Gå til innhold

Har det hendt......?


Gjest lskfan
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest lskfan

Hei alle sammen!

 

Jeg lurte bare på om dere har "glemt" registreringen av maten, av forskjellige unnskyldninger. Jeg har hoppet over to dager da jeg har hatt trøbbel med mine nerver. Det er ikke bra, men må komme meg på rett kjøl igjen. Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke skal gi opp håpet og gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheery

jeg har sluttet å registrere mat. Jeg gjorde det den første tiden, men nå velger jeg å tro at jeg vet hva jeg gjør.

Hvis du merker du faller tilbake til dårlige vaner kan du fortsette og registrere ellers kan det være greit å prøve å bruke bare vekt og målband en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder registrere jeg ikke i det hele tatt, tar litt pause. Så er det perioder hvor jeg registrerer hverdagene men glemmer helgen, men de ukene hvor jeg er helt nazi, veier og registrerer alt hele tiden er helt klart de ukene med best resultat. Så det er helt opp til deg, dropper du litt innimellom kan det hende det tar litt lengre tid å gå ned i vekt men er ikke verre enn det ;) Håper du får hjelp til nerveproblemene, det høres ikke noe greit ut mellow.gif God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...