Gå til innhold

15 kg til St.Hans - oppsummering!


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Hallo der!

 

Det ble veldig stille på denne tråden da!? Bare en liten oppsummering på hvem som tar utfordringen:

 

kviabolla

smukkeline

Hellen

trinny

lkt26

Hella

piruett

astra

Trulla

korsa

 

Første uken nærmer seg helge, og resultatene strømmer vel inn fra mandag?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg kommer med resultater i morgen - fredag er min veiedag :) Forrige fredag viste vekta 95,5 (+0,5), denne gangen bør det være nedgang...

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThereseO

Jeg skal ned 10 kilo til St. Hans. Kan jeg være med dere? Hadde vært kjekt med noen som har ca samme mål som meg, og samme tidsrom å nå målene på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i 40 + klubben, men et konkret mål på 15 kg til st.hans høres ut som et fint delmål for meg. Skal ned 50 kg tilsammen og har nå godt ned 8.3 kg. Vet jeg må holde på ihvertfall hele dette året..., og forøvrig et par år etter for å ha kommet inn i de gode vanene.

Å være med på flere linker kan jo være med på å skape enda mer motivasjon håper jeg. Jeg har veiedag på tirsdager så da legger jeg inn min vekt da og videre nedgang.

 

Det blir spennede å følge med vårt mål fram til st.hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går furtedag, i dag strålende dag. Det var godt med en god dag.

 

Veier på lørdag morgen. Er så trøtt om morgenen at da ser jeg ikke vekta.

I tillegg: nå er det en uke igjen til gipsen skal av, gjett om jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Er vel ikke for sent å slenge seg med nå...?

Jeg er ny i vektklubben. Starta for fullt med trening forrige uke og hadde første veiing på tirsdag. Så neste tirsdag kan jeg komme med (forhåpentligvis gode) resultater. Her er det mye som skal av, 20 kilo totalt før jeg står brud sommeren 2007. Har 13 trimpoeng så langt denne uka så jeg føler meg flink nå, har spilt en time squash i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Veide forrige fredag 95,5 (opp 0,5), så mitt mål var ned fra 95,5 til 80 til St. Hans. Veide meg i dag - og vekta viste 94 kg! Har hittil gått ned 7,5 kg - så dette går sakte, men sikkert i riktig retning - nedover :) Strålende fornøyd. 14 kg igjen til St. Hans, håper jeg kan skrive 13,5 eller aller helst 13 neste fredag :)

 

Ha en fin dag!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag på tirsdag, kommer med et forhåpentligvis godt resultat da!

Nå sitter jeg og funderer på hva jeg skal lage av god helgemat til familien, noe som alle synes der godt selv om det er magert. Jeg får "dykke" i matoppskriftene her inn og se hva jeg finner!

 

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk flere GR - kurs for fire år siden, gikk ned 16 kilo - kilo som sakte er kommet sigende på igjen. Nå har jeg satt igang ny offensiv på egenhånd, og har bestemt meg for å bruke vektklubben mest mulig. Ingenting er bedre enn felles motivasjon, og 15. kg. til St. Hans virker som et riktig mål for meg! Min største utfordring er nok trim, samt å kontrollere helgekosen...

 

Jeg veide 92,6 kg. forrige uke, er nede i 91, 5 i dag. - 1,1 kilo på en uke er jeg godt fornøyd med. Dette blir spennende!!!

 

RES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Heisann!

 

Jeg har veiedag på mandag og kommer tilbake med tall da;) Forventer ikke noe stort siden jeg har spist for lite; overskredet kosemerkene masse.. Slik kan jeg ikke fortsette hvis dette målet skal komme i mål.

 

Ha en riktig god helg alle sammen!!!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk flere GR - kurs for fire år siden' date=' gikk ned 16 kilo - kilo som sakte er kommet sigende på igjen. Nå har jeg satt igang ny offensiv på egenhånd, og har bestemt meg for å bruke vektklubben mest mulig. Ingenting er bedre enn felles motivasjon, og 15. kg. til St. Hans virker som et riktig mål for meg! Min største utfordring er nok trim, samt å kontrollere helgekosen...

 

Jeg veide 92,6 kg. forrige uke, er nede i 91, 5 i dag. - 1,1 kilo på en uke er jeg godt fornøyd med. Dette blir spennende!!!

 

RES.[/quote']

 

 

Kjempebra at du vil sette igang igjen. Er i samme båt og kjenner godt til følelsene rundt det å gå opp igjen. Men, vi biter tenna sammen, i dobbel forstand.

Flott nedgang du har denne uka.

 

 

Jeg veier i morgen tidlig, gjett om jeg er spent. Håper noe har skjedd, en ordentlig vektnedgang trengs. Har ikke vært sulten, men fyser litt. Tenåringsbarn i riktig vektklasse dropper ikke sjokoladen for ikke å friste mor. Men, men, nå er sjokoladen snart fortært og da kan jeg puste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Gikk du ned 1' date='5 siden sist veiing?!!! Det er jo topp.

 

Ha en fin helg, alle sammen! Ikke mist motet. Dette skal vi klare :)[/quote']

 

Ja, hele 1,5 kg på en uke. Det er ikke ofte. Ligger vanligvis på 0,5 pr uke. Så denne uken er jeg ekstra fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piruett

Hei.

Jeg har veiedag på tirsdag og håper på et positivt resultat, selv om jeg har stått stille flere måneder. Har gått ned fra 99 til 91kg men det er ganske tungt når vekta står stille så lenge. Stoffskifte mitt har visst slått seg vrang så jeg må vel bite i det sure eplet å begynne på tabletter. Æsj!

Drikker mye vann, spiser sund kost og går MYE, mannen min sier jeg kommer til å gå meg bort en dag.

Vel det var nok klaging får se det positivt jeg har jo ikke gått opp.

Ha en sunn og god helg alle sammen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...