Gå til innhold

sunnere livsstil


Anbefalte innlegg

Hei.

Er i samme situasjon, men veier mer. Vil på sikt tilbake til det jeg veide før jeg ble gravid første gang, men veien dit er lang.Høres sikkert kjent ut?

Kommer ikke igang, men har nå begynt å tenke på hva som skjer med barna om jeg blir borte. De er små, og jeg er alene om omsorgen for dem. Så nå håper jeg på at dette kan bli en push til å komme igang.

Hvilken strategi har du?Matvaredagbok?Treningsdagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Hei.

Er i samme situasjon, men veier mer. Vil på sikt tilbake til det jeg veide før jeg ble gravid første gang, men veien dit er lang.Høres sikkert kjent ut?

Kommer ikke igang, men har nå begynt å tenke på hva som skjer med barna om jeg blir borte. De er små, og jeg er alene om omsorgen for dem. Så nå håper jeg på at dette kan bli en push til å komme igang.

Hvilken strategi har du?Matvaredagbok?Treningsdagbok?

Heisan, damer! Gratulerer til dere som er i gang - kjempebra!

Anbefaler dere å lese litt i forskjellige trådene her inne for å finne motivasjon og inspirasjon.

Og som en sier i motivasjonstråden, så ta èn dag om gangen, og tenk passe langsiktig. Det tar tid å gå opp i vekt - og det tar tid å gå ned i vekt.

Når dere har gått ned litt, vil det gjerne bli en periode med stillstand, og akkurat da er det viktig å ikke gi opp, for vektnedgangen vil fortsette etter som dere kommer til forskjellige vektplatåer. Altså - hold ut og ikke gi dere, for til slutt vil dere være i mål.

 

Stå på, jenter!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for svar. Beklager sein tilbake melding fra meg. Men mye å sette seg inn i ved starten på kurs. Og iamikke kjekt å høre at du også er i gang. Og vil gjerne høre hvordan det går med deg. Min strategi er å veie og føre all mat, er jo også kjekt å følge med på søylene om ein har spist riktig. Prøver også å øke trening :-) Holder på å skifte kjøkken så har litt utfordringer med mat laging, men har gått greit. Gikk ned 2,4 første uke, men bare 0,4 denne uka. Ny uke nye muligheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er i samme situasjon, men veier mer. Vil på sikt tilbake til det jeg veide før jeg ble gravid første gang, men veien dit er lang.Høres sikkert kjent ut?

Kommer ikke igang, men har nå begynt å tenke på hva som skjer med barna om jeg blir borte. De er små, og jeg er alene om omsorgen for dem. Så nå håper jeg på at dette kan bli en push til å komme igang.

Hvilken strategi har du?Matvaredagbok?Treningsdagbok?

 

 

Hei. Håper det går bra med deg og at du er kommet i gang. Eg er veldig klar for dette :-) Håper vi kan puffe hverandre :-) Eg og har tenkt som du ang barna. Eg har to som er 15 og 11år. Hun på 11 sliter også med vekten så gjør dette for henne også. Sunnere mat i huset vil hjelpe alle. Ha ei super uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...