Gå til innhold

Ned 4-5 kg ,min lille slankedagbok :-)


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lucilla

Hei. Jeg er en kvinne på 42 år,jeg har til nå gått ned 13,9kg,men jeg vil gå ned 4-5 kg til før jeg er i mål.

Hadde vært hyggelig med litt selskap på veien:)

 

Jeg går nå på Grete roede kurs,og skal starte på et nytt i august.Har ikke gått så mye ned på dette kurset,men når det er ferie så er det ikke så enkelt å gå ned i vekt.Jeg har iallefall holdt vekten ;)

 

Prøver å få minst 5-6 tp hver uke,og øver meg til å få 7 tp,og går turer.

 

Jeg er gift,har ingen barn.4 katter(en gutt,og tre jenter).

 

Vekt idag er 67.8 kg,ned -100 gram siden forrige uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucilla

Siden forrige veiedag har jeg gått ned 1,4 kg,og det er jeg kjempefornøyd med. Jeg veier nå 66,4 kg,og har 1,4 kg til jeg er i mål med 65kg.Det er så rart å tenke på at jeg har gått ned over 15 kg!

 

Jeg har ikke trent så mye i sommervarmen,men har gått noen turer og rørt mye på meg.

 

Her skinner sola,og det er varmt.Nå er det +30 grader i sola,så sitter for det meste i skyggen.Har sett etter basseng nå,men det er vanskelig å finne.

 

Har vært på ferie i Gdansk,Polen noen dager,og det har også blitt noen dagsturer denne uken.Imorgen skal vi besøke familie :-)

 

Ha en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei.

 

Så flink du har vært.

Sakte men sikkert mot målet.

Ser ut som du har funnet din måte å holde vekten, som du har gjort i sommer,

og gå nedover på..

 

Jeg gikk jo ganske fort ned på 64-65 kg, lå der til januar i år.

Ble da syke og i løpet av 4-5 måneder, uten trening, dans eller noen

andre former for aktivitet, hadde vekta økt til 72 kg :(/>

 

Da jeg onsdag startet veien tilbake til 65 kg, viste vekta 74,6 kg - hjelp...

Så her er det 10 kg ned...

Funnet et forum her ute som heter "Ned 8-10 kg", som passer mitt vektnedgang.

Men blir nok følgen med på din tråd, også, og kanskje skrive noen ord i ny og ne :)/>

 

Lykke til med de siste kiloene dine.

Eller 1,4 kg du har igjen.

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjorven :-)

 

Så koselig å høre fra deg igjen. Takk :D/> ,ja er snart i mål,bare noen kg igjen. Det er jo egentlig ikke så "farlig" å gå ned 2 kg til,men jeg har lyst til å prøve.Er veldig fornøyd med å være der jeg er nå.Vekten viste idag 67,2kg.:-)

 

Lykke til med å nå målet ditt.stå på :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmandag:-) Har hatt en fin helg.Fredagskveld dro vi til Oslo,for å se på sommeråpent.Morten Harket var en av gjestene.han sang en av sangene fra cden sin. Etter programmet var jeg så heldig å få tatt et bilde sammen med han. Dette var så gøy,endelig ble det min tur ;-) Glemte å spørre etter autografen,men å få et bilde var mer enn nok akkurat da,hehe...:-) Så kvelden ble perfekt. ;)/>/>

 

Jeg har gått ned i vekt siden forrige veiedag,veier nå 66,8kg,ned 400 gram. Har 2,8 kg til jeg er i mål. Denne uken håper jeg på 400 gram ned,og 5-6 tp.Idag blir det aerobic.

 

Ha en fin uke. :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Wow - som du går ned i vekt for tiden da :)

Det har virkelig løsnet for deg nå.

Skriver du hvor mye du spiser, fortsatt eller??

 

Flott bilde av deg og Morten, heldig du :)

 

Her er det blitt 1,7 kg ned på 2 uker.

Første uka var det hele 1,6 kg men etter ei helg på fjellet med hele familien

og regnvær mest hele tiden, ble det mye god mat og drikke.

Men har siden mandag gått ned 700 g, så er på riktig vei, igjen.

 

Begynt på HV eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jepp,det er gøy å se at vekten går nedover. Jeg har jo vært på 70 tallet lenge,men nå ser jeg 60 tallet,det er jo så gøy.Vekt idag er 67kg,litt opp siden forrige veiedag. (+200 gram) :o

 

Jeg har hatt det månedtlige og da blir jeg alltid fysen,og i helgen var jeg på hotelltur i Gjøvik,og da ble det litt ekstra med god mat.Nå er det full skjerpings igjen :-)Håper på ned 500 gram til neste veiedag.

 

Nei,jeg går ikke på HV,men skal starte på dette etter at dette kurset er ferdig.

