Gå til innhold

Registrering av mat/trening


Gjest Akinoen
 Share

Anbefalte innlegg

Helt fersk her og lurer på om noen kan hjelpe meg litt, jeg lurer på hvordan jeg legger inn egne matvarer som jeg ikke finner i søket? Er det mulig?

 

Og er det mulig å legge inn antall kcal fra trening manuellt? Det som står på min pulsklokke stemmer ikke helt med det som kommer opp om jeg velger i fanene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du går først på registrering, så går du nedover da ser du måltidene du skal føre inn, men det var vel ikke det som er problemet. Når jeg ikke finner, må jeg registrer det selv på matvarer som har innholdet i dem.

 

Hvis du prøver og registrere en matvare kommer det opp en linje om flere under alle forslagene om du vil se flere. Men under den linjen tror jeg det var kan du klikke på den og legge inn informasjon om det du ikke fant og så kan du tipse GR om dette også. Dette ble litt rotete synes, så hvis andre klarer og forklare det bedre er det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge inn egne matvarer:

Når du forsøker å skrive inn en matvare som ikke står der, eller ikke finner den på listen under, kan du klikke på det plusstegnet som kommer opp nederst på "rullegardinen". Der står det "Prøv andre deler av navnet eller klikk her for å legge til matvaren".

 

Trening: Velg pulsklokke under "Velg aktivitet". Da kan du skrive inn nøyaktig antall kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...