kg. Er supermotivert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syttifire. Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 Kan jeg få bli med også? Ser ut som man bør inn i både registrering og veiing sammen med noen for å holde på vekten! Først sniker det seg på et par kg, og så et par til, og så må en lete etter gamle klær... Neitakk, bråstopp! Veide 86 en gang, så 64 ( jippi!), og nå står det over 70 på vekta. Skal ned til 60 før sommeren. Delmål 65. Veiing mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest party Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 Hei alle sammen!!! Så kjekt at dere er med Jeg er også veldig motivert! I helgen skal jeg kose meg med gele som jeg lager av fun ligt + gelantinpulver ungene også likte dette :-) Om du vil ha litt mer, tar jeg oppi et par frosne bringebær. Skal også prøve meg på kakao light + gelantinpulver = sjokoladepudding. Ellers ender jeg opp med for lite kcal hver dag.... skal ha 1600, men ender på 11-1300...... Vet ikke helt hva jeg skal fylle på med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Hei alle sammen :-) da har jeg vært på vekta, og det var ikke moro jeg som trodde jeg hadde vært ganske flink i jula, men nei har gått opp startet på nettkurs idag, så da er det bare å stå på :-) vekt : 89,7 første delemål: 85 andre delemål: 80 siste: 75-80 :-) så da er det bare å stå på da.. Lykke til med veiing idag alle sammen :-) ha en fin dag :-) NY UKE OG NYTT ÅR OG NYE MULIGHETER :-) klem synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syttifire. Skrevet Januar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2014 Da viser det seg at julens fristelser har satt et nytt tall på vekta. 71 kg... altså 11kg fra det endelige målet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syttifire. Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Fant en tråd med bestemødre, slik som jeg, den passer nok bedre for meg, enn dere unge sprekinger! Ønsker dere fortsatt lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå