Gå til innhold

Endelig er beslutningen tatt!


Anbefalte innlegg

Det har tatt lang tid, men nå tror jeg at den er ganske veloverveid.... Skulle jo egentlig ikke være så vanskelig når jeg, en aldrende dame på 60, med ca 30 kg overvekt å dra rundt på...puuuh, faktisk har et valg: Forbli i 100 kgs klubben, eller skape meg et lettere liv! Har klart å gå ned - og opp - 20-25 kg uttallige ganger! De siste 3 årene har det vært en "opptur" (les nedtur) på 25 kg, men har holdt samme høye vekt i ca 1 1/2 år - såkalt stabilisering;) Det har vært småbeslutninger om endringer i denne perioden, men disse har vært svært kortvarige. Naturlig nok har ikke nedgangen blitt en realitet...Nå er det virkelig nok!! Elendig fysisk form, klær i størrelse 2 - 4 xl og smådepressiv..Æ'kke noe særlig morsomt å forbli i denne tilværelsen...Nå gleder jeg meg til endring av livsstil, og til å være aktiv på forumet. Vet, av erfaring, at det fungerer kjempegodt :)/>/>

Jeg heier på alle dere som tar vektutfordringene, deler erfaringer og gjennom det inspirerer meg til å holde fokus !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Hei på deg, Minsker'n!

Jeg heier gjerne på deg, jeg. Hører selv til en annen tråd i "ned 20-30 kg.", og du er hjertelig velkommen til å slå deg sammen med oss i den tråden om du vil.

 

Vi er flere der som har slitt mot kiloene i lange perioder - eller bare har vært "stabilt overvektig" i andre lange perioder - eller nesten bestandig

Selv er jeg passert 50 med et par år, og gleder meg nå over hver kilo - eller halvkilo - jeg klarer å gå ned. Målet mitt var opprinnelig å gå ned rundt 25 kilo, da jeg vide over 90 en periode. Har redusert vekten litt i rykk og napp, men er i alle fall på vei nedover, og holder en noenlunde jevn sunn livsstil i forhold til for et par år siden.

Akkurat nå i sommerferien er målet mitt å hode meg noenlunde stabil, og deretter å fortsette veiene mot et sunnere og lettere liv.

 

Ønsker deg masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...