Gjest Luciana Skrevet Juli 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2014 Hei, Jeg er ny her inne. Forsøker å finne ut hva frimerker er for noe. Har så langt ikke forstått hva det går i. Kan noen være snille og fortelle en "dum" nybegynner? :rolleyes:/> Gleder meg til å gjennomføre dette. Er fast bestemt nå :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LindaMNH Skrevet Juli 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2014 Hei, Jeg er ny her inne. Forsøker å finne ut hva frimerker er for noe. Har så langt ikke forstått hva det går i. Kan noen være snille og fortelle en "dum" nybegynner? :rolleyes:/>/> Gleder meg til å gjennomføre dette. Er fast bestemt nå :)/>/> FRImerker brukes til nei-mat. Ting med usunt fett. Som godteri, kaker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Luciana Skrevet Juli 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2014 Jeg hadde en mistanke om det, ja Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Juli 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2014 Du kan bruke de på ja-mat og litt-mat også. Til fri bruk altså Ingen sprøsmål er dumme. Har hørt at den som spør er dum en gang, den som aldri spør er dum for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå