Gå til innhold

finnes gulleplene enda?


Gjest Cheery
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært sporadisk inne på dette forumet siden 2007. Vet ikke når gulleplene forsvant fra gratis siden, men jeg savner dem.

Derfor lurer jeg på om de fins hvis man har gullmedlemskap.

 

Er det noen som husker hvordan de funket? Jeg husker bare at de var en fabelaktig push til trim fordi. Når uken nærmet seg slutten så gjorde man trimpoeng bare for å fullføre ukens siste eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Cheery, gulleplene savner jeg også!!

 

Når vi nådde 7 trimpoeng fikk vi et gulleple på treet vårt. Når treet var fullt, fikk vi tre nr 2. osv

...... håper jeg husker riktig da ;-) vi skal jo ha et trimpoeng (200kcal forbrendt) hver dag.

 

Husker ikke helt årstallet dem la helt om sidene her.

 

Jeg har nettopp gått på nettkurs, og da får/fikk jeg jo det samme som gullmedlemer.

Når jeg skrev inn trimpoeng, fikk jeg en rødt eple når jeg hadde over 1 trimpoeng, og når jeg nådde 7 trimpoeng fikk jeg et gulleple. Dette ble nullet ut for hver uke. Stod på registreringssidene.

Jeg fikk også en "rød skritteller" når jeg gikk over 10 000 skritt hver dag, og en gull skritteller når jeg nådde 70 000 skritt. (vi skal jo helst gå 10 000 pr dag/70 000 i uka) Dette ble også nullet ut når uka var over.

 

Men du, kan du ikke tegne ditt eget epletre da?? eller kjøpe deg noen billige klistremerker eller lignende??

 

Masse lykke til :wub:/>

 

Klem Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar epler.

Før i tiden fylte man epletreet med vannlige epler og når treet var fult fikk man gullepler og begynte på nytt. Husker ukes målet mitt brukte å være 2 tre så trur du har rett angående hvormange poeng, men vi fikk beholde treene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...