:-)

 

Gratulerer med nedgang så flink du har vært da,Tjorven :D stå på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi,vekten er på vei nedover igjen etter skjerpings.Har vært flink denne uken.Har også fått 3,5 tp til nå,og skal prøve å få 2-3 til. ;)/>

 

Det har vært en travel uke,men jeg har spist sundt,og rørt mye på meg.Får ca 6000 skritt pr dag :-),av og til litt mer.Håper på mer ned til neste veiedag.

 

Nå er det snart helg,og har kjøpt inn sunne matvarer.Kjøpte også med jordbær ,og dette er jo kjempegodt :-)Pleier å spise dem med kesam lime,namnam :-)

 

Været har vært fint denne uken,så har vært mye ute i finværet.Ble også en trimtur igår.

 

Ha en fortsatt fin kveld.:)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten står fortsatt på 67 kg .Jeg spiser rundt 1600 kcal pr dag,og går mye. Jeg har fått 2,4 tp til nå denne uken,og håper på 3-4 trimpoeng til.

 

Jeg har bestemt meg for å prøve å komme ned til 65 kg,ellers er jeg fornøyd med å være på 67 kg også.Jeg har gått ned 14 kg tilsammen til nå,noe jeg er kjempefornøyd med,( et par kg fra eller til synes jo ikke så mye) :-)

 

Jeg føler meg sprekere enn før,og spiser sunnere.Fortsatt småspiser jeg litt mellom måltidene ,men jeg jobber med å småspise litt mindre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag :)

 

Vekten er på vei ned igjen,66.9 kg idag. Håper snart å se 65 tallet. Jeg har jo bare noen kg til mål,så må jo prøve å komme dit :-)

 

Har kuttet ned på småspisingen,og spiser heller litt frukt.Det blir jo litt til kaffen da,men det er alt ! ;)

 

Igår ble det zumba,idag trimfri,men pån igjen imorgen med styrke.

 

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D God tur til syden,Tjorven.Kos deg masse :-)

 

Veiedag idag,vekten står fortsatt på 66,9 kg,men er iallefall på 60 tallet ;) Skal prøve på ned 300 gram til neste veiedag.

 

Det gikk ikke så bra med prosjektet forrige uke pga mensen,men er full skjerpings fom idag!

 

Fikk 3,8 tp forrige uke.

 

Idag skal jeg få besøk,og det blir koselig.Ellers står husarbeid på planen.

 

Ha en fin mandag og ny uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe flink med å spise mindre snop,men nå er det full skjerpings,og vil prøve å få noen dager med 0 snop! Jeg pleier å småspise litt mellom måltidene, og blir litt til kaffen .

 

Ingen unnskyldninger lenger,er bare å stå på,og håper på noen dager med 0 snop.Vil ikke gå opp i vekt heller.

 

Vekten er heldigvis på vei ned også,så 66,4kg idag,håper på litt mer ned til neste veiedag :)/>

 

Igår ble det aerobic,og muligens zumba eller styrke idag. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden starten på denne tråden har jeg bare gått ned ca 1 kg,men er veldig fornøyd med å fortsatt være på 66 tallet.Vekt idag er 66,4kg. :D

 

Til nå har jeg fått 3,6tp denne uken,skal prøve å få et til.:-)

 

Har gått bra denne uken, spist mye mindre snop,og gått mye. Blitt zumba,aerobic og styrketrening. Imorgen blir det kanskje en gåtur,og på søndag skal vi få besøk.Det blir koselig :-)

 

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag !

 

Har ikke vært på tråden denne uken,ikke hatt tid til alt jeg skulle hatt lyst til å gjøre;). Vekten har gått noe ned siden forrige gang jeg var her,men har ikke vært så flink med treningen.

 

Har bare fått 1,2 tp på en uke,dette er dårlig,men er full skjerpings fom neste uke. Forrige uke fikk jeg 4,1tp.Merker det på midjen at jeg har gått ned i cm.Litt gøy da.

 

Her skinner sola idag,men kom ei lita skur istad. Satser på fint vær i helgen også.

 

Jeg kjøpte meg den nye høstboken her på grete roede da jeg nå går på kurs,og i denne er det mange gode oppskrifter.Kan anbefale kyllingfilet i karrisaus ,kjempegodt!Var ikke så sterkt som jeg trodde,men kjente det jo litt,hehe.

 

Igår feiret jeg bursdagen min,så nå er jeg et åreldre;) Hadde en koselig dag.Vi dro ut for å spise middag på kinaresturant.Ble både middag og dessert.mmm.Orket ikke kake igår,men spiste kake da jeg feiret med familie på søndag.

 

Idag skal vi avgårde til Sandefjord.Skal ligge på hotell der.Gleder meg til å være der i helgen.

 

Kos dere masse helgen.God høstferie til dere som har det! :)/>/> :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...