Samba Skrevet Juni 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2014 Ukens resultat! Gratulerer igjen Cheery! 1 Cheery - 0,5 kg - 0,73 % 2 Samba - 0,5 kg - 0,69 % 3 Bessa - 0,2 kg - 0,25 % 4 guggu + 0,1 kg + 0,11 % FatCat X forandringer X sol48 X Neste uke er det FINALE! Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Juni 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2014 Hei Etter 1uke i Danmark har vekta gått opp veldig uff... veier igjen 82,men noe er nok ikke bare fett.Det har blitt for mye Fin mat,så...nå er jeg med på 10-20kg på forumet. god sommer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guggu Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 93,3 er min siste vekt. Varmen har kommet og da er jeg helt håpløs når det gjelder is og milkshake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frambuesa Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Har vært på laaaaang ferie med mye kos de siste ukene, så vekten viste selvfølgelig litt oppgang på 70,9 kg. Ikke mye, men nok til å sette igang motivasjonen min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 69 kg så mulig jeg kommer tilbake etter ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2014 70,3 kg på meg denne uken. Kommer med resultatet i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Hei Er det flere som har lyst å starte en ny slankekrig? Jeg har lyst å være med på nytt hvis flere vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Januar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2015 Jeg vil gjerne ha en ny slankekrig! Noen som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Januar 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Jeg vil gjerne ha en ny slankekrig! Noen som er med? Jeg blir gjerne med hvis noen flere er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Januar 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Jeg kan godt tenke meg å være med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissemora Skrevet Januar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 Jeg vil gjerne være med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2015 Blir gjerne med jeg også! Skal vi bare starte opp på mandag så ser vi hvor mange vi blir? Så kan folk hive seg med etterhert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissemora Skrevet Januar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2015 Det er veldig ok. :P/> vil du lage en ny tråd for det eller hva gjør vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå