Gå til innhold

Treningstøy!


Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Jeg handler det oftest på sportsbutikken fordi jeg liker å prøve tingene på. Når det gjelder både topper og tights er jeg litt "sær" - toppene må bestå armene-over-hodet-testen som innebærer at den ikke må gå så langt opp at flesket viser når man strekker seg. Her er toppene veldig forskjellig. Og tights må være fast i vevingen slik at jeg føler at ting holdes på plass. Men når jeg først har funnet noe som funker kan jeg være troende til å handle det på nett neste gang. Benytter meg gjerne av tilbud på f.eks. XXL som ofte har treningstopper til 99,- eller 149,- og sånt. H&M har jeg også handlet litt på. Men ser jo at det er mye fint på nett, men som sagt er prøving viktig for meg, og jeg gidder ikke drive med dette sende tilbake styret som man må med nettbutikkene - gratis eller ikke... Hver sin lyst heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler det oftest på sportsbutikken fordi jeg liker å prøve tingene på. Når det gjelder både topper og tights er jeg litt "sær" - toppene må bestå armene-over-hodet-testen som innebærer at den ikke må gå så langt opp at flesket viser når man strekker seg. Her er toppene veldig forskjellig. Og tights må være fast i vevingen slik at jeg føler at ting holdes på plass. Men når jeg først har funnet noe som funker kan jeg være troende til å handle det på nett neste gang. Benytter meg gjerne av tilbud på f.eks. XXL som ofte har treningstopper til 99,- eller 149,- og sånt. H&M har jeg også handlet litt på. Men ser jo at det er mye fint på nett, men som sagt er prøving viktig for meg, og jeg gidder ikke drive med dette sende tilbake styret som man må med nettbutikkene - gratis eller ikke... Hver sin lyst heldigvis! :)/>

 

 

JEg syns det er så deilig å handle på nett, for å kunne prøve og returnere det som ikke passer. Nå er jeg en str større enn hva som normalt passer i klesbutikkene. OG det er så kjipt å prøve masse som man må henge tilbake... Har handlet meg tidenes sprekeste sett på x-life! Hadde jeg bare skjønt hvordan man legger til bilder her kunne jeg gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg klarer ikke helt se forskjellen mellom å sende tilbake og å henge tilbake, nedtur er det uansett, bare mer jobb hvis man må på posten og sånt igjen. Men det er nå meg. :)

Og du trenger jo ikke legge inn bilde - går jo fint an å legge inn link i steden. Selv synes jeg det kan bli litt i overkant mye farger på treningstøyet om dagene. Selv foretrekker jeg svarte tights og tar heller igjen litt farger på toppene eventuelt. Men bra at de beveger seg bort fra å ha omtrent bare lilla og rosa som de hadde en periode…. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.getinspired.no

 

Utrolig bra nettbutikk. Bra service. Og de forteller meg at jeg er sprek på kjøpet. Veldig bra Rönisch antishake tights. Må bare elske de! Ellers trener jeg i hvilken som helst stooore T-skjorte.

 

Liker sportsBH'ne til Change.

 

Fant treningstøy fra Esprite i størrelse 4XL i Berlin i sommer. Veldig behagelig og egentlig litt for fint til å trene i...

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske enkelt kjøpt Piere Roberts tights på Coop extra. Helt ok, blir ikke kliss bløt i dem. BH'n passer meg ikke helt, så der var jeg på sportsbutikk og handlet. Toppen ble jeg svett i, så der handlet jeg en på treningssenret der jeg går. Og den er utmeket. Til utebruk har jeg anskaffet Bj.D dress og den fungerer utmerket. Det samme med Adidas joggedress fra treningssentret. Egentlig veldig god å ha på seg etter at en har dusjet om kvelden. Synes egentlig at jeg får god service på de fleste sportsbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...