Gå til innhold

Lei av jo-jo slanking


Gjest radiogaga
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest radiogaga

Hei hei

 

No har eg endelig bestemt meg for å ta enda et kurs :unsure: selv om dette kurset tar eg på nettet.

Har gått på to kurs tidligere, der eg har gått ned over 20 kg, og so opp igjen. Soo frustrerende, og nesten litt flaut synes eg, at eg ikkje har klart å ta tak når eg har sett at det har begynt å gå oppover igjen :angry:

Mitt store problem har vært at om kveldene blir eg sooo hypp på noe godt, enten sjokolade eller potetgull. Har vært veldig flink utover dagen, men når kvelden kommer da...... Er det noen som har et godt tips til dette?

Eg har nettopp begynt, og er no full av motivasjon, som eg håper vil holde gjennom dei neste månedene, slik at eg kan gå sommeren i møte en god del kg lettere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du tar tak i deg selv før det blir enda verre.Vi har så lett for å stikke hodet i sanden og gjemme oss når det butter imot. Jeg har også gått opp de samme kiloene jeg gikk ned for 2 år siden.og for 5 år siden, da sa jeg aldri mer.

Nå er jeg på topp igjen og startet med internettkurs onsdag denne uka. jeg bor inne på bestemødreklubben, og hadde 2-3 mnd. pause i høst. De siste dagene har gått fint, men jeg sliter med å få til trim og trimpoeng. Så det er mitt mål for den kommende uka :rolleyes:

 

Kom gjerne og bli med oss på tråden om du vil.

og dette greier vi når vi står sammen...

Lykke til, dette skal bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Så godt du tar tak i deg selv før det blir enda verre.Vi har så lett for å stikke hodet i sanden og gjemme oss når det butter imot. Jeg har også gått opp de samme kiloene jeg gikk ned for 2 år siden.og for 5 år siden, da sa jeg aldri mer.

Nå er jeg på topp igjen og startet med internettkurs onsdag denne uka. jeg bor inne på bestemødreklubben, og hadde 2-3 mnd. pause i høst. De siste dagene har gått fint, men jeg sliter med å få til trim og trimpoeng. Så det er mitt mål for den kommende uka :rolleyes:/>

 

Kom gjerne og bli med oss på tråden om du vil.

og dette greier vi når vi står sammen...

Lykke til, dette skal bli bra :)/>

[/quote

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest radiogaga

Så godt du tar tak i deg selv før det blir enda verre.Vi har så lett for å stikke hodet i sanden og gjemme oss når det butter imot. Jeg har også gått opp de samme kiloene jeg gikk ned for 2 år siden.og for 5 år siden, da sa jeg aldri mer.

Nå er jeg på topp igjen og startet med internettkurs onsdag denne uka. jeg bor inne på bestemødreklubben, og hadde 2-3 mnd. pause i høst. De siste dagene har gått fint, men jeg sliter med å få til trim og trimpoeng. Så det er mitt mål for den kommende uka :rolleyes:/>

 

Kom gjerne og bli med oss på tråden om du vil.

og dette greier vi når vi står sammen...

Lykke til, dette skal bli bra :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på tråden der det står "bestemødre på vei mot et letter liv" ligger litt lenger nedenfor der ditt svar kommer når du har skrevet ditt innlegg. Jeg går inn nå og skriver litt så kommer mitt øverst og da kan du klikke deg inn der. Du finner svarknappen og skriver bare sånn som du har gjort på din tråd..

 

Velkommen skal du være, trenger ikke være bestemor. Vi er som vi er og har kiloer å kjempe mot og så har vi feil og bommer og skeier ut som alle andre. Men viktig at vi kommer videre og ikke gir oss.

 

Motto: Vi skal i mål og vil vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